Yavaşça alarmın gıcık sesine uyanıyorum. Gözümün ucuyla saate bakıyorum,geç kalmışım hızlı bir şekilde okul formasını üstüme geçirirken bir yandan da çantamı hazırlamaya çalışıyordum.
-Kızım al şunu ye öyle git
-Anne okula geç kald-
Daha sözümü bile bitiremeden, çikolatalı ekmeği ağzıma tıkmıştı.Ayakkabımı zar zor giymiştim.Okula doğru koşmaya başladım umarım çok geç kalmamışımdır,15 dakika ya geçti ya geçmedi okula vardığım da ilk ders fizik'ti sıçtım fizik hocası bize kızmaya yer arıyordu zaten off, kapıyı tıklattım
-girr
Kapıyı yavaşça açtım
-geç kaldığım için özür dilerim
-hahaha
Çirkin bir şekilde gülmeye başlamıştı dikkat edin bomba yaklaşıyor.
-Siz zaten sokaklarda sabahtan akşama kadar gezin.Sonra da okula geç kalın tabii tabi okul ne ki,saat 4"e kadar size bakıcılık yapmak için buradayız .Sanki keyfimizden geliyoruz!!Sizin için geliyoruz burası lise değil sizin beyinler beş karış zaten kendinize gelin!?
Sesi yumuşamaya başlamıştı büyük bir iç çekti ellerimi önümde kavuşturmuş başımı öne eğmiş hocayı dinliyorudum,
-Ben sizin iyiliğiniz için söylüyorum geç yerine.
Sessizce yerime geçtim çantamı astım içinden ders kitabını çıkarıp Ders'i elimden geldiği kadar dinlemeye çalışıyordum.Sare benim çocukluk arkadaşım dı birlikte hukuk'a başka bir ilgimiz vardı ben avukat olmak istiyordum. O ise savcı olmak istiyor birlikte aynı üniversiteyi okuyorduk onun resim'e yeteneği ve ilgisi vardı. Benim ise karate'ye yeteneğim var gibiydi ama ilgim kesinlikle vardı. Her yıl turnuvalar ve tuval sergileri oluyordu.3 ay sadece 3 ay kalmıştı.Kesinlikle çok heyacanlıydım,Sare'ylebunu konuşup durduk derste, Kulağıma yavaşça fısıldadı
-Benimle yeni açılmış tavuk dükkanına gitmek ister misin? Hem kafa dağıtmış oluruz ne dersin.
-olur derim
Karşı cadde'ye yeni bir restorant açılmıştı. Açıkçası nasıl bir restorant olduğunu çok merak ediyordum.Ders lerin sadece 5 tanesine girmiştik sonrada eşyalarımızı toplayıp çıktık.
Tasarımı mükemmel bir şekilde yapmışlardı. Turuncu ve siyah renkleri de birlikte çok güzel durmuş ve dükkanın tam ortasında bir tavuk ellerini arkasına almış ve göğsünü kabartmaştı komik ve ilgi çekici bir dizayn'a sahipti.iceri girdik ve üst kattaki rastgele bir masaya oturduk. Sipariş vermemiz gerekiyordu. İkimizde birer ayı olarak burayı çok sevmiştik hesap yemekler gibiydi bir daha asla et yemememizi söyleyen minik bir kağıttı o hesabı ikimiz de paylaşarak ödedikten sonra dışarı çıktık ve rastgele bir otobüse bindik kulaklıklarım çantamdan çıkarıp telefonuma bağladıktan sonra rastgele bir müziği bastım her zamanki gibi cam kenarını ben kapmıştım . Eve gidip dinlenmek istiyordum çünkü çok yorulmuştum yarın kursa gidip biraz karate çalışmam gerekiyordu yoksa turnuvalara katılamayacaktım zaten bir öncekine katılamamıştım o yüzden bu turnuvaları kaçırmak istemiyordum Sare de çok heyecanlıydı gözlerinin içinden okunuyordu acaba nasıl bir şey çizecekti bu soruyu kendi kendine tekrarladığına emindim eve geldiğimde dijital yavaşça indim ve Sare ile vedalaştım gerçekten çok yorgundum eve gidip uyumak istiyordum eve vardığımda anahtarı anahtar deliğine soktum ve iki kere çevirdim kapıyı açtığımda içeriden mis gibi dolma kokusu geliyordu bir de kek.
-kızım hoş geldin sana en sevdiğin yemeklerden yaptım
-anne gerçekten hiç halim yok ama belki biraz dolma yiyebilirim
Bir tane dolma belki de biraz kek yemiş olabilirim sonra yeni başladığım diziye devam etmek istemiştim tabletimden netflix açıp izlemeye başladım. Bir bölüm sonra o kadar uykum gelmişti ki duş alıp yattım. Yarın benim için çok yorucu bir gün olacaktı derslere gitmeyecektim belki ama yarın için dinç olmam gerekiyordu bu yüzden güzel bir uyku çekmek istiyordum yastığa yavaşça başımı koymama rağmen uyuyamadım küçüklüğümden beri uyuma rahatsızlığı çekiyordum nedendiğini tam olarak bilmiyorum ama akşamları ne kadar uykum olursa olsun zar zor uykuya dalıyordum bu benim için büyük bir sorundu ama genelde uyumayı başarabildiğim günler oluyordu bazen ise sabahlıyordun ama kendimi yine zar zor uykuya daldırmıştım bu lanet olası alışkanlığı ne zaman yenebileceğini bilmiyorum ama çok heyecanlıyım Sabah kalkıp ilk işim çantamı hazırlamak olacaktı.