Mamma vekket meg 06.40, og jeg sto opp å ordna meg. Da jeg var ferdig på badet sa mamma at jeg skulle spise, jeg ville ikke. Så hun ble sint og sa at jeg måtte. Så jeg smurte en brødskive å sa at jeg skulle ta den med på veien til skolen. Men jeg kasta den fordi jeg tenkte jeg bare kom til å bli feit hvis jeg spiser. Det var da spiseforstyrrelsen begynte. Da jeg kom til skolen venta jeg på Luna og Emilie, men de kom jo lenge etter meg. Da så jeg at de kom, endelig tenkte jeg. Jeg gikk bort for å snakke med dem, men de svingte unna meg. Jeg viste ikke hvorfor - men de ignorerte meg resten av dagen.
{Da jeg kom hjem}
Jeg låste opp døra og gikk inn. Så satte jeg meg i sofaen med iPaden i handa for å legge ut et bilde på insta. Jeg pleier alltid å skrive quotes på bildene mine, men det gjorde jeg ikke nå. Jeg skrev bare "...". Da begynte Luna å kommentere bilde mitt.
Meg: ...
Luna: ?
Meg: Har jeg ikke lov å skrive det eller?
Luna: Det har jeg ikke sagt!
Meg: Hva var det for noe da?
Luna: Ingenting
Meg: Hvorfor skrev du det da?
Luna: Fordi jeg lurte på hva det var?
Meg: Jeg hadde ingenting annet å skrive da.
Luna: Da hadde du ikke trengt å legge ut noe da.
Meg: Jo! Jeg legger jo ut ting for å ikke være uaktiv -.-
Luna: Men du mister jo på en måte bildene dine da.
Meg: Bare fordi jeg ikke skriver quotes?
Så slutta hun å kommentere.
STAI LEGGENDO
Kuttene
CasualeOlivia er 14 år og sliter med spiseforstyrrelser og selvskading! Hun bor i Oslo med foreldrene sine. Hun har ingen hun kan stole på fordi alle forlater henne bare - men det blir snart forandret!