Two Dreamer

264 30 25
                                    

Yıl 2011'di...

Ben Gizem.Gizem Yaman...

Evde aptalca oturan ve hayatını derslerine adamış bir kızdım sanırım.Sosya hayatım sosyal medyada yaptığım araştırmalar ve dinlediğim yabancı şarkılardı.16 yaşındaki bir kıza göre çok fazla ilginçti.Mesela Disney izlerdim.Zaten yabancı müzik anlayışım buradan gelir...

Eski bilgisayarımın yaptığı değişik bir hata aslında benim yaptığım en güzel şeydi.

O gün ailemle bir nedenden dolayı kavga etmiştim.Her zaman etrafa neşe saçan Gizem yerine depresif bir Gizem vardı.

Lise'de ilk yılımdı ve yemin ederim tiksinmiştim.Lanet bir yerdi...

Gördünüz mü anılarımı anlatırken bile burada neşem kaçıyor.

Bilgisayarım ben sadece yanlış bir tuşa bastığım için -cahillikten olsa gerek- youtube'da saçma bir yere girmişti.

Saçma kelimesini söylediğimden pişman olmamı sağlayan vido sadece 10 saniye sonra geldi.

5 muhteşem çocuk denize doğru aptalca taş atıyordu ilk saniyelerde...Evet What Makes You Beautiful.

Kahverengi havalı saçlı Liam adlı muhteşem çocuğun solosunu dinledikten sonra zaten kendimden geçmiştim.Şarkıyı kaç kez dinlediğimi hatırlamıyorum.Klibi ezberlemiştim artık..

İşte böyle Directioner oldum.Yani onları tanıdım.

Bu olay hayatımda o kadar değişik şeylere neden oldu ki...

Kötü yanlarından bahsetmek istemiyorum çünkü umrumda değil.Dışlanmak ya da insanların sana ön yargıyla yaklaşması beni pek alakadar etmiyor.

Onlar muhteşemdi ve ben artık onlardan başka bir şey görmez olmuş olabilirim.Beni tanımadan sevmeleri,beni anlamaları...Sadece bir başlangıçtı.

Okulumda çıkardığım kavga sonucu sonraki dönem okul değiştirecektim.Ama bu beni üzmüyordu çünkü onlar ben üzülürsem üzülecekti.

Facebook'ta bir fan sayfasında dolaşıyordum.Birden grubun yine harika çıkmış fotoğrafının altında bir yorum gördüm.Bir erkeğin yaptığı berbat yorumu...

"Onlar beceriksizler.3. oldular ve gaylar.Neden bu sayfa var ve siz aptal gibi burayı takip ediyorsunuz"

Sanırım o anda kan beynime sıçramıştı.Yerimde duramıyordum ayrıca bir şeylere yumruk atmak istiyordum.

Aklıma gelen harika şeyleri yorum yerine döktüm ben de...

"Sadece merak ettiğim için soruyorum.Bu neden seni ilgilendiriyor?Neden bu sayfadasın?3. olmuş olmaları onların başarısız olduğu anlamına gelmiyor.Hem buna senin gibi kıçını koltuktan ayırmayıp insanları yargılayan tipler karar veremez.Kıskanç davranıp onlara ve bize laf söyleyemezsin.Gay değiller.Bunu cahilliğine veriyorum.Gay olmak bir suç değil.Sen ve senin gibi kekolar onların muhteşemliklerini çekemedikleri için böyle iftiralar atıyorlar.Aptal sensin çünkü bizim gibi bir topluluğu bizim sayfamızda karşına aldın.Yorum yapmadan önce binlerce kez düşünmeliydin ama sende düşünmeye yarayan 'beyin' diye nitelendirdiğimiz şey de yoktur"

İlk defa birine bu kadar sert konuşmuştum sanırım.Daha önce kavgalarım olmuştu ama konuşurken uysaldım.Tamam bu konularda pek uysal değildim.

Ertesi gün sayfaya tekrar girmek için Facebook'a girmiştim.Bildirimler yüzü aşmıştı.Arkadaşlık istekleri.mesajlar...

Popüler değildim.Hem de hiç.Sırasında oturup kendi halinde takılan bir kızdım.

Two DreamerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin