1. Bölüm

36 4 2
                                    

11 Haziran 2023

○Başlangıç○

"Bu konuda benle kavga etme karşında güçlü bir avukat var, karşında ben varım yanlış kişiyle kavga edersin!" Diye bağrıyordum karşımdaki Caner Yaman Avukat'a "Ben bir şey demiyorum." dedi Caner.

Acayip sinirlenmiştim sürekli böyle yapıyordu tartışmayı kendisi başlatıp sonra ben bir şey demiyorum diye susuyordu.
"Hiç bir şey de dediğin yok zaten!"diye kısık sesle söylendim.

"Bayan Mayda görüşmeyi sonlandıralım isterseniz, daha sakin bir zamanda tekrardan konuşalım." dedi Caner Bey.
Caner'e cevap vermeden hemen müvekkilim olan küçük Meryem'e dönüp sordum.
"Meryem bir daha görüşme ister misin ?"
Dedim kendisi sadece onaylar şekilde kafasını salladı. Hemen Caner Bey'e dönüp
"Size buluşma günü ve saatini mesaj olarak iletirim." Diye söyledim.
Pislik Adnan ve onun avukatı onayladı.

"Sizi gideceğiniz yere kadar bırakmamı ister misin?" Diye sordu Caner Yaman, yapmacık şekilde gülümseyerek "Sağolun ama benim arabam var tek başımıza gidebiliriz." Dedim kendisi sadece omuz silkti.

Meryem'in elinden tutarak oradan ayrılıp arabaya kadar yürüdük, siyah mat bir range roverım vardı, Meryem"in binmesine yardımcı olup emniyet kemerini taktım ve bende sürücü koltuğuna bindim. Meryem bana emniyet kemerini gösterdi. Hemen bende taktım ve evimin yoluna koyulduk.

Meryem Altan 14 yaşında bir kız çocuğu, ailesi tarafından zorla Adnan Oktay'a nikahsız şekilde verilmişti. Adnan Oktay'ın evinde şiddet darp uygulaniyordu, 2 tane çocuk düşürmüştü bu yaşadıkları yüzünden konuşamıyordu ama konuşucaktı eminim.

Arabayı evin önüne park ettim Meryem hemen emniyet kemerini açıp eve doğru koştu. Meryem bir süredir benle kalıyordu kalmasını istemiştim.

Evden yüksek sesle bir şarkı çalıyordu zili çalıyorduk fakat duymuyordu ev arkadaşım
Zeren.
Çantamdan anahtarımı çıkartıp yavaşça kapıyı açtım ve karşımda Mr. Saxobeat şarkısıyla dans eden bir adet Zeren hala bizi fark etmemişti çantayı koltuğa doğru atıp Meryem'e döndüm. "Güzelim senden özür diliyorum seni bu deli ablanla tek başına bırakıcam ben başka dosya için karakola gitmem lazım." Dedim, kendisi sevinçli bir şekilde baş salladı gülümseyerek kalkıp yukarı doğru çıkıp lavaboya doğru gittim.
Elimi yüzümü yıkadım. Odama doğru ilerleyip etrafa baktim. Siyah ve gri tonlarında dizayn edilmişti belki artık farklılık vakti gelmiştir diye düşünüyorum olduğu bir zaman.

Makyaj masasına doğru ilerleyip makyajımı tazeledim fazla makyaj yapan bir kız değildim.

Mayda; kumral, ela-hafif çekik gözlü, hokka burunlu, dolgun dudaklara sahip bir kız.

Kısa bir makyajdan sonra odasından çıkıp Zerengilin yanına doğru gitti.
"Oooo Mayda Hanım yüzünüzü gören cennetlik." dedi Zeren

Zeren Yaşargil 24 yaşında bir kadın doktor fakat ara verdi.
Aslında kendisi moda tasarımı okumak çok istemişti fakat babasının Prof. Dr. Gazi Yaşargil'ın zoruyla tıp okumuştu.
Zeren; sarışın, mavi-kedi gözleri, hokka burunlu, ince dudaklara sahip olan bir kızdı.

"Davalar bu günlerde çok fazla üst üste şimdi karakola gidecem." Dedim. Zeren dudak büzüp "Yaa erken geldin diye çok sevinmiştim belki gine eskisi gibi kız kıza gecelere akardık." Deyip başını hüzünlü şekilde başını eğdi bende çenesinden tutup yüzüme bakmasını sağladım. "Yarına sözüm olsun bugün çok yorgunum ve hala işim var" Diyip yanağından öptüm. Meryem'e doğru dönüp sarılması için kollarımı açtım hemen kollarıma atladı saçlarından küçük küçük öpüp yanlarından ayrıldım. Evden çıkıp arabaya doğru ilerledim.

Arabaya binip emniyet kemerimi taktım, karakola doğru arabayı sürmeye başladım.
Benim davam değildi ama merak ediyordum o mafya kim di?

Mayda Kurt 24 yaşında bir kadın avukat Türkiye'nin güçlü avukatlarından biridir.
Bu hayatta tek onun için annesine ve Zeren'e değer verir. Babasını kendi elleriyle yaptığı cinayetten dolayı kendisi karşıt avukatlığını yapmıştır ,hapishaneye girmesine büyük katkı sağlamıştır.

         :
         :

551 kelime kullanıldı.
Birinci bölümün sonuna geldik.
Devam edicekkk.....

Bir Zar İki Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin