○
Evin önüne geldim park edip indim, Oğuz gelmişti. Ev kapısına gidip kapıyı tıktıkladım Zeren'i beklemeye başladım.
3 dakika sonra hemen kapıyı açıp çıktı.
Kolundan tutup Oğuz'un arabaya doğru götürmeye başladım.Zeren çok mutlu görünüyordu, bu konuyu sonra galiba baş başa konuşmamız gerekiyordu. Oğuz bizi görür görmez hemen arabadan indi arka kapıyı açtı, eliyle binmemiz için rica etti.
Ben hemen binip arka kapıyı kapattım ikiside bu yaptığıma anlam veremiyordu. Camı açıp "Hadi binsenize geç kalıyoruz." Diye söyledim Oğuz baş sallayıp gülümseyerek sürücü koltuğun yanındaki koltuğun kapisini açtı ve binmesini bekledi.Zeren teşekkür edip hemen oturdu, Oğuz'da oturunca yola koyulduk, derin bir sessizlik vardı yolun ortasında "Zeren Hanım'ın geleceğinden haberim yoktu." diyip sessizliği bozmuştu bi yandanda dikiz aynasından bana bakıyordu meraklı gözlerle "Merak etme planı bozmayacak." Dedim Zeren hemen bana doğru dönüp "Ne planı? Gine mi dava işleri?" Diyip oflayarak önüne döndü. Oğuz lafa atlayıp "Eğlenmek amaç merak etme, işimiz az sürecek." Diyip beni kurtardı. Zeren gülümseyerek başıyla onayladı. Yola devam ediyorduk, çok sıkılmıştım ki vardık hemen arabadan indim beklemeye başladım. Zeren'le Oğuz hemen inip yanıma adımladılar.
Baş komiser kapıda bekliyordu, yanına doğru adımladık. "Bir kadın daha gerçekten mi?" Diyip eliyle alnına vurdu. Baş komiserin koluna girip kapıya doğru götürmeye başladım. Zeren'de Oğuz'un koluna girmişti. Küçük yuvarlak bir masaya oturduk. Baş komiser Zeren hariç hepimize kulaklık verdi. "Bu kız planın içinde yoktu ve olmuyacak" dedi Zeren'i göstererek
"Ben buraya eğlenmeye geldim, plana ayak uydurmak için gelmedim." Diye sinirle söyledi."Her neyse ben aşağı kontrol edip geliyorum , kulaklıklarda dinleye kalın haber vericem" Diyip yanımızdan ayrıldı.
Yanımıza garson gelip ne istersiniz diye sordu. Zeren hemen lafa atlayıp "benim size bir sürprizim var. " Diyip garsonun kolundan tutup bizden uzaklaştırdı.Zeren garsonla konuştuktan sonra yanımıza doğru geldi. 3 dakika sonra garson geri yanımıza doğru gelip bardakları önümüze koydu. Oğuz ilk davranıp bardaktan bir yudum almıştı. "Ne var bunun içinde bu sizin için ağır değil mi?" Diye sordu. Zeren kahkaha atıp "Spirytus bir de çilek ve kivide var ve gizli bir toz." Diyip yudum yudumlamaya başladı. Oğuz gülümseyerek "Gerçekten polis olan bir masada uyuşturuculu içki mi içeceksin hatta içireceksin?" Diye sordu. Zeren hihi Diye cevapladı. O sırada kulaklıktan ses geliyordu "Duyuyor musunuz beni? Hadi gelin yanıma adam burda." diye seslendi. Çok heyecanlamıştım."Zeren bizi burda bekle biz hemen gelicez sen eğlencene bak." Diye söyledim, Zeren bizi hiç takmadan içkisini alıp kalabalığa doğru dans ederek gitti.
Oğuz'la dans eden insanları geride bırakarak barın gizli bir kapıdan girdik, etrafa bakındım insanlar kumar oynuyordu.
Baş komiserin yanına doğru ilerledik.
"Sonunda geldiniz." Dedi ve gözleriyle bir topluluğu göstererek "bunlar Yazgan'ın adamı, şu baş köşede oturan kişi Yazgan hedefimiz o ve asla gerçek kimliklerinizi belli etmiyoruz Oğuz senin adın Berat, Mayda senin adında Ayda olsun" diye söyledi Meraklı gözlerle Yazgan'a doğru bakıyordum fakat bir sıkıntı vardı oda bana dik dik bakıyordu, gözlerimi kaçırıp adamlarını incelemeye başladım."Hassikktirr" diye kısık sesle söyledim bugün park yerinde olan adamda ordaydı. İçimden dua ediyordum beni unutmuş olması için kartımı atması olmuş için. Aniden beni görüp kısık gözle bakmaya başladı, benden gözlerini çekip Yazgan'ın kulağına bir şeyler söyleyip buradan ayrıldı.
Yazgan dikkatini kesmeden bana bakıyordu ve oyun oynuyordu. 10 dakika sonra o adam elinde bir kartla gelmişti. Yazgan'ın kulağına bir şeyler söyleyerek kartı uzatmış kartı inceliyordu. Garsonu parmaklarıyla çağırmıştı. Kulağına bir şeyler demişti.
3 dakika sonra aynı garson bizim masaya gelip önüme bir içecek koydu. "Ben bir şey istememiştim ama yanlışlık olmuş galiba." Diye söyledim. "Bu içecek size Boğaçhan Bey'in ikramı" Diyip Yazgan'ı eliyle gösterdi, Yazgan'a doğru bakıp gülümsedim kendisi hiç tebessüm duygu dahi göstermeden göz kırpmıstı.
○
Bundan sonra hafta 1 ya da 2 kere yeni bölüm
594 kelime
Devam edicek......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Zar İki Hayat
Teen Fiction"Karşımda mı olacaksın? Avukatım mı olacaksın?" diye sordu. . . . . Kadının olmak istiyorum diye cevaplamak isterdim.