Taehyung Benim!!!

14 3 0
                                    

"Hayır ben ondan vazgeçmeyeceğim."

Dedim Jimin'e sesimi yükselterek, ama sanırım o da ben de biliyorduk Taehyung'dan vazgeçmeyeceğimi. Taehyung'dan lisenin ilk gününden beri hoşlanıyorum ve bunu Jimin'de biliyor ama sanırım benim üzülmemi istemediği için yapıyor , ama ben asla vazgeçmeyeceğim ve üzülmeyeceğim,sadece emeğimin karşılığını almak için uğraşıyorum.

Jimin benim hem komşum hem de arkadaşım çocukluğumuzdan beri hiç ayrılmadık hep beraber büyüdük ,hep beraber yedik, hep beraber yaşadık... Bu yüzden hayatımda çok değer verdiğim biridir ve ayrıca çok da zekidir.

"Bak Jung evet onu seviyor olabilirsin bu çok güzel bir his ama gözün ondan başka hiçbir şey görmüyor uyan artık."

Evet Jimin maalesef haklıydı fakat ben Taehyung'u çok seviyordum  ve sevgime kimse karışmasını istemiyordum.
Ne de olsa o benim hep 'İncim' olacaktı.
O beni arkadaş olarak görse de ben onu kendime aşık edecektim beni kimse durduramazdı bu konuda,
Taehyung benim ve hep özel olacak...

                      ***

Jimin ile konuşmam bittikten sonra telefonu kapatıp Instagram'a girdim arkadaşlarımın attığı gönderilere bakarken birden karşıma Taehyung'un ağladığı bir video çıktı şaşırmıştım Taehyung'un hesabı değildi,
Heong adında bir kullanıcıya aitti fake hesabıma geçip adamın hesabına girdim adam çok vahşi birine benziyordu ayrıca hesaba çıplak kadınlar ve bir sürü cinsel içerik vardı tamamen iğrençti.

Taehyung'un orada ne yaptığını ve tehlikede olup olmadığını merak ettim hemen Instagram'dan çıkıp Taehyung'u aradım daha ilk çaldırıda açtı sesi titriyordu ve ağlıyordu.

+Alo Taehyung iyi misin?

- Jung yardım et!

+ Noldu Taehyung ???

- Yanıma gelebilir misin?

+ Oh, tabiki konum atar mısın?

- *Konum*

+ Hemen geliyorum.
     
                     ***

Taehyung ile görüşmemiz bittikten sonra evin anahtarını alıp dışarı çıktım gönderdiği konum yakın olduğu için koşarak gitmeye karar verdim .

Evin önüne geldiğimde kapının önünde saçımı düzeltip kapıyı çaldım.

Kapıyı açan Taehyung oldu gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Onu böyle görünce içime bir ağrı girdi.

"H-hoşgeldin."

"İyi misin noldu sana böyle?"

"Gel içeri geçelim."

Ev zaten büyüktü birde evde tek yaşıyordu. Evin oturma odasına geçtik. Taehyung koltuğa oturdu bende mesafeli bir şekilde yanına oturdum.

"Noldu, sana biri birşey mi yaptı."

"Uzun zamandır arkadaşım olan Heong bir mafya çıktı , bugün sabah buluşacaktık beni evine getirdi ama bir sürü insan vardı evinde çıplak kadınlar, sahroş insanlar vardı ben ilk başta eve girmek istemedim ama zorla beni içeri soktu , sonra beni bir odaya alıp tacizde bulundu-"

Taehyung'un sesi birden kesilmişti ve hıçkırarak ağlamaya başladı bense ağlamasını dindirmek için sırtını okşadım .

"Sakin ol Taehyung."

Taehyung birden bana yakınlaşıp sarıldı ve omzumda ağlamaya devam etti .

Ağlamasını istemesem de bana sarılması ve kokusu hoşuma gitmişti .

Bir gün bu kokuyu daha fazla tadacaktım.

                         ★



Not Just a Liking / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin