Taehyung'u biraz daha sakinleştirmiştim. En azından artık hıçkırarak ağlamıyordu, ama şimdi ne yapacağımı bilmiyordum.
"Taehyung su ister misin ya da mutfak müsait ise papatya çayı yapabilirim."
"Yok ben yaparım teşekkürler."
"Bu halinle sana bunu yaptırmam, gel sen bana malzemelerin yerini göster ben hemen yaparım."
"Peki gel o zaman."
Papatya çayı yapmak üzere mutfağa geçtik. Taehyung bana malzemelerin yerini söyledi bende hızlı bir şekilde yaptım. Onun mutlu olası çok güzel bir duyguydu.
"Al bakalım." yüzümdeki gülümsemeyi görünce Taehyung da gülümsedi.
"Çok teşekkür ederim Jung."
"Rica ederim, geçmişi unut tamam mı, o sapığı da engelle ve bu daha konuşma ."
"Tamam."
Taehyung biraz daha sakinleşmişti benimde artık eve gitmem gerekiyordu.
"Taehyung ben şimdi gitsem olur mu evde biraz işim var da."
"Oh tabiki özür dilerim seni yordum buraya kadar."
"Yok hayır evim yakındı ayrıca öyle düşünme arkadaşlar bunun içindir."
Sözümü bitirip gülümsedim kapının önünde ayakkabılarımı giyip çıktım son bir kere Taehyung'a elimi sallayıp evinden ayrıldım . Bu olanları anlatmak için Jimin'i aradım.
"Alo , Jimin olay var olay."
"Noldu merak ettim bak."
"Müsait misin buluşup anlatayım böyle olmuyor."
"Tamam bizim eve gel."
"Tamam 5 dakika'ya ordayım."
Genelde Jimin'e yaşadığım her şeyi anlatıp fikir isterim, o benim en iyi arkadaşımdır.
Jimin'nin evine geldim ve kapıyı çaldım karşımda açan Yoongi olmuştu. Yoongi'yi görünce biraz şaşırmıştım .
"Merhaba Yoon nasılsın?"
"Tabiki de mükemmelim."
"Oh çok güzel , Jimin içeride mi?"
"Evet sevgilim içeride."
Bir dakika ne ? Jimin ile Yoongi sevgili mi olmuştu benim niye haberin yoktu , bana niye söylememişti Jimin?
"Hadi Jung içeri girsene Jimin mutfakta."
"Peki."
İçeriye girdiğimde hızlı bir şekilde mutfağa yöneldim.
Jimin'e hesap soracaktım."Hoşgeldin Jung."
"Jimin bana sevgilin olduğunu niye söylemedin."
"Hey sakın ol Jung daha yeni oturdu işler ayrıca bu gün söyleyecektim."
"İyi tamam anlat hadi benimde anlatmam gerekenler var."
Maalesef Yoongi ile konuşamazdım kaş göz yaptım .
"Yoon biz senle sonra görüşürüz şimdi Jung'un bana anlatması gerekenler var."
"Tamam bebeğim görüşürüz."
Deyip çıktı.
Jimin'e olan biteni anlattığında yüzüne bir gülümseme gelmişti .
"Şükür ki Taehyung senin varlığını fark etmiş."
"Artık daha yakınız , size ne noldu ne ara sevgili oldunuz."
"Yoon'dan biraz hoşlanıyordum ,okulda beraber proje ödevi için buluştuğumuzda daha da yakınlaştık bu gün de sevgili olduk."
"Vay be benim küçük Jimin'im büyümüş de sevgili mi yapmış ay ayy ayy."
"Jung ben senden 2 yaş büyüğüm, 23 yaşında sevgilim olması gayet normal."
"Şaka yaptım abi kızma."
Jiminle uzun süre sohbet ettikten sonra eve geldim yorucu günden sonra evde yanlız başıma hafif müziğimi açıp Matematik soruları ile kendimi baş başa bıraktım .
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Just a Liking / Taekook
FanfictionTaehyung'a deli gibi aşık olan Jungkook, onu gelecekteki kocası olarak görecek olan Taehyung...