Sıradan bir gün.

1 1 2
                                    

Mezuniyete bir hafta kalmıştı ve ben hala ne giyeceğimi bilmiyordum. Mutluydum bu sıralar çünkü hedeflendiğim üniversiteyi kazanmıştım . Ama uzun zamandır ne Jimin ile ne de Taehyung ile görüşmüştüm en son 3 hafta önce sınav olduğu için stres gidermek amacıyla dışarı çıkmıştık o zamandan beri arada mesaj ile görüşüyorum Jiminle.

Taehyung ise 4 hafta önce sınıfça buluştuğumuz bir kafede gördüm . Onu çok özlemiştim.

Jimini arayıp mezuniyet için kıyafet almaya ikna etmem gerekiyordu.

Jimin:Hayır gelmek istemiyorum ve şu an müsait değilim.

Jungkook: Hadi ama beni yanlız bırakma ayrıca uzun zamandır görüşmüyoruz .

Jimin: Müsait değilim Jung başka zaman.

Jimin bana normal davranmıyordu sesi çok durgundu ayrıca beni umursamıyor gibi konuşmuştu.
Kırılmıştım...

Mecburen tek gidecektim üstüme ceket alıp dışarı çıktım hava yağmurlu gösteriyordu ama günlük güneşlik bir hava vardı .

Yolda yürürken arkamdan birinin belime dokunduğunu hissettim.

"Hey Jung nasılsın, ne yapıyorsun?"

"Oh, Taehyung korkuttun beni ."

"Korkma güzellik:] ."

Ne Taehyung bana güzelim mi dedi ben mi yanlış anladım tanrım sana geliyorum.

"Burada ne yaptığımı sormayacak mısın?"

"Oh pardon Taehyung burada ne yapıyorsun?"

"Mezuniyet için kıyafet alacaktım biraz geç kaldım galiba ama olsun."

"Bende mezuniyet için kıyafet almaya çıktım."

"Wow ne tesadüf beraber bakalım o zaman ne dersin."

"Olurr."

Taehyung ile kıyafet bakarken Taehyung bana sürekli kıyafeti denemem için veriyordu.

"Peki bu nasıl Jung sende güzel duracağına eminim."

"Oh bu güzelmiş denemeliyim."

Kıyafet gri ceketli , bol siyah ve uzun bir pantalondu.

"Nasıl olmuş Tata."

Ne yanlışlıkla Taehyung'a Tata mi dedim hayır olamaz.

"Oh pardon Taehyung."

"Sıkıntı değil bana Tata de sevdim bu lakabı."

"Bu arada mükemmel olmuş Jung."

***

Taehyung ile yaptığımız alışverişten sonra eve geldim yorulmuştum ama Taehyung'u özlemiştim onu görmek güzel olmuştu benim için. Jimini aramak istedim sabah da konuşamamıştık yatağıma uzandım ve Jimin'i aradım ilk aradigimda beni meşgule attı ve bu hareketden nefret etmeme rağmen. Tekrar aradım ve tekrar meşgule attı önemli bir işi vardır diye düşündüm ve rahatsız etmedim. (kırıldım)

Ardından tanımadığım bir numaradan mesaj geldi .

:Selamm

J: sizi tanıyor muyum?

: Hayır sadece arkadaş olmak isterdim Jeon Jungkook.

J: İsmimi nereden biliyorsunuz?

: Beni sen de tanıyorsun Jung sadece biraz zaman gerek.

***

Bu da kimdi gerçekten onu tanıyor muydum?

Telefonumu sesize alıp ders çalışmak üzere masama yöneldim ders çalışmalıyım çünkü gittiğim üniversite çok disiplinli ve zordu .

Matematik kitabımı açıp sorularımı çözmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Not Just a Liking / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin