︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵
𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗧𝗼𝗻𝗶'𝘀 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗶𝘀 𝘁𝘂𝗿𝗻𝗲𝗱 𝘂𝗽𝘀𝗶𝗱𝗲-𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗯𝗹𝗮𝗻𝗸 𝘀𝗹𝗮𝘁𝗲... 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗯𝗶𝘁 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗹𝗽.
❛ ━━・❪ ❁ ❫ ・━━ ❜
"𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗮𝗻𝘁𝘀 𝗮 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴, 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁? 𝗕𝘂𝘁 𝗶𝘁 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗿𝗼𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘆."
❛ ━━・❪ ❁ ❫ ・━━ ❜
𝗔𝗻𝘁𝗼𝗻𝗶𝗮 '𝗧𝗼𝗻𝗶' 𝗦𝘁𝗮𝗿𝗸 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗲𝗱 𝗯𝘆 𝗡𝗶𝗻𝗮 𝗗𝗼𝗯𝗿𝗲𝘃
𝗧𝗵𝗲 𝗖𝘂𝗹𝗹𝗲𝗻 𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗮𝘀 𝘀𝗲𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗲𝘀
❛ ━━・❪ ❁ ❫ ・━━ ❜
𝗦𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗦𝘆𝗻𝗼𝗽𝘀𝗶𝘀!
𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗝𝗔𝗥𝗩𝗜𝗦 𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗧𝗼𝗻𝗶 𝘁𝗼 𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘀𝘁 𝗶𝗻 𝗮 𝘀𝗲𝗰𝗹𝘂𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼𝘄𝗻 𝗰𝗮𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗙𝗼𝗿𝗸𝘀 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝗺𝗯𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗠𝗮𝗹𝗶𝗯𝘂 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲, 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗴𝗼 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗯𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝘀𝗲, 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗮 𝘃𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲 𝘁𝗼 𝗳𝗶𝗻𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝘁𝘂𝗺𝗯𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘀𝘁. 𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲'𝘀 𝗮 𝗰𝗲𝗿𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗼𝗳 𝘃𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲𝘀 𝘄𝗵𝗼 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗹𝗽 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗶𝘁 𝗮𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗿𝘂𝗴𝗴𝗹𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝗮𝗱𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗮 𝗻𝗲𝘄 𝗹𝗶𝗳𝗲.
𝗡𝗼𝘁𝗲!
𝗦𝗼 𝗜'𝗺 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗻𝗲𝘄 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆! 𝗬𝗼𝘂 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗺𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗰𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜'𝗺 𝘁𝗿𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗱𝗶𝗳𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁 𝗹𝗮𝘆𝗼𝘂𝘁. 𝗙𝗼𝗿 𝗼𝗻𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘁 𝗯𝗲 𝗮 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗶𝗻𝘀𝘁𝗲𝗮𝗱 𝗯𝗲 𝗮𝗻 𝗮𝘂 𝗳𝗼𝗰𝘂𝘀𝗲𝗱 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗳𝗲𝗺!𝘁𝗼𝗻𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗖𝘂𝗹𝗹𝗲𝗻'𝘀. 𝗧𝗼 𝗯𝗲 𝗵𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁 𝗜'𝗺 𝗻𝗼𝘁 𝗲𝗻𝘁𝗶𝗿𝗲𝗹𝘆 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗲𝘁 𝘀𝗼 𝗜 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀 𝗜'𝗹𝗹 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗲𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝘁 𝗴𝗼𝗲𝘀. 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝘀𝗲𝘁 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗧𝘄𝗶𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁. 𝗜'𝗺 𝗻𝗼𝘁 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝗶𝗳 𝗧𝘄𝗶𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻. 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗶𝘀𝗿𝗲𝗴𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝘀 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗠𝗖𝗨 𝗽𝗮𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝗺𝗯𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝗜𝗿𝗼𝗻 𝗠𝗮𝗻 𝟯.
𝗗𝗶𝘀𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺𝗲𝗿!
𝗜 𝗱𝗼 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝘄𝗻 𝗧𝘄𝗶𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗼𝗿 𝗠𝗮𝗿𝘃𝗲𝗹, 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗺𝘆 𝗼𝘄𝗻 𝗽𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀.
︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵
YOU ARE READING
𝗕𝗟𝗔𝗡𝗞 𝗦𝗟𝗔𝗧𝗘 | 𝗧𝗪𝗜𝗟𝗜𝗚𝗛𝗧 𝗫 𝗠𝗔𝗥𝗩𝗘𝗟
Fiksi Penggemar𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗧𝗼𝗻𝗶'𝘀 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗶𝘀 𝘁𝘂𝗿𝗻𝗲𝗱 𝘂𝗽𝘀𝗶𝗱𝗲-𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗯𝗹𝗮𝗻𝗸 𝘀𝗹𝗮𝘁𝗲... 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗯𝗶𝘁 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗹𝗽. "𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 �...