Merbaha arkadaşlar.Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz bolca yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın canlarım 🌟💜
Hikaye
"Şimdiki zamandan 1 yıl önce"
Bir yıl önce Jungkook'un rehinesiydim. Sırf arkadaşını kurtara bilmek için komiserin kızı olan beni kaçırmıştı. Babam benim için kariyerini bile bitirecek bir şey yaptı. Jungkook'un arkadaşını hapisten gizlice çıkartıp, Jungkook'a getirdi. Fakat Jungkook onu kandırmıştı. Ben sandelye'ye bağlı ağlayarak dururken, Jungkook babamı çok kötü dövdürttdü. Babam o kadar halsiz kalmıştı ki, yere çöktü her yeri kan içinde kalmıştı. Jungkook belinden silahı çıkartıp, babamın kafasına dayadı.
Mingyu: ne bekliyorsun Jungkook öldürsene şu komiseri.
Mia: Jungkook yapma!
Jungkook:hayır, yapacağım hem de, senin gözünün önünde.
Mia:sana arkadaşını teslim etdi. Lütfen bırak babamı.
Jungkook:kes sesini! Bizi tutuklattırıcak.
Mia:hayır,yapmaz. Hem senin isteğini yaptı. Arkadaşını sana getirdi,seni tutuklatmaz,lütfen bırak onu.
Jungkook:bunu sana sorucaklarını sanmam.
Dedi ve tetiğe bastı. Babam kanlar içinde yere yığıldı. Gözyaşlarıma hakim olamayıp daha da şiddetli ağlamaya başladım.Jungkook bana bakıb sırıttı ve yanıma geldi. Onunla göz teması bile kurmak istemiyordum. Başımı aşağı eğdim, çenemden tutub ona bakmamı sağladı. Halen sırıtıyordu.
Mia:neden böyle yaptın?! Neden öldürdün onu?!
Jungkook:şşş sessiz ol güzelim, kendimi tehlikeye atamazdım. Öldürmem gerekti.
Mia:öldürünce senin peşinden gelmiyeceklerini falan mı sanıyorsun Jungkook. Bu yaptığın şeyle ömür boyu ceza yersin. Hatta idam bile edilirsin.
Bu dediğime karşı Jungkook alayla gülmeye başladı.
Jungkook:peki ama bu saydığın şeyleri bana kim yapacak bebeğim?
Mia:polisler.
Jungkook:burda babanı benim öldürdüğüme dair kanıt yok ama!
Mia:hayır, ben burdayım. Her şeyi kendi gözlerimle gördüm.
Jungkook:burada mesele gözümle gördüm değil,kanıt lazım Mia oda sende yok. Babanın buraya geldiğinden kimsenin de haberi yok. Yani asla babanı benim öldürdüğümü kanltlayamassın!
Mia:nasıl bir piçsin sen!
Dediğime karşı saçımdan tutup kendine çekti. O kadar yakındı ki, nefeslerimiz bir-birine çarpıyordu. Jungkook yüzümü inceledikten sonra konuşmaya başladı.
Jungkook:sana bir şey yapmadığım her dediğine susucağım anlamına gelmiyor güzelim. O yüzden laflarına dikkat et!
Soobin:hyung, polisler gele bilir. Hemen burdan gitmemiz gerekiyor.
Mingyu:aynen, bitir şu kızın işini de gidelim artık. Yoksa yakalanacağız.
Mingyu'nun dediğine karşı Jeon beni bırakıp ona döndü.
Jungkook:kız ölmeyecek! Haydi, hepiniz toparlanın çıkalım.
Mingyu:neden ölmeyecek? Başımıza bela ola bilir.
Jungkook:ben öyle istediğim için!
Herkes ordan arıldı. Jungkook yanıma gelib yanaklarıma dokundu.
Jungkook:bu güzel vücuda sahip olamamam ne acı.
Başımı sertçe diğer tarafa çevirdim ve Jungkook'un elini yanağımdan çekilmesini sağladım. Sonra Jungkook'un gözlerine bakarak konuştum.
Mia: senden intikamımı bizzat kendim alacağım Jeon Jungkook bunu sakın unutma!
Bu söylediğime karşı Jeon sırıtıp daha da yaklaştı ve konuştu.
Jungkook:seni sabırsızlıkla bekliyir olacağım bebeğim.
Dedi ve dudağıma küçük bir buse kondurdu. Sonra ordan ayrıldı. Bir şekilde kendimi çözüp babamın yanına koştum. Tek yaptığım ağlamaktı. Çünki, babam çoktan ölmüştü ve benim elimden bir şey gelmiyordu. Sonraysa göz yaşlarımı sildim.
Mia:senden intikamımı alacağım Jeon Jungkook!
"Şimdiki zaman"
Mia:benim için hava hoş sonuçta beni takmayan biri için ölecek olan ben değilim.
Suçlu:.......
Mia:susma anlat Jungkook nerde?!
Yine susuyordu. Onu korkutmam gerek. Jungkook'u suç üstü yakalamaya bu kadar çok yaklaşmışken pes edemem.
Mia:bir düşün. Jungkook yeraltı aleminin en büyük ve en zengin mafyasıdır. Sen ise onun emrindeki kişilerden birisin. Sen ölünce Jungkook seni takarmı sence? Bak sen böyle susunca Jungkook gelipte seni kurtarmayacak. Eminim benim hakkımda tek kelime etme demiştir. Bunu biliyorum. Ama eğer söylemezsen hapisanede salak gibi yatıcaksın, hem de suçsuz yere, inan bu Jungkook'un umrunda bile değil. Onun senin gibi bir sürü adamı var.
Konuştuktan sonra ona baktım. Biraz korkmuşa benziyordu. Sonraysa konuşmaya başladı.
Suçlu: konuşursam benim elime ne geçecek, yine hapiste yatacağım.
Mia:ama cezan hafifler. Bir yandan da bize yardımcı oluyorsun. Kısa bir süre içeride kalıp çıkarsın, ama Jungkook ömür boyu içeride kalacaktır.
Adam biraz düşündü ve konuşmaya başladı.
Suçlu:tamam, konuşacağım.
Evet canlarım bu bölümlük bu kadar diğer bölüm de görüşürüz yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın🌟💜