▪︎ Saat gece 04.23

111 13 10
                                    


Jimin:

Bugün dışarıya çıktık hep birlikte.

Sende gelecektin, gelmedin.

Oysa severdin sen gece vaktinde dışarıya çıkmayı. Gündüzleri ayrı, geceleri ayrı severdin.

Şimdi ikisinden de nefret ediyorsun.

Jeongguk.. neden böylesine umutsuzsun?

Gelseydin ya sende, beraber yıldızları izlerdik.

İsim verirdik onlara, şu yıldız senin, bu yıldız benim olsun, derdik. Belki de en güzel yıldızı bizim yapardık. Neden gelmedin?

Geleceğim, demiştin. Biraz da heyecanlıydın aslında. Sırf bu yüzden bende heyecanlanmıştım çünkü uzun zaman oluyordu seni böyle görmeyeli.

Özenle hazırlanmıştım.

Karşında güzel görünmek istedim çünkü sen her halinde çok güzelsin jeongguk, sana yaraşır şekilde karşında durmak istedim. Aslında, isteğim karşında değil yanında durabilmekti ama bunu gerçekleştirmek çok zor.

Şimdiyse ağlıyorsun.

Saat gecenin bir yarısı, kimse yok yanında. Haziran ayının sonlarındayız; sonbahar yaklaşıyor, üşümüyor musun? Üşüyorsun jeongguk. Soğuktan değil belki ama, sevgisizlikten titriyorsun.

Oysa ben buradayım.

Birazcık uzağında seni izliyorum. Yanına gelemiyorum, özür dilerim. Her ne kadar canımdan çok sevsem de seni, nasıl bir tepki verirsin kestiremiyorum.

Nefes de alamıyorsun.

Neden kapatıyorsun ki ağzını? İzin ver çığlıklarına, susma, sustukça çığ olur çığlıkların; bilmez misin?

Mesaj seslerim geliyor, onları duyuyorsun ama bakmak istemiyorsun. Neden? Gerçeklerden kaçmak yerine onlara neden göğüs germiyorsun?

Yoruldun mu?

Buradayım jeongguk. Yeminim olsun ki bana bir adım atsan sana doğru koşacak durumdayım ama adım atmayı bırak dönüp de bakmıyorsun bile. Sana çok kırılıyorum, yalan söyleyemem ama yine de seviyorum seni. Öyle çok seviyorum ki, ne kadar canımı acıtırsan acıt yine seni düşlerken buluyorum kendimi.

Saat gece 04.23

Göz yaşların dindi. Bugünde çok ağladın, benden başka kimse görmedi.

Seni seviyorum jeongguk, yalnız değilsin.

Hadi uyu artık, gözlerin uykusuz bakıyor.

İyi uykular, güzel rüyalar gör.

(Görüldü.)

Kasım Ayı, Jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin