𝘓𝘔𝘈𝘖 𝘋𝘐𝘋 𝘐 𝘚𝘈𝘠 𝘐𝘛 𝘞𝘈𝘚 𝘎𝘖𝘕𝘕𝘈 𝘉𝘌 𝘈 𝘍𝘓𝘜𝘍𝘍 𝘊𝘏𝘈𝘗𝘛𝘌𝘙 𝘕𝘌𝘟𝘛 ?? 𝘑𝘒 𝘓𝘖𝘓𝘖𝘓𝘓𝘓𝘓𝘓 🥺🥺 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘧𝘳, 𝘍𝘙 𝘍𝘙 𝘚𝘙𝘚 𝘚𝘙𝘚 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘧𝘭𝘶𝘧𝘧 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 𝘯𝘦𝘹𝘵.
✎﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
✿ : ❀
𝘕𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳 𝘪𝘯 𝘪𝘵? 𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘩𝘰𝘸 𝘳𝘪𝘯 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘵 𝘙𝘶𝘪, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮, 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦. 𝘈𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘨𝘰𝘦𝘴 𝘤𝘳𝘢𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯. 𝘕𝘰𝘵 𝘧𝘢𝘪𝘳... 𝘞𝘩𝘺 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵?.. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮... 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦.. 𝘔𝘺 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴.
𝘚𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘳𝘪𝘯'𝘴 𝘥𝘰𝘰𝘳.
𝐑𝐢𝐧 : ...?
𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐑𝐢𝐧-𝐬𝐚𝐧, 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲?
𝐫𝐢𝐧 : 𝐌𝐡𝐦! 𝐈'𝐦 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭..!
𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐲 𝐬𝐨.. 𝐈'𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦! (๑•ᴗ•๑)♡
𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴.
𝘙𝘪𝘯 𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯.. 𝘏𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘺.. 𝘚𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱. 𝘙𝘶𝘪 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 6 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴.. 𝘏𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘰𝘳, 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘴 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵𝘴 𝘢 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳. 𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘙𝘶𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘳𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘚𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨...
𝐫𝐢𝐧 : 𝐭𝐬𝐮.. 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐊𝐚𝐦𝐢𝐬𝐡𝐢𝐫𝐨.. 𝐙𝐳𝐳𝐳𝐳...
Rui💭 : 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭?
𝘙𝘶𝘪 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘳𝘪𝘯'𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮.. 𝘛𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥.. 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘙𝘶𝘪? 𝘗𝘧𝘧𝘵.. 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺. 𝘚𝘶𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘦, 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵?..
𝘙𝘶𝘪 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘵𝘰𝘮𝘮𝘰𝘳𝘰𝘸. 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘧𝘶𝘯.. 𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘨𝘦𝘯𝘤𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘦𝘳𝘴.. 𝘗𝘢𝘴𝘵 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘴, 𝘧𝘶𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘴, 𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘺𝘦𝘢𝘩.
This is so short wtf... 🙁 LOL-
YOU ARE READING
( Ruikasa ) Spyxfamily AU !!
Fanfiction★ ~ 𝘊𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘳𝘰𝘭𝘦𝘴 : 𝘙𝘶𝘪 𝘢𝘴 𝘓𝘰𝘪𝘥, 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘳, 𝘢𝘯𝘥 rin 𝘢𝘴 Anya. 𝘺𝘦𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘰𝘤𝘢𝘭𝘰𝘪𝘥 𝘳𝘪𝘯 𝘬𝘢𝘨𝘢𝘮𝘪𝘯𝘦.. ( ;∀;) [ 𝘼𝙣𝙜𝙨𝙩 𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 🥀 ] [ 𝙍𝙪𝙞, 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖 𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙜𝙚�...