𝑹𝒊𝒏 𝒊𝒔 𝒔𝒊𝒍𝒍𝒚. ( 𝟏𝟏 )

153 4 2
                                    

𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘦𝘴 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘙𝘪𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘪𝘯𝘥𝘴 𝘳𝘪𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘱𝘦𝘯𝘨𝘶𝘪𝘯 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘶𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘱𝘴 𝘳𝘪𝘯'𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳. 𝘙𝘪𝘯 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳.

𝐑𝐢𝐧 : !!.. 𝐎𝐡. 𝐓𝐞𝐧𝐦𝐚𝐚𝐚𝐚! (^o^)/

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐫𝐢𝐧-𝐬𝐚𝐧.. 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝. (';д;')

𝐑𝐢𝐧 : 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲! 𝐑𝐢𝐧 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐮𝐢𝐧!

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐚𝐡..? 𝐀𝐠𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐮𝐢𝐧?..

𝐑𝐢𝐧 : 𝐘𝐞𝐬𝐬! 𝐀𝐠𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐮𝐢𝐧.

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐤𝐚𝐲.. 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐚𝐠𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐮𝐢𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐫 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐨𝐤𝐚𝐲? (>︿<。)

𝐑𝐢𝐧 : 𝐨𝐤𝐢𝐢𝐢 !! 𝐖𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞..

𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘙𝘶𝘪 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘦𝘳.

𝐑𝐮𝐢 : 𝐡𝐦? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝?

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐎𝐡! 𝐑𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐨𝐭𝐞 𝐨𝐧 𝐪𝐮𝐨𝐭𝐞.. 𝐀𝐠𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐠𝐮𝐢𝐧. :') 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫! 𝐒𝐨 𝐧𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐥𝐨𝐬𝐭..

𝐑𝐮𝐢 : 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲, 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐥𝐥𝐲. -_-

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦, 𝐢𝐭'𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐞. ^^

𝘙𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘙𝘶𝘪 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢. 𝘞𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨.. ( 𝘵𝘰 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘰𝘯𝘭𝘺. )

𝐑𝐢𝐧 : 𝐭𝐞𝐧𝐦𝐚! 𝐑𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧..

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : !?.. 𝐄𝐡- 𝐑𝐢𝐧-𝐬𝐚𝐧, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭?

𝐑𝐢𝐧 : 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐮𝐬𝐭𝐨𝐦𝐞𝐫𝐬? 𝐀𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐜𝐚𝐭 𝐞𝐚𝐫𝐬? :𝐃

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞! 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐫𝐢𝐧-𝐬𝐚𝐧.

𝐑𝐢𝐧 : 𝐎𝐤𝐢!

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮, 𝐑𝐮𝐢?..

𝐑𝐮𝐢 : 𝐘𝐞𝐚𝐡 𝐬𝐮𝐫𝐞. 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠~ ('-'*)♪

𝐭𝐬𝐮𝐤𝐚𝐬𝐚 : 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧! 𝐈𝐭'𝐬 𝐬𝐞𝐭𝐭𝐥𝐞𝐝. 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐢𝐧-𝐬𝐚𝐧 (♡'▽'♡)

𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘭𝘦𝘢𝘥𝘴 𝘙𝘪𝘯 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘧𝘧 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘮𝘰𝘯 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘳𝘴. 𝘙𝘪𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘶𝘳𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘰 𝘵𝘴𝘶𝘬𝘢𝘴𝘢 𝘧𝘰𝘳 𝘯𝘰𝘸. 𝘙𝘪𝘯 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘰𝘧𝘧 𝘴𝘦𝘳𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘢 𝘦𝘢𝘴𝘺 𝘸𝘢𝘺. ( 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘶𝘴𝘵𝘰𝘮𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘰𝘳 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬𝘴. )

𝘈𝘭𝘴𝘰, 𝘩𝘢𝘳𝘶𝘬𝘢 𝘳𝘦𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘢 𝘱𝘩𝘰𝘵𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘙𝘪𝘯 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘨𝘦𝘯𝘵 𝘱𝘦𝘯𝘨𝘶𝘪𝘯. 𝘈𝘯𝘥 𝘙𝘪𝘯 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘤.

𝐇𝐚𝐫𝐮𝐤𝐚 : 𝐀𝐰𝐰𝐰! 𝐒𝐨 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐢𝐢𝐢~ :'𝐃 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐩𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐑𝐢𝐧!

𝐑𝐢𝐧 : 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞..! ^^

𝘔𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦𝘯𝘢𝘯𝘪𝘨𝘢𝘯𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘯..

__________________________________________

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

( Ruikasa ) Spyxfamily AU !!Where stories live. Discover now