YOONA'DAN devam
rengim atmıştı resmen bembeyaz kesildim somi bunu fark etmiş olucak ki beni dürtmesiyle gerçek dünyaya döndüm.
SM:yoona yoon YOONA!
YN:uh... ne efendim.
SM:daldın gittin kızım iyi misin? tanıyon mu bu çocuğu?
şimdi nasıl söyliyim lise boyu bana cehennemi yaşatan çocuğun o olduğunu.
YN:hani sana bahsetmiştim ya lisede bi çocuk vardı her gün bana bulaşırdı diye.
SM:eee
YN:bu o çocuk işte.
SM:NE!
somi'nin bağırmasıyla tüm kantin bize dönmüştü.
YN:ne bağrıyon kızım salak mısın?
bu soruyu sorduğumda zil çalmıştı. 2. derse giriyorduk somi ile yukarı çıkıp sınıflara dağıldık. sınıfa girip sırama doğru ilerledim. jeongin hala uyuyordu kafasına bi tane geçirip oturdum.
YJ:yaa ne vuruyon kafama şerefsi- lan niye yüzün beş karış kim üzdü seni söyle bi dövim geli-
YN:jimin buraya geliyormuş.
YJ:NEY!
jeonginin cümlesi dediğim şeyle yarım kalmıştı ve öndeki meraklılarda dönmüştü bize.
HH:sonunda şu jimin efendiyle tanışabileceğiz.
HJ:evet bi görelim şu ucubeyi.
LF:sanırım yoona'nın anlattıklarından hatırlıyorsam boyu 1.73 müş kskdmdkdm.
felix'in dediği şeyle bende güldüm çünkü lisedeki erkekler 1.75 in altında değildi en kısası oydu. biz böyle konuşurken içeri hoca ile yanında bi çocuk girdi.
oh hayır şimdi sıçtım o bizim sınıftaydı. lise gibi üni hayatım mahfolcaktı ama artık abilerim var.edebiyatçı:oturun çocuklar. bu yeni gelen öğrencimiz. kendini tanıt.
(park jimin)PJ: ben park jimin tanıştımıza memnun oldum umarım iyi anlaşırız.
edebiyatçı:istediğin boş bir yere geçebilirsin.
hocanın bulu demsi ile arkamdaki yeji'nin bağırması bir oldu. ah kafana sıçım yeji.
HY:hocam burası boş buraya oturabilir!
jimin beni görmüş olucak ki arkama doğru ilerlerken bana sırıtıp göz kırpmıştı. ona öldürücü bakışlar atıyodum.
.
.
.
.
.
dersin ortalarına doğru saçımı çekilmesi ile küçük bi inilti çıkarmıştım.YN:ahh!
tüm sınıf ve hoca dahil bana bakarken ben arkamı dönmüş jimine hesap sorar gibi başımı sallayım sormuştım.
YN:sıkıntılı falan mısın neden saçımı çekiyon çocuk!
PJ:ben bişi yapmadım ki.
YN:asihh.
tam küfürü basıcakken hoca konuştu.
edebiyatçı:ne bu gürültü jimin ilk günden kudurma istersen.
PJ:özür dilerim hocam.
dedikten sonra hoca dersi anlatmaya devam etmişti.
.
.
.
.
.
zil çalınca herkes jimi'nin başına toplanmıştı ben ve abilarim aynı anda aya kalkmıştık ve arkamızı dönmüştük.HH:ÇEKİLİN LAN ŞURDAN BEN BOĞULDUM CEYLAN GİBİ ÇOCUĞU SARMALAMIŞSINIZ ÇEKİL!!
huyunjin'in bağırmasından ben bile korkmuştum ama normal karşılamya çalıştım. felix ve in aynı anda masaya elini vurup sormuştu.
YJ-LF:****lisesinde okuyan park jimin sen misin?
PJ:hee benim.
jimin bunu demesiyle felix jiminin omuz boşluğunu sıkmaya başlamıştı. jimin kıvranırken onu izlemek her ne kadar hoşoma gitsede benimde söyliceklerim vardı.
YN:tamam felix bırak.
beni hatırladınmı cüce.dedim ve histerik bi gülüş attım.
elimi ensesine götürdüm ve sıktım jiminin ensesinden tiki vardı ve ben bunu çok iyi biliyordum. kulağına eğildim ve fısıldadım.YN: eğer bu okuldan birine bulaştığını görürsem seni yerim sıçmam anladın mı?
UwU bi bölüm sonu daha 432 kelime bundan sonra kelime saymak yok siz sayın baane neyse cici bakın kendinize byy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skz ile hayal et abilerim
Humormalesef ki 7 manyak abiye sahibim biride ikizim hepsinden manyak. hergün başka bi kaosla uyanıyodum hadi sizde gelin bu maceramı okuyun