YOONA'DAN
Sabah yine aşağıdan bağırışma sesleri ile uyandım. aaaaah benim hiç sakin sabahım olmaz mı?BC:GÖMLEĞİMİ KİM GİYDİ?!?!
YJ:MATEMATİK ÖDEVİMİ BULAMIYORUM!!
SC:YOONANIN ALDIĞI ÇORAPLARIM NERDE?!?!
komidinin üstündeki telefonumdan saate bakmıştım saat sabahın 7 siydi Allah'ım sana geliyorum. kafamı odamın kapısından çıkartım ve aşağı doğru bağırdım.
YN:ŞU BİLMEMNE YAPTIMIN SESİNİZİ KESİYOR MUSUNUZ YOKSA GELİP BEN Mİ KESEYİM?!?!
dedim ve tekrar sıcacık yatağıma girdim sırtımı kapıya döndüm ve gözlerimi kapattım. keşke kapatmasaydım odamın kapısı sanki şafak operasyonuna kaldırılan asker gibi açılmıştı.
HH:kız kalk okula geç kalcaz sen hala yatıyosun hadi yaaa!!!
YN:abi eğer 3 saniye içinde odamdan çıkmazsan 17 kızı birden idare ettiğini abimlere söylerim.
bunu dememle hyunjin odadan toz olmuştu artık uykuda tutmazdı kalkıp okul için hazırlanmaya başladım. okulum kolej gibi bi yer olduğu için serbest giyiniyorduk.
bunları giyip aşağı indim. diket mutfağa yöneldim ketılda suyun kaynaması için düğmesine bastım
içeri chanbin abim geldi.SC:günaydın bücür.
YN:ya abi sabah sabah hiç şaka kaldıramam.
SC:tamam kızma banada kahve yap hadi.
iki tane kupa çıkarıp kahve döktüm. su kaynamış olcak ki sesi geldi anladınız işte. kahvelerden birini abime diğerini kendime aldım.
.
.
.
.
kahvem bitmiş fortmantoya doğru ilerliyordum arabanın anahtarını alıp ceketimi ve çantamıda aldım.YN:hadi çıkın bugün ben bırakıyom okula.
LF:desene önceden bir elham üç kulhu okuycaz.
YN:hadi ordan sarı kafa. ben çıkıyom telefonumdan müziği açtığımda yola çıkarım kimseyi beklemem ona göre.
şunlarda bi okula gidemedi
KDKXNDKDNDKneyse işte ben felix hyunjin in jisung okula gidiyoz üni öğrencileriyiz. okulun popüler grubu olduğumuzu söylememiştim heralde
eveeet 240 kelime ile burda bitirim saat bire geliyo ben kaçar
(pişt kız yorum yapmayı unutma) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skz ile hayal et abilerim
Mizahmalesef ki 7 manyak abiye sahibim biride ikizim hepsinden manyak. hergün başka bi kaosla uyanıyodum hadi sizde gelin bu maceramı okuyun