ZOMBİLERİN SALDİRİSİ

51 3 0
                                    

aklima ilk olarak sevgilim sude gelmişti onu aradim günaydin sevgilim nasilsin dedim iyim hayatim haberleri izledinmi dedi evet izledim dedim cok kotu kendine dikkat et sevgilim dedim tam hayatim dedi ve kapattik yakinda olucaklari anlamistim ondan biraz erzak lazimdi direk ilk olarak en yakin markete gittim ve erzak aldim ve sonra aklima silah ve mermi geldi mermi almam lazimdi hemen bi silah dukkanina dogru yola koyuldum evde bir tame tabancam ve av tufegi vardi ikisi icinde mermi almam lazimdi ilk gordugum silah dukkanina girdim ve silahlarin ismini soyledim ve ikisi icinde mermi verdi parasini verip ciktim hemen ve sevgilimin evine gitmek icin yola koyuldum sevgilimde bende ailemizden uzakta yasiyorduk sevgilime mesaj attim henen hazirlan gelip seni alicam ve benle kalicaksin bundan sonra yazdim oda tam dedi evine vardigimda camdan benim gelmemi bekliyodu beni gorunce hemen disari cikti yaninda kucuk bi valiz vardi elbise almisti yanina elimdeki posetleri gorunce onlar ne diye sordu bende erzak ve mermi cok.lazim olcak dedi benim eve gelmİstik sonunda ikimizde yatmak icin.hazirlandik sevgilim benim yatagima yaticakti bende salomda yaticaktim beraber yatmaya izin vermiyodu artik bende yerimi aldim ve uyudum birisinin kapiyi yumruklayarak yardim edin diyerek bagirmasiyla uyandim sanirim hersey baslamisti kalkip kapi deliginden baktim gelen muratti alel acele kapiyi actim ve ne oluyo murat dedim oda cok kostugu icin yorgundu nefes nefese cevap vermeye calisti insanlar insanlar delirmis gibi birbirine saldiriyo! eyvah dedim kendi kendime hersey baslamis olamaz derken kapiyi acik unutmustuk bi insanin deli gibi bize kostugunu gorunce murati iceri cektim ve kapiyi kapatip kilitledim lanet olasica pislik canavarlar diye bagirmaya baslamistim sonra donup murata dedimki seni kovalayanlardan biri seni isirdimi oda hayir ama nolduki dedim bende herseyi anlattim olanlari yani sonra zombi filmlerini hatirlattim bunlarda onlar gibi iste kardesim insan etiyle besleniyolar dedim muratta ne gercekmi bunlar ? televizyonu acmam lazim deyip televizyona yoneldim hemen ve sevgilim odadan cikip yanima geldi neler oluyor hayatim bu silah sesleride ne ? dedi korkmus halde bende korkma bitanem korkma kurtulucaz bunlardan dedim hemen gidip camdan baktim sokak savas alanina donmustu hastalik hizli bi sekilde yayiliyodu hemen biseyler dusunmem lazim ne yapabilirdim ama ?

ZOMBİLERİN SAVASİ:TURKİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin