ARKADASLAR KITAP YAZMAYI BIRAKMISTIM OLMUYODU AMA BI ARKADASIM YAZMAYA DEVAM ET DEDI ONDAN TEKRAR YAZIYORUM SAOL. YAZ DEDIGIN ICIN KARDESIM. VOTE VE YORUMLARINIZ. BNIM ICIN ONEMLI LUTFEN EKSIK ETMEYIN
Sonunda bulmustum sudey e burdan nasil kurtulucagimizi anlatiyodum o sırada murat geldi ve silahimizin olup olmadigini sordu bnde silahlarin oldugu çantayı gösterdim silahlar kapının karşısındaki Koltugun üstündeydi ve Murat silahlari almaya gidiyodu birden nasil olduysa bir zombi kapıyı kırıp muratın ustune atladı zombi bi kadındı murat zombi kadını üstünden atmaya uğraşıyordu benim biseyler yapmam lazım hemen masanin üstündeki vazoyu alıp zombinin kafasina vurdum zombi benim üstüme yürümeye başladı murat yerden kalkıp hemen silah çantasina yöneldi tabancalardan birini alip zombinin vucuduna ateş ediyodu ama zombi ölmüyodu sonra sinemada izledigimiz zombi filmi aklima geldi ve murata kafasindan vur diye bagirdim murat iki el kafasindan vurdu ve zombi yere düştü ama bir sorun daha vardi kapı kırılmıştı ve zombiler bize doğru geliyodu!
Hemen sude ve murata beni beni takip edin dedim ve mutfağa yoneldim mutfağin camindan kacmak vardi aklimda ama umduğum gibi gitmedi camin önüne zombiler birikmislerdi hemen odalardan birine yoneldik burasinin önü boştu hemen cikin dedim zombiler pesimizden geliyodu halen daha silah cantasindan küçük bi tabanca alip zombileri vurmaya basladim ilk olarak sude cikti camdan ve sira muarttaydi silah cantasini murata verdim oda cikti hemen sira bendeydi ama bir sorun. Vardi zombiler cok yaklasmisti bende hemen cama yoneldim tam çikicağim anda arkadan bir zombi ceketimden yakaladi beni kendine cekiyodu hemen bir sekilde kurtulmam lazim .
Silahimdaki son mermiyle zombiyi kafasindan vurdum ve bende ciktim hepimiz cok korkuyoduk acilen sığınıcak bi ev bulmamiz lazim hemen yola koyulduk ilk once bi araba bulmamiz lazim murat bi. Araba gordu araba calisabilcek. Bi durumda ama bi sorun vardi arabanin etrafinda bir sürü zombi vardi murata dedimki murat ben zombileri pesime takicam Sende arabayi calistir buseyle sokagin sonunda beni alin dedim buse kabul etmedi ilk basta ama mecbur kabul etmek zorundaydi arabaya düz kontak yapabilen bi tek murat var aramizda deyince mecbur kabul etti ve ben yanima iki tane tabanca alip zombilerin karsisina gectim ondekilerden birisinin kafasina ates ettim silah sesini duyan diger zombiler beni gorunce üstüme dogru kosmaya basladilar ve bende hemen kacmaya basladim.
Murat'ın gözünden
Burak ateş edince zombiler buraği kovalamaya basladilar sıra bizde dedim buse'ye ve arabaya dogru kosmaya basladik o sirada buse kosarken ayağı takildi ve dustu arka da kalan bi kac zombi bizi gordu ve ustumuze dogru gelmeye basladilar hemen buseyi kaldirip arabaya bindik ve alttan kabloyu kesip birbirine degdiriyodum ama calismiyodu zombiler gelmisti bile hadi lanet sey calis artik derken zombilerden biri cami kirmaya calisiyodu bidaha kablolari birbirine degdirdim ve sonunda calisti. Vitesi 1 e aldim ve arabayi kaldirdim hemen buraka yetismem lazim burak halen daha kaciyodu. Gordugum kadariyla bu adam bi kahraman dedim buseye ve yüzü güldü arkadan gelirken bi kac tane zombiyide arabanin altina alip eziyodum gebersin serefsizler sonunda burakin yanina yaklastim ve buse hemen arkadan ön kapiyi acti buragin yanina gelincr biraz yavasladim burak hemen hic vakit kaybetmeden arabaya atladi anlasilan maratona katilmissin burak diye bi espiri yaptim burakda dahim hepimiz gülmeye basladik dalga gecme kardesim ya cok yoruldum dedi burak gercektende nefes nefeseydi simdi sirada siginicak bi ev bulmamiz lazim dedik ve yollda giderken yol kenarinda villalar vardi ama coğunun bahcesi zombi kayniyodu derken
Bir anda önüme bakinca karsima zombi cikti o korkuyla direksiyonu sola kirdim arabayi kontrol edemiyodum araba zigzag ciziyodu ve araba birden takla atmaya basladi taklanin etkisiyle kafami direksiyona vurdum sonrasini yok bayilmisim.
ARKADASLAR BÖLÜM KISA OLDU AMA İS SEBEBIYLE FAZLA YAZAMADIM AKSAMLARI YORGUN OLDUGUM ICIN YAZAMADIM AMA YARIN TATIL GUNUM DIGER BOLUMU YARIN YAZMAYI DUSUNUYORUM. BU ARADA ELESTRIYE ACIGIM DUSUNCELERINIZI YAZARSANIZ SEVINIRIM IY YADA KOTU FARKETMEZ .