- Csak hadd fizessem ki a te jegyedet is.
- Nem, nem van nálam is pénz.
- Gyerünk Charlotte, tegnap kaptam fizetést igazán nem megerőltetés a tiedet is állni.
Vonakodva gyűrtem vissza azt a pár papírpénzt a zsebembe és arra gondoltam, hogy nem is lenne olyan nagy baj, ha hagynám Wyatt-et fizetni. Fogadjatok el tőlem egy jó tanácsot lányok, ha a pasik a 21. században meg akarnak hívni valamire, akkor hagyjátok, had állja a számlát. Mi értelme volna vitatkozni egy sráccal, aki pénzt szeretne rád költeni?
- Köszönöm - mondtam Wyatt-nek, amint megrendelte a két jegyet a Démonok között című filmre. Nem igazán voltam naprakész a Facebookkal, mert miután elmúlt az újdonság varázsa leálltam a használatával, de még így is hallottam, hogy mennyire odavannak az emberek az újonnan megjelent horror filmtől. Az emberek az új Ördögűzőként emlegetik, szóval egyértelmű volt, hogy muszáj megnéznek legalább egyszer. Wyatt egy másik filmet szeretett volna megnézni, ami az ő szavaival élve sokkal jobban illene egy randevúhoz, viszont én sokkal jobban rajongtam az olyan filmekért, amik megijesztettek, mint az olyanok, amelyektől a gyomrom liftezni kezd a képernyőn látottaktól.
Wyatt már többször próbált elhívni az elmúlt napokban. Jól nézett ki, de mégis olyan furcsa volt; tudta az összes ismert ember nevét, és nem csak a színészekét, de a zenészeket is felismerte egytől-egyig. Remek ember volt, de még mindig úgy öltözködött, mint egy majom; egy sötét pólót viselt, amit egy számomra ismeretlen együttes emblémájával díszítettek, mellé egy a térdénél kilyuggatott farmert választott. Másrészt nem igazán megy neki ez a randizós dolog. Az én részemről, szőkés-barna hajam egyenesen hullott a vállamra, még halvány sminket is kentem az arcomra, viszont csupán egy egyszerű farmert viseltem a kedvenc kapucnis pólómmal. Egy lány voltam egyszerű ízléssel, aki imád hallogatni. Különben is, ha moziba megyek utána mindig fázni szoktam, így jó ötletnek tűnt egy melegebb holmit választani, ami nemcsak szép volt, de kényelmes is. Plusz kezdett a levegő igen lehűlni, úgyhogy nem akartam mást csak bejutni abba a hülye moziba. Kihúztam a zsebemből a telefonomat, hogy megnézem az időt. A film hat óra után tíz perccel kezdődik és már csak három perc van vissza a kezdésig. Utáltam, ha valahonnan késem. Rossz szokás, de egyszerűen allergiás voltam arra, ha valahova nem érek oda időben. Szóval most rettentően ideges voltam, és járt összevissza a lábam, de úgy tűnik Wyatt-nek nem igazán tűnt fel.
A pénztárnál mögé álltam, ahol tisztán szemügyre vehettem szőke, hullámos haját, és sajnos szembesülnöm kellett azzal is, hogy a tarkóján milyen zsíros a haja. Ja, nem igazán volt a tökéletes pasi mintapéldánya. Az utolsó félresiklott párkapcsolatom lezárása utáni hónapokban nem igazán volt kedvem pasikra fecsérelni a szabadidőmet, meg tudjátok mit, ha őszinte akarok lenni, nem is igazán láttam értelmét, annak hogy bármelyik gimnazista hígagyúval eltöltsek több időt, mint, amennyi a suli miatt szükséges. Meg amúgy is a középiskolai tini szerelmek túlértékeltek. Egy év múlva, úgyis már egy másik helyre költözök, egyetemre fogok járni, főiskolás srácokkal körül véve. Szóval minek stresszeljem magam feleslegesen minden kis semmiság miatt.
- Kérsz egy kis popcornt? - Kérdezte Wyatt, amint elindultunk a vetítőtermek felé. Eléggé kicsi mozi volt, ezért szerencsére nem voltak sokan.
- Nem, csak menjünk a helyünkre - tiltakoztam, majd egyenesen a terem felé vettem az irányt, közben megpróbáltam ellenállni a kísértésnek, hogy a szememet forgassam, amint Wyatt beállt a büfé előtt kígyózó sorba.
- Lehet, hogy veszek egy kis nachos-t... - gondolkodott hangosan.
Újra megnéztem az időt, és kelletlenül konstatáltam, hogy már csak egy perc van vissza a reklámokig. Persze tudtam, hogy körülbelül tíz percen keresztül csak termék bemutatókat és filmelőzeteseket mutatnak, és azután kezdődik majd a film, de én tényleg szerettem volna már végre leülni a fenekemre.
YOU ARE READING
Constraint h.s. hun.
RomanceConstraint - Kényszerűség h.s. rajongói fordítás Az egész helyzet annyira elcseszett. És most finoman fogalmaztam. Ő anyám pasija. Sőt a főnöke. De Ő nem az anyámat akarja, Ő engem akar. És számomra teljesen egyértelművé tette, hogy akár egy rossz...