'I really really really really really like you, do you want m-'ik druk mijn wekker uit en slaak een diepe zucht. It's monday again, ik haat deze dag zo erg man.
Ik ben Tessa, iedereen noemt me Tess, maar ik dacht laat ik me voor de verandering eens voorstellen met m'n echte naam! Ik ben 14 jaar en ik woon in Noord-Brabant in een dorpje niet zo ver van Eindhoven af. Dat is echt heel erg handig, want ik ga graag met mijn vriendinnen shoppen, we zijn bijna elk weekend te vinden in de stad. Ik heb een zusje van 12 jaar, we zijn best goede vriendinnen van mekaar en doen vaak leuke dingen samen. Zo is een van onze allergrootste hobby's Netflix. Lekker in een trainingsbroek, dikke trui, haar in een rauwe knot en lekker onder een dekentje naar onze favoriete series kijken. Echt heerlijk.Verder hockey ik bij Oranje-Zwart in de MC3 waar ik echt een superleuk team heb, ik kan altijd lachen met de meiden. Een van mijn beste vriendinnen heet Zoé, ze zit ook in mijn hockeyteam en in mijn klas. Net als Janne mijn andere beste vriendin, met z'n drietjes hebben we altijd de grootste lol en maken we bijna alle leraren boos!
Verder heb ik nog een hondje Lola en twee superlieve ouders, gelukkig zijn ze nog bij elkaar. En ik ben er van overtuigd dat dat altijd zo zal blijven, we are a happy family ! :)
Nu even wat over mijn verleden, toen ik 12 was deed MainStreet auditie voor het Junior Song Festival. Vanaf dat moment maakte die jongens me echt helemaal crazy, hoevaak ik wel niet mee schreeuwde met Stop The Time haha! Ik ben tot een paar maanden geleden diehard mainiac geweest, maar dat is nu wel anders. Ik vind Nils, Owen, Daan & Rein nog wel tof, maar een mainiac? Nee zo kan ik mezelf echt niet meer noemen.
Oh shit nu zit ik alweer te dromen, ik moet opschieten, anders kom ik te laat op school.
Ik trek mijn kledingkast open, wat kan ik vandaag aantrekken? Eerst misschien maar eens even kijken hoe warm het is. Ik haal mijn raam van zijn kiepstand af en zet het zware ding wagenwijd open, een heerlijk zomers briesje komt me tegemoet. Ik loop terug naar mijn kast en ga op zoek naar mijn zalmroze, doorschijnende blouse en mijn hele lichtblauwe broek van de Only. Wanneer ik het setje bij elkaar heb gevonden trek ik het aan. Het mist iets ..
Ik pak mijn witte allstars erbij, yes outfit compleet !Daarna loop ik naar de wastafel in mijn kamer, gooi een plasje water in m'n gezicht en droog het af.
Nu mijn makeup nog.
Ik begin met foundation en dat poeder ik ook meteen af, hierdoor geeft het niet makkelijk af. Daarna doe ik wat eyeliner, een klein beetje mascara en de nodige wenkbrauw make-up op. Yes helemaal klaar voor de leukste dag van de week. Niet dus.Als ik zie dat ik nog maar 5 minuten heb, storm ik de trap af. Ik heb het geluk dat mijn moeder elke ochtend boterhammen voor me smeert, anders was ik altijd te laat op school.
'Bedankt voor de boterhammen mam, tot straks!' Zeg ik en ik geef haar een dikke kus."Oeps! Vergeten mijn fiets binnen te zetten gisteren" denk ik als ik de deur uit stap. Naja ik kan nu wel meten aanrijden, weer een pluspunt. Ik leg mijn cowboysbag in mijn rieten fietsmand en haal de standaard onder mijn fiets vandaan. Nou, op naar het plein waar Janne op me te wachten staat.