3

79 8 0
                                    

'Oke meiden, kom er allemaal nog even bij elkaar' Zoé, Janne en ik lopen samen naar coach Simon. We hebben net hockeytraining gehad en we hebben nu een kleine bespreking. 'Zoals jullie weten kunnen we - net als HC Geldrop - kampioen worden in deze competitie. Zaterdag hebben we de laatste wedstrijd en die spelen we dus in een thuiswedstrijd tegen HC Geldrop, dus zorg dat je fit en goed uitgerust bent zodat we kunnen knallen en gaan winnen.' Het hele team knikt, we hebben er allemaal zoveel zin in. 'Oke dat was het, tot zaterdag!' Iedereen pakt zijn spullen op en loopt richting het hekje om het veld te verlaten. Ik loop samen met Laura 'Oh Tess ik heb er zo veel zin in, ik voel gewoon dat we gaan winnen hoor' zegt ze enthousiast. 'Ja ik hoop het zo, dat zou dan de 3e keer zijn voor me en het is zo leuk. Het feest en gewoon het kampioen zijn is geweldig!' Ik knik instemmend 'ja het is gewoon echt chill dat je wordt beloond voor iets waar je een hele competitie hard voor gewerkt hebt'.
'Precies jij begrijpt me' zegt ze.
Inmiddels zijn we aangekomen bij het clubhuis in de kantine, meestal drinken en kletsen we daar nog wat na, maar ik wil graag zo snel mogelijk naar huis aangezien er veel huiswerk op de planning staat. 'Meiden, ik blijf vandaag niet want ik moet echt nog heel veel dingen doen, ik zie jullie later!'

Sorry een kort hoofdstuk maar ik vond het even lastig.. Morgen (9 juni dus) een langer en een goed hoofdstuk!
Bedankt voor het lezen en geef nog even snel 1 stem alsjeblieft :)

I got a war in my mind { MainStreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu