Bölüm 1 - İnto you

29 5 2
                                    

Son dersindem çıkmıştım artık eğitim hayatım tamamen bitmişti bi yandan seviniyor diğer yandan üzülüyordum son yıl olduğundan mezuniyet partisi verdiler bunun yanında da benim olduğum klüpte bir gezi düzenlencekti ve bende orada olacaktım sadece... 3 4 kişi yanımızda getirmeliydik benim zaten 4 lü bir arkadaş grubum vardı ama 1 kişiyi bulmam lazımdı. Hep sessiz oturan bi kız vardır bilirsiniz o nu alırsam ne olur diye düşündüm ama hiç bişey demedim.

Kafeterya da oturup bi kaç şey içerken kız arkamızdan geçti onu görünce bi müddet yüzüne baktım siyah saçlı, kahverengi gözlü ve orta boylarda bi kız gözüm ondayken Yuna nın lafıyla irkildim.

Yu : Hadi ama Yeji söyle ne diceksen?
Y : Ha aynen bi saniye. Hatırladım şimdi kendi kulübünde bir gezi olucak ve sizide çağırmak istedim sadece 1 kişi kaldı.
C : Gayet güzel de kim o? Bula bilecek misin?
Y : Bilmiyorum ama illaki biri çıkar.

Gözüm ufak ufak ona dönerken Yuna tekrar beni fark edip kolumdan tuttu ve oturmamı sağladı.

Yu : Hayır Yeji hayır.
Y : Neden ki? Kimseyle konuşmuyo bişey yapmıyo. Onu da alsak bişey olmaz ki.
Yu : Kafayı mı yedin sen? Neyse eski konuları açıp insanları sinirlendirmicem.
L : Aslında mantıklı olabilir ki aranızdaki buzlar erimiş olur.
Y : Konuşmuyo musunuz?
C : Biz değil Yuna onu aldattığından beri böyle kimseyle konuşmuyo.
Y : Bi saniye dilinde düşürmediğin o-
Yu : Tamam yeter daha fazla konuşmayalım

Diyip sustuk ama hep gözüm ondaydı. Birden ayağa kalktım ve Yunaya dönüp.

Y : Sizi barıştırsam pekala buna ne dersin?
Yu : Yeji lütfen saçmalama ben varım ya gelmez.
Y : Güven bana konuşucam.
L : Yuna tutmana gerek yok Yeji bu normal bişey gitsin konuşsun.
Yu : Pekala.

Yavaş yavaş yanına gittim oturduğu sandalyenin karşısına oturdum.

Ye : Merhaba

Beni görünce birden irkildi ve sert ni şekilde baktı.

Ye : Pardon korkutmak istememiştim tanışmak için gelmiştim.
R : 4 yıldan beri adımı bilmiyormuydun?
Ye : Evet
R : Peki

Elini uzattı

R : Ryujin ben
Ye : Bende Yeji aslında başka bi konu hakkında konuşmaya gelmiştim. Kendi kulübümde bir gezi düzenleniyor ve yanımızda 4 kişi getirmemiz gerekiyor 3 kişi zaten var ama 1 kişi eksik gelmek ister misin?

Ufaktan gösterdiğim yere baktı ve hemen geri döndü.

R : Orda Yuna var. Bilmiyorum
Ye : Emin ol çok eğleniriz.
R : Tamam o zaman geliyorum.
Ye : Harika telefon numaranı verebilir misin konuşuruz falan.
R : Tamam 0000 000 00 00 al bakalım.
Ye : Teşekkürler
R : Bişey değil.

Aslında baya sıcakkanlıymış. Tekrar kızların yanına gittim ve sandalyeye oturdum.

Yu : Ne dedi?
Ye : Geliyo

Hepsi bi ağızdan ne dedi bende gülümsedim.

L : Garip ama neyse çağır buraya önceden tanışırız.
Ye : Bi saniye.

Tekrar yanına gittim.

Ye : Gelmek ister misin? Önceden tam anlamı ile tanışırınız.
R : Neden olmasın

Diyip ayağa kalktı ve oturduğumuz masaya geldi.

L : Hoş geldin
R : Hoş buldum

Bi kaç konu açtık ve konuşa konuşa baya anlaştık ama Ryujin de bi garipti. Gözleri hep üzerimdeydi sadece ben konuşurken değil diğerleri konuşurkende. Hep inceliyordu. Bişey demedim ama hoşuma gitmişti.

Hepimizin olduğu bir grup kurduk ve oradan kalkıp başka bir yere gittik. Ryujin e çok tan alışmıştım ama o bana alıştı mı tam anlamamıştım.

~~~ 1.bölüm sonu ~~~

Day & Night {Ryeji fic}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin