R : Sence ben korkuyor
Y : Hayır tabiki ama
R : AmaGözlerimin içine odaklanmış bi şekilde diceğimi bekliyordu.
Y : Ama ne kadar süredir beraber olduğumuzu kime söyleriz ki? Hepsi bizim kötü olduğumuzu düşünür. Ben Yuna nın yakın arkadaşı sen eski sev- oh özür dilerim.
R : Önemli değilAyağa kalktı ve elimi bırakmadı.
R : Bu senin için sorun olucaksa bi süre daha saklayalım
Y : Peki ya sen? Buna tek ben karar vermem
R : Benim için sorun yok ama sen bence bu konuda zorluk çekeceksin. Bunun yüzünden şuanlık yakın arkadaşmış gibi davranırız.
Y : Broo
R : Böyle değil tabi
Y : Hıhı
R : Hıhııİkimizde güldük ve odadan çıktık. Dışarıdan ne kadar yakın arkadaş gibi görünsekte uzun süredir sevgili olduğumuzu sadece ikimiz biliyorduk. Elimi tutmuyordu daha çok sanki konuşuyor muş gibi yapıyordu. Başka kişilerin yanına gittiğimizde yerde yanyana oturduk. Karşımızda Yuna ve Lia vardı. Yuna gözünü bizden alamıyordu ki bende onlardan. Arada konular açıldı ve az da olsa bizi izlemedi kafamı sonunda ona doğru çevirdim ve kulağına bişey söyledim.
Y : 'Şurdan gidelim yoksa kötü olmaya başlicak'
R : Tamam gidelim
Y : 'Sessiz konuş ya ilk ben gidiyorum su içiyormuş gibi yapıcam ki içicem sonra dışarı çıkıcam sonra sende yaparsın aynısını'
R : 'Pekii'Gülümsedim ve ayağa kalktım bi bardak su içtim ve odaya gittim telefonumu ve kulaklığımı aldım ve odadan dışarı çıktım.
Y : Ben dışarı çıkıyorum bi 20 dakika sonra falan gelirim.
R : Sana eşlik edeyim.
Yu : Pekala siz gidin.Birden şaşırmıştım Ryujin e bakıp gülümsedim. Yuna normalde böyle şeyler demez özellikle eski arkadaşı yattığı kişi ile. Oda hata yaptığının farkına varmıştı demekki. Evden çıktık. Kulaklıklarımın birini taktım ki anlaşılmasın diye. Evin uzaklarına gittik. Habire arkamı kontrol ediyordum biri geliyor mu diye.
R : Korkuyor musun?
Y : Hayır sadece biri var mı diye kontrol ediyorum.
R : Boş ver,Elini bana uzattı
R : Sadece beraberiz şuan.
Elini tuttum ve kulaklıklarımı çıkardım.
Y : Doğru yerdeyiz değil mi yani kimse bizi görmez?
R : Görse nolur? Boş ver hadi.
Y : Oh peki.Biraz yaklaşıp Ryujin e sımsıkı sarıldım.
Y : Seni seviyorum
R : Sana aşığım biliyorsun bunuGülümsedim ve kollarımı boynuna attım.
Y : Seni öpmek istiyorum
R : DurmaSonunda dudaklarını öpebilmiştim uzun bir zaman sonra. Kısa kısa öpüp duruyordum saydıysam 5 defa bu şekilde kısa kısa öpüşmüştük. Çekilip gülmeye başladım.
R : Neye gülüyorsun sen?
Y : Çok tatlısın ne diyeyim ki.
R : Hmm öyle miyim? Anladım.
Y : Hmmm saat kaç oldu? 11 buçuk mu gidelim hadi.
R : Biraz daha kalalımm.
Y : GidelimmBirden dudağımdan öptü ve beni kendine çekti.
Y : Ryujin lütfen gidelim
R : Ah pekiiiiiElini tuttum ve yürümeye başladım evi gördüğümüz an bıraktım.
Y : Biliyorsun saklıyoruz özür dilerim
R : Offf biliyorum tamamEve vardık ve içeri girdik.
Y : Biz geldik.
C : Yarım saat dediniz 1 buçuk saat oldu.
R : Olsun ne olcak
Yu : Evet haklısın ne olucak? Sizin aranızda bişey mi var? Hayır Yeji benim eski sevgilimle ne yapabilir ki
R : Sevgilin mi? Sen ve ben sevgilimiydik Yuna? Yaptığımız şey alkollü bi şekilde öpüşmek ki aramızda bişey olsa seni ne ilgilendirir. Seninle sevgili değildim insanlara saçma sapan şeyler anlatmayı kes. Size ne anlattı siz benimle Yuna nın çıktığını mı zannediyordunuz?
L : Ben zannediyordum gözlerimle şait oldum o geceye merak etme.
C : Salak saçma konuşmayı kesin artık ben biliyordum sevgili olmadığınızı o akşam zorla yapılan bir geceydi Ryujin bunu istemedi seni o*ospu.
Yu : Ağzını topla Chaeryeong
C : Sana mı sorcam kızı o akşam taciz ettin daha hala konuşuyorsun. Nasıl utanmaz bi insansın sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day & Night {Ryeji fic}
FanfictionYeji çok renkli bir kişilikti Ryujin ise tam tersi. Aşkları... İkisini kurtarmak için elimizden geleni yaptık ama...