O gün o kadar çok eğlenmiştim ki. Bu arada ben Yeji şu 5 kişilik gruptaki kız. Herkes beni böyle tanır , alıştım.
Gün 3 ağustos 2023
Sabah uyandığımda normal olan şeyleri yaptım. Kahvaltı edip üzerimi giyindim. Bugün kamp'a gidiyorduk. Kızları beklerken biraz netflix te dolaştım.
Yaşasın sevdiğim dizinin 2. Sezonu yayınlanmış fakat hiç vaktim yoktu. Artık oraya gittiğim zaman izlerim dedim. Sonuçta geç yatan biriydim. Kızlarda pek bu tür şeyler sevmezler bilgisayarımdan açar izlerdim.
Bi yarım saat sonra kapımdaki korna sesi ile evimden çıktım. Tabiki Lianın arabası ile oraya gidiyorduk. Normal. Chaeryeong Yuna ve Lia oradaydı ama Ryujin i almamıştılar. Yüzümdeki ifade ile olayı anlayan Chaeryeong bana gülümsedi.
C : Nerede oturduğunu bilmiyorum ondan alamadık sende konumu varsa göster gidelim.
Birden gülümseyip hemen bavulumu arkaya koyup Chaeryeong un yanına geçtim. Konumu açtım ve kızlara gösterdim. Yuna ön tarafta Lia ya anlatmaya çalışıyor ama Lia ne dediğini anlamıyor ve ortaya garip ama komik görüntüler çıkıyordu. Sonunda evine vardığımızda. Lia yı kornaya basmamasını söyledim ve arabadan inip evinin önüne gelip kapısını çaldın.
Yuna biraz kızgın gibiydi ama umursamaz olduğunu biliyordum. Kapıyı bir güler yüz açtı.
R : Merhaba (hi)
Y : Merhaba (hi) Yardım edebileceğim bişey var mı? İstersen bavulunu bana ver ben koyayım.
R : Gerek yok sadece nereye koyucam onu göster yeter.
Y : Tamam o zamanKapısını kapadı elinde gene kulaklıkları ve telefonu vardı. Bavulunu arkaya koyup Chaeryeong un yanına geçtim ve Ryujin ile Chaeryeong un arasında kaldım.
5 saatlik bir yolculuğumuz vardı ve canım çok sıkılıyordum diziye başlar ve bitiririm diye düşündüm ve çantamın içindeki bilgisayarı çıkardım ardından kulaklıklarımı. Bilgisayara kendi internetimi bağladım ve netflix imi açtım. Kulaklıkları taktım. Yüzümde büyük bir sırıtma vardı. Ne yalan söylesem Nick ile Charlie nin ilişkisini seviyorum.
Y : Tamamdır rahatsız etmeyin beni.
Yu : Ne yapçan pardon?
Y : Yuna!
Yu : Peki.Kulaklıklarımı taktım ve diziyi açtım. İlk saniyelerinden beri gülümsemem inmemişti. Arada bi arkaya gidip ağzımı kapatıp gülüyordum arada bir yerimden duramıyordum. Sağ kulaklığımın çıkması ile bi durdum.
R : Yerinden durur musun?
Kafamı o tarafa göre çevirdim ve gülümsedim.
Y : Hayır
R : Bi saniye Heartstopper mı izliyorsun? Oha
Y : Neden şaşırdın ki? Bi saniye
R : İkinci kulaklık yeri var mı?Evet anlamında kafamı salladım telefonundan kabloyu çıkarıp bilgisayarıma taktı. Kolunu arkama attı ben biraz yerimden oynadım. Her saniyede ikimizde sırıtıp duruyorduk. Dikkatim dağıldı ve birden ellerimle oynamaya başladım. Sonra noluyo diye kafamı tekrar bilgisayara çevirdim. Kafamı arkaya attım ve gözlerimi kapadım. Bir kaç gözün üzerimde olduğunu hissettim ve tekrar o tarafa doğru baktım.
Göz kaçırma, tabiki. Ama ben gördüm bana bakıyordu ben baktığımda niye çeviriyorsun ki? Kısa bi süre onu inceledim. Ne kadar hava gelse güzel bir koku çıkıyordu. Çiçek kokusu vardı. Çok güzel kokuyordu. Diziyi dondurmuştuk açsam zaten sesle döner demek isterdim ama pek öyle olmicak gibiydi. Koluna dokundum.
Y : Hey dön buraya bişey izliyoruz.
R : Ha evet tamam izliyorum.Diziyi açtım ve izlemeye devam ettik 2. buçuk saat içinde çoktan 5. Bölüm gelmiştik. Gerçekten harika ilerliyordu. Olamaz bunu fragman da görmüştüm. Hickey sahnesi (Nick in Charlie nin pariste boynunu öptüğü sahne) bu sahne beni daha da sırıttırmıştı. Gerçekten bu sahne için içinde oldukları karakter çok küçük değil miydi? Bişey demedim. Diziyi durdurdum ve kulaklıklarımı çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day & Night {Ryeji fic}
FanficYeji çok renkli bir kişilikti Ryujin ise tam tersi. Aşkları... İkisini kurtarmak için elimizden geleni yaptık ama...