imkansız mı kalsın?

2 0 0
                                    

Ertesi gün derin biraz daha sakinleştiğinde emir tekrardan erenin evine gelip kanıtları gösterdi bende derin ve emir konuşurken mutfakta kendime kahve yapıyordum erenin ailesi İtalya'da olduğu için evde kimse yoktu. Burası emirin evine göre daha iyiydi en azından dolabın tamamı alkol limon ve tuzla kapli değildi.

Kahvemi içtikten sonra koridordan kapıya doğru yavaşça ilerleyen emiri gördüm ve arkasındanda derin geliyordu.

İrem:ne oluyo
Emir:hiçbirşey barıştık
İrem:ohh be sonunda
Derin:emir askm ben sana yarın haber veririm
Emir:tamamdir canım

Emiri geçirdikten sonra derinle salona yerleşip stranger things izlemeye başladik yaklaşık iki bölüm sonra kapı çaldi gelenler efe ve Eren'di.

İrem:hoşgeldiniz
Eren:hoşbulduk
Eren:biz harmanlarla buluşuyoruz anfinin oraya gidiyoruz sizde gelsenize
İrem:derin olur muu
Derin:olurr
Anfinin oraya geldiğimizde birsürü drillci vardı biz derinle ilk defa geldiğimiz için çok şaşkindindik çünkü tüm anfi bizi süzüyordu
Aslında bizde hata vardı kasıklarıma gelen bir şor ve calvin clean bir cropla Mimaroba cocuklarinin mekanına gelmiştik ve derinle takım giyinmiştik .

Harman bizi görünce saşırıp bunlar kim diye sordu ve taniştik aslında çok eğlenceli bir kişilikleri vardı.

İlk başta bize bakmalarında çok rahatsız olmamıştık ama artık dayanilmayacak bir noktaya geldi. Erene baktiğimda eren bana bakan çocuklara tıp tıp bakıyordu bakişlarindan ne kadar sinirli olduğu anlaşiliyordu eren üstündeki hırkayı çıkardi ve ben harmanla konuşurken beni kollarımdan tutup havaya kaldırdı ve ayağa kaldırdı şaşırmış gözlerle sadece eren diyebildim gözleri çok güzeldi içine dalmiştim. Eren hızlıca hırkayı alıp üstüme geçirdi ve beni tekrardan oturttu ben ne olduğunu daha anlamamişken eren ayağa kalkıp o bana bakan çocuğun üstüne yürümeye başladi erenin üstüne geldiğini görünce ayağa kalkan çocuğa kafa attı çocuk bayilmişti ve cocuğun arkasındaki arkadaşlari ereni dövmeye başlayinca efe,emir,çağatay,harman,Enes ve yaklaşık on tane daha tanimadiğim arkadaşi ereni döven cocuklara daldılar baya kavga ediyorlardı ve biz derinle soka girmiş bir şekilde izliyorduk. Kavga bittiğinde erenin koluna girip yürümesine yardım ettim dişi kırılmıştı Ece geldiğimizde onunla konuşarak pansuman yapıyordum aslında ona karşı birşeyler hissediyordum ama söyleyemiyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anahtar Kayıp | Aşk Ve DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin