SİMSİYAH

13 4 0
                                    

AVRİL LAVİGNE : LET ME GO

Hatırlatma

" peki ya sen kimsin?"
"......"

" seninle bir anlaşma yapalım mi ?"
Ona aldırmadan geri döndüm tam gidiyordum ki yine seslendi ama daha sessiz bir şekilde. Aslında duyamazdim ama duydum ( yetenegim sağolsun :)) " sen bir soru, ben bir soru"
Ona bakarak
" tamam " dedim. Nasıl duyduğuma şaşırmıştı ama artik anlamıştı.
" ama ilk soru benim" dedim. Kabul etti.
" sen kimsin??"
" senin gibi biriyim"
" sıra sende " dedim.
" gecen gün neden bayildinveya neden o haldeydin?"
" kalbim ağrıyordu."
"Biliyorum. Bizim sürüden biri olduğu zaman bu olur ama daha uzun surdu?
" sıra bende onun için kapa çeneni!! Az önce oldurdug um adam seni neden kaçırdı ve tanıyor muydun?? "
" sadece bir soru" dedi.
"Tamam ilki"
" ben intikam için onun abisini öldürmüştüm oda beni bir kaç kez daha kaçırmıştı ama ben ondan kacmistim. Simdi yakaladı . bana eziyet edip öldürecekti. Az önce sende kullandığı elektro şok aletini kullandı. Bizde işe yarıyor. Ve beni kurtardinn.. Simdi benim sorum. Neden kalbinin ağrısı daha uzun surdu?"
" bilmen gerekmiyor. Hadi görüşürüz" dedim ve hızlı adımlarla oradan gitmeye başladım.
Biraz durduktan sonra geri döndüm
" ozel yeteneğin ne? "
" sorunu yanıtla bende seninkini yanitliyim."
" tamam. ( derin bir nefes aldım.) bak ben sadece kardeşlerim ölduğu zaman kalbim ağrır zannediyorum yanilmisim. İlk bu olay olduğunda 13 yaşındaydım. Benim kalbimin ağrısı herkesten uzun sürüyor çünkü
..."
" çünkü, ölen kişinin gücü yani sanatı yani yeteneği bana geçiyor. " oh be dedim içimden . bana şaşkınlıkla bakıyordu.
" bunun efsane olduğunu zannediyordum. " Dedi
" anlamadım. o zaman ondan bu kadar çok yetegin var. Yada efsaneye gore ondan bu kadar farklisin. "
" simdi benim sorum " dedim konuyu dağıtmak için.
" yeteneğin ne?'
" iki tane . neden dersen annemde benim gibiydi. Onun yeteneği de bana geçti yani. Birisi zamanda yolculuk yapmam, ikincisi düşünceleri okumam ama seninkini okuyamiyorum o ayrı konu. "
" seni pislik! Sen dedin demi beni o adama ?!!! "
" birazcık olabilir " dedi siritarak.
Onu sinirle duvara ittirdim. Ofkemi kontrol edemiyordum. Bana korkan gözlerle bakmaya başladı. Korkmaliydi. Sırıttım .
" durr beni ölduremezsin !! " dedi.
Onu öldürmeyecektim ki yani ofkemi kontrol ederdim herhalde. Bir an durakladim.
" seni öldürmeyi planlamiyorum ama öfke kontrol sıkıntım var. Belli olmaz". Dedim. Alayla konusmustum.
sonra az önce olanlar aklıma geldi. Sinirlenmeye başladım. Ben onunla oturmuş sohbet etmiştim . o beni ele vermişti. Elimi yukarıya kaldırdım. O da havaya kalktı . diğer ekimi de havaya kaldırdım ve yavaşça kapatmaya başladım. " yapma " diye bagirdigini duydum. O an aklıma ailem geldi. Ölmeden önce "yapma" diye bagiriyorlardi. Gözümden bir damla yas düştü. O sırada simsiyah bakan gözleri hatirladim. Aile aklıma gelince güç almak için elimi kapatmistim. Elimi bıraktım. Yere düştü. Yanina koştum. Ölmüştü. Gözleri apaçıktı. Gözlerinden hicbir duygu okunmuyordu. Ölmüştü. Onu ben öldürmüştüm. Ölmeden önceki yalvaran bakışları gelmişti gözümün önüne . o an içim parçalandı. Nasıl yapmıştım. Nasıl yine birine acımadan kıymıştım. O an pişman oldum. Boğazına birşey oturdu derlerdi inanmazdim. Su anda o haldeydim. Gözlerinden gözyaşlarım istemsizce firar ediyordu. Nasıl yapmıştım ben . NNAAASSIIIILLLL!!!!!!!

DÖRDÜZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin