Part 2

291 18 2
                                    

Purvi: App mujhe yahan le kar aaye hain.

Person: Haan main tumhe yahan le kar aaye hun. Yeh lo pani, aur kuch thora sa kha lo.

Purvi: Nahi mujhe kuch nahi khana hai, mujhe mere team k pass jana hai. Pata nahi Aditi ne unka kiya haal kiya ho gaya. Woh becharay mere wajah se interrogation k chakkar mein phass gaye ho gaye.

Person: dekho tumhara yahan se jana theek nahi hai. Tum yahan se aise nahi jaa sakti. Jab tak tumhara sir se yeh ilzam hat nahi jaata. Aur waise bhi Ishita hai na. Wahan woh sab sambhal len gayi.

Purvi: Acha app chahte hain ki hum unhain musibat mein chor k khud kair k tarah yahan chup k baith jaye. Maaf karo mujhe, mein yahan nahi baith sakti hun.

Person: Toh kiya tum yeh chahti ho k tum wahan jaye aur aise case mein phans jao, jis se soch k bhi kabhi na nikal paaye. Aditi yahi toh chahti hai purvi tum samjh kyun nahi rahi ho.

Purvi: Mein app ki koi baat nahi suni, main jaa rahe hun yahan se. Agar app mujhe rok sakta hain toh rok k dekhain.

She is about to go outside but he hold her hands.

Person: kaha na tum kahen nahi jaa sakti ho purvi.

She turns and free her hand with a jerk, angry is clearly visible in her eyes.

Purvi: Mr sachin (sternly) app ki himmat kaise hui humein haath laganay ki. App mujhe yahan utha ki lay aaye hain, mere ijazat k bina mujhe touch bhi kaise kiya?

Sachin: Sorry purvi maine tumhe touch tak nahi kiya hai.

Purvi: Toh kiya mein yahan apne app chal k aaye hun. Aur yeh kaise jagha hai, mujhe yahan nahi rehna.

Sachin: dekho purvi pehli baat main tumhe yahan utha k nahi laye hun. Aur dusri baat jab tak main aur Ishita mil ke yeh case solve nahi kar dete tum chaho yeh na chaho tum yahan rehna ho gaya.

Purvi: Tum mere saath zabardasti nahi kar saktay ho Mr sachin.

Sachin: Mai kiya kiya kar saktay hun purvi tum nahi jaanti ho. Itni der se tumhe pyaar se samjha rahe hun, magar nahi tumhe meri baat mani hi nahi hai. Tum yahan rakhen gayi. Mein qaid mein jab tak mai chahain gaye tum yahan se kahen nahi jaye gaye samjhi tum.

Purvi: Acha toh tum mujhe qiad mein rakh k aur mere team ko interrogation k chakkar mein phansa k bureau hasil karna chahte ho. Par mai yeh hargiz nahi hone dun gayi.

Sachin: tumhe jo soch na hai, tum soch sakti ho. Mai mere maqsad pura huya bina tumhe kahen nahi jane de gaye, behtar yahi ho gaya k tum khamoshi se yahan raho gayi, aisa na ho k mai sach mein tumhe bandh k yahan qaid kar k rakho.

Purvi: Tum mujhe dhamki de rahe ho. Tum janaty nahi ho k mai kiya kar saktay hun. Mr sachin, tum bohut bari ghalti kar rahe ho mere saath zabardasti kar k.

Sachin: Abhi mein na tumhare ke saath zabardasti ki hi kahan hai purvi. Agar tumne yahan se bhair jana k zara bhi koshish ki toh phir tum ko pata chal jaye gaya k zabardasti hoti kiya hai. It's better for you purvi k tum mujhe mere kaam karnay do.

Purvi: Mr sachin mein tum ko kabhi maaf nahi karo gayi. Mein badla lun gaye tumse.

Sachin: Jo karna hai kar lena. Mein tumhari koi dhamkiyun se nahi darta. Khana rakha hai kha lo gaya. Chalta hun mai.

Purvi: Mr sachin

Sachin: cheekh chilla k koi faida nahi hai, koi tumhari awaaz nahi sunay gaya yahan.

Sachin (pov): sorry purvi mujhe tumhari bhalai k liye yeh sab tumhare ke saath karna ho gaya. Mujhe bureau jaa ke wahan ki situation sambhalni ho gayi abhi.

Rang Tere Ishq KaWhere stories live. Discover now