1-doğum günü

18 4 1
                                    

Okuldan çıkmıştım otobüs durağına doğru ilerliyordum.
Bugün etüte kalmamıştım çünkü eve erken gitmem gerekiyordu. Bugün ev arkadaşım Rüya ablanın doğum günüydü kuzenim Mavi ile birlikte o gelene kadar hazırlık yapacaktık. Ben Alev Turan 17 yaşındayım. 4 yıldır Rüya abla, kuzenim Mavi ve ben öğrenci evimizde birlikte yaşıyoruz.Eve gelip zili çalmıştım Mavinin kapıyı açmasını bekliyordum.
" kanka nerede kaldın Rüya abla gelmeden yetiştirmeliyiz."
Mavi kapıyı açar açmaz bağırmaya başlamıştı.
"Geldim işte merak etme yetiştiririz, sen başladın mı?."
Bu sırada mutfağa geçmiştik.
"Evet başladım Rüya ablanın sevdiği kurabiyeler ve makaronlar hazır, pastayı sana bıraktım."
Pastayı yapmaya başlamıştım. Rüya ablanın gelmesine 2 saat kalmıştı.
Mavi ile birlikte doğum gününü bugün kutlamaya karar vermiştik çünkü Rüya abla yarın ordu'daki ailesini ziyarete gidecekti. Rüya abla tıp okuyan en büyük hayali kalp cerrahı olmak olan çok güzel bir kızdı.
"Ayy Alev şimdi bile çok güzel görünüyor."
Mavi dibime girmiş pastayı izliyordu.
"Evet Mavi bu kadar heyecanlanma.Hadi böğürtleni uzat."
Her doğum gününde olduğu gibi Rüya abla sevdiği için böğürtlenli pasta yapmıştım.
Aradan geçen 2 saatle birlikte herşey hazırdı. Rüya ablanın gelmesini bekliyorduk ve işte zil çaldı. Mavi hemen kapıya koştu.

karanlık geçmişin aydınlık izleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin