"Hoşgeldin Darlin"
Ayağa kalkıp elimin üzerini öpmüştü.
"Hoşbuldum edward"
"Herzamanki gibi çok güzel görünüyorsun"
Lila renk kısa ve sırt dekoltesi olan bir elbise giyinmiştim kumral uzun saçlarımı su dalgası yapmıştım.
"Teşekkür ederim Edward"
Edward genç kızları satarak para kazanan ve kazandığı paraları uyuşturucu ticareti için kullanan iğrenç ve aynı zamanda çok da Zeki bir adamdı. Bu yüzden bugün çok dikkatli olmam gerekti.
"Nasılsın Edward"
Bu sırada yatağın yanındaki çift kişilik koltuğa oturmuştuk.
"Ah Darlin seni gördüm ve şimdi daha iyiyim peki sen nasılsın"
İyice yaklaşıp elini belime koymuştu.
"Bende öyle Edward çok iyiyim büyülü bir havan var kesinlikle."
"Böyle oturacakmıyız Darlin benim payıma da eğlence düşmüyormu."
Kucağına oturup ellerimi beyaz gömleğinin yakalarına koymuştum.
"Bilmem eğlenmek istermisin"
"Hemde çok"
Eğilip boynumu öpmeye başlamıştı.
Hemen ellerimi ensesindeki saçlarını okşar gibi yaparak arkasına alıp uzun Lila eldivenlerimin içinden şırıngayı çıkarıp ensesine batırmıştım.
"Siktir"
Son söylediği bu olmuştu ve hemen ardından gözleri kapanmıştı, bundan sonra açılacağa da benzemiyordu çünkü şırınga yoluyla verdiğim ilaç sayesinde ilacın geçtiği tüm damarları patlamaya başlamıştı.
Yarım saat bekledikten sonra nabzını kontrol edip Burak'a gelip alması için haber vermiştim. Burak benim 2 yıldır beraber çalıştığım adamımdı.
Oradan çıkıp kendi evime geçmiştim.
Hızlıca duş alıp üzerime şortlu pijama takiımımı giyip, Sigaramı alıp balkona çıktım.
İkinci Sigaramı içiyordumki zil çaldı kalkıp kapıyı açmaya gittim.
"Bu ne surat kız yüzünü bir güldüremedik."
"Uğraşma benimle Arin"
Balkona doğru ilerleyince oda kapıyı kapatıp peşimden gelmeye başlamıştı.
"Tamam ya şaka yapıyorum kızma hemen"
Ben oturunca Arin'de karşıma oturmuştu.
"Bugün yine çok güzel iş çıkarmışsın"
"Ya evet ne demezsin sayemde bir kişi daha öldü"
Deyip gözlerimi devirmiştim.
"Hadi ama sen hala buradamısın öldürdüğün veya öldürdüğümüz adamların hiçbiri masum insanlar değildi"
"Masumlar veya değiller kimin öldüğü önemli değil sorun onları öldürenin ben olmam"
Ortama sessizlik çökmüştü.
Arin'in hakkını asla ödeyemezdim. O olmasa şuan hayatta kalmam bile bir mucizeydi. O beni önce düşmanların elinden kurtarmış daha sonra her konuda destek olmuştu; onunla birlikte engellediğimiz Araf'a yapılacak olan suikastlar, Atlas'ın engellemesek kendi düğününde lazerli silahla vurularak öldürüleceği gerçeği, Mavi'nin bebeğinin kaçırılacağı gerçeği. Tüm bunların karşılığında bana iki seçenek sunmuştu; ya tek bir kurşunla Araf ölecekti ya da ben hergün ölecektim...
Malesef her konuda bencil olup kendini düşünen ben konu sevdiğim adamın, kocamın hayatı olunca bencil olamamıştım.
"Noldu kız ne düşünüyorsun"
"Yok birşey dalmışım"
Paketten bir tane daha sigara çıkarıp yaktım.
"Burak'tan haberin varmı arıcığım"
İsmi Arin olduğu için ilk geldiğim zaman ona böyle seslenmiştim ve sinirlendiğini anlayınca bunu hep devam ettirmiştim.
"Bana bak Darlin misin davul musun Nesin benim sinirimi bozma ayrıca Burak'dan haberim yok."
Sinirlerince gülmüştüm. Arin Arafın kuzeni bile olsa yüzü asla Araf gibi sert değildi tam aksine güler yüzlü bir insandı ama onu sinirlendirmek çok hoşuma gidiyordu.
Biraz daha oturduktan sonra uyumak için ayaklanmıştık Arin arada kalmaya geldiği için evimde onun içinde bir oda vardı o odasına girince bende kendi odama geçip ışığı kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık geçmişin aydınlık izleri
Teen Fictionkötü bir geçmişi olan kız ile mafyanın aşkı