2-Yenge

20 0 11
                                    

Sabah erkenden Rüya abla ile vedalaşıp onu göndermiştik.Bugün okula girmemiştim.
Saat 20:30 olmuştu şimdi ise Mavi ile birlikte dışarıya çıkmak için hazırlanıyorduk. Canımız sıkıldığı için Mavi arkadaşlarının yanına, bende arkadaşım Ogün'ün yanına gidecektim.
"Ben hazırım hadi çıkalım"
Mavi bilekliğini takmaya çalışarak geliyordu.Yine herzamanki gibi çok güzel olmuştu. Kısa kot bir şort ve siyah bir crop giyinmişti.Altı mavi olan siyah saçları ve yeşile Çalan ela gözleriyle çok güzel bir kızdı.
"kanka çok güzel olmuşsun."
"Sende öyle mavi şekerim hadi çıkalım. "
Bende göğüs ve sırt dekoltesi olan kısa pembe bir elbise giyinip , kumral uzun saçlarımın altlarına maşa yapmıştım.kumral saçlarımla bütün olan yeşil gözlerime sadece rimel sürmüştüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kanka lütfen senin motorunu ben alabilirmiyim"Mavi'ninde benimde motorlarımız vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Kanka lütfen senin motorunu ben alabilirmiyim"
Mavi'ninde benimde motorlarımız vardı.Çocukluktan beridir motorları çok severdim. Mavi benim motoruma aşık olduğumu ve bebeğim gibi baktığımı buyüzden kimseye vermeyeceğimi bilirdi, ama bugün motorla gitmeyeceğim için ilk kez kullanmasına izin verecektim.

 Mavi benim motoruma aşık olduğumu ve bebeğim gibi baktığımı buyüzden kimseye vermeyeceğimi bilirdi, ama bugün motorla gitmeyeceğim için ilk kez kullanmasına izin verecektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tamam al ama Bebeğime iyi bak"
"İyi ya merak etme birşey yapmam. Görüşürüz geç kalmam."
"Tamam dikkat et kendine."
Mavi yanımdan uzaklaştıktan sonra yoldan bir Taxi çevirip bindim,şoföre gideceğim yeri söyledikten sonra camdan dışarıyı izlemeye başladım.
"Hanımefendi"
Dalmıştım. Taksicinin seslenmesiyle kendime geldim. Etrafıma baktığımda Ogün'ün evinin birüst sokağında olduğumu fark ettim.
"Pardon dalmışım buyrun neden durduk?"
"Benim sizi burada indirmem lazım daha alt sokaklara inemem"
"Tamam",deyip inmiştim. Zaten arkadaşımın evine bir sokak kalmıştı.
Boş ve karanlık sokakta ilerlerken karşıma iki tane adam çıkıp önümü kesmişlerdi.
" hop güzelim nereye böyle. "
Adamlardan uzun boylu pis görünüşe sahip olan konuşmuştu.
"Bir sorun mu var neden kestiniz önümü"
Açıkçası korkmaya başlamıştım ne istiyorlardı benden zaten adam bacağıma bakıp duruyordu.
"Sorun sensin güzelim güzel olman"
Adamlar hızla üstüme atılıp bacaklarıma dokunmaya başlamışlardı.
"Bırakın beni imdat! kimse yokmu yardım edin."
Bağırıyordum ama sokak bomboştu kimse sesimi duymuyordu.
Aniden sokağın başında gözüken ışıkla başımı oraya çevirdim siyah bir araba buraya doğru yaklaşıyordu. Arabayı gören adamlar beni yere doğru itip kaçmaya başladılar. Aniden düşmemle başım kaldırıma çarpmıştı kanadığını hissediyordum. Yaklaşan adım seslerini duysam da önüme gelen saçlarından dolayı göremiyordum.
"İyimisiniz"
Duyduğum ses ile başımı kaldırıp yukarıya bakmıştım.

Araf'ın anlatımı:
İş için iki günlüğüne İzmir'e gelmiştim , ama bir haftadır gidememiştim çünkü o kızı hala bulamamıştım. Atlas ile birlikte sahibi olduğum mahalleye gelmiştik.Gözüm az ilerideki sokağa takılmıştı iki tane adam bir kıza dokunmaya çalışıyorlardı Atlas'da fark edip arabayı oraya sürmüştü.
Adamlar bizi fark edince kızı yere doğru itip kaçmışlardı. Hemen kızın yanına yaklaştım.
"İyimisin?"
Kız başını kaldırıp bana baktı,ama bu nasıl olurdu bu kız İzmire geldiğim gün okulun önünde gördüğüm, bir haftadır aklımdan çıkmayıp heryerde aradığım kızdı.
"Değilim bileğim ve başım çok ağrıyor"
Şaşkınlığımı üzerimden atıp hemen kıza yaklaşıp kucağıma aldım.
"Atlas hastaneye gidiyoruz çabuk ol"
Atlas'da benim gibi çok şaşkındı.
"Hastaneye gerek yok bana bir tane taksi çağırırmısınız lütfen."
"Nasıl gerek yok yenge başın kanıyor"
Atlas yenge dediği için kız çok şaşırmıştı. Ben ise sonunda kızı bulduğum için hem çok mutluydum hem de çok sinirli nasıl olurdu da benim mahallemde bir kıza hemde benim hoşlandığım kıza böyle birşey yaparlardı.

Alev:
"Yenge derken?"
Karşımdaki adamı ilk kez görmeme rağmen bana yenge demişti çok şaşkındım.
"Yenge işte yengemsin, değilmisin"
"Değilim tabiki de ne yengesi hem beni indirirmisiniz hastaneye gerek yok."
Gerçekten korkuyordum yanımdaki adamlardan birisi yenge deyip duruyordu zaten diğerinin bakışları çok sert ve ürkütücüydü.
"İnat etme küçük kız hastaneye gitmeden seni bırakmam."
Sert bakışlı adam konuşmuştu. Hem mecburiyetten hemde korkudan susup beklemeye başladım.

karanlık geçmişin aydınlık izleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin