1.Bölüm
~Kaçış~Hepimiz ailelerimiz konusunda ne kadar şanslıydık?
Hep yıllarca aklımda bu soru dönüp durardı ama cevabım hep aynı olurdu.
Ben şanssızdım.
°Flashback°
9 yaşındaydım.Kız kardeşim Ela nın doğum günüydü.Ona kendi ellerimle güzel bir resim çizmiştim.Mavi diz kapaklarıma gelen elbisemi giydim.
Aynaya bakıp gülerek etrafıma döndüm çok güzel olmuştum.
Aşağıya indim annemlerin elinde bir sürü poşet vardı.Acaba banada hediye almışlar mıdır? diye düşünmeden edemedim.
"Anne! O poşetler ne?" dedim heyecanlı bir şekilde.
"Elamıza istedikleri hediyeleri aldık." dedi bana bakmadan elayı öperken.
Beni hiç öpmemişti annem hatta sarılmamıştı.Belki benim doğum günümde beni öper, sarılır ve hediyeler alırr! diye düşündüm gülümseyerek.
"Hadi çıkalım lunaparka geç kalmak istemeyiz." dedi elaya gülerek bakarak.
Ela heyecanlı bir şekilde elini çırptı.6 yaşına basmıştı ben ise 9 yaşındaydım ama hiç doğum günüm kutlanmamıştı.
Acaba gerçek ailem olsaydı kutlarlar mıydı?
Neyse şimdi böyle şeyleri konuşup üzülmemeliydim sonuçta lunaparka gidiyorduk!
"Hazal sende uslu dur baban burda zaten evde çalışması lazım." dedi iğrenircesine bana bakarak.Sanki benden ölesiye nefret ediyordu.
"Anne ben de gelmiyor muyum?" diye sordum şaka olmasını umarak.
Annem kahkaha atarak üzerimi süzdü.
"Sen kimsin ki bizimle gelesin?" dedi küçümseyen bakışlar atarak.
"Anne-" derken bağırarak sözümü böldü.
"DAHA KAÇ KEZ SANA BANA ANNE DEME DİYE SÖYLEYECEĞİM.ELA NIN DOĞUM GÜNÜ DİYE GÜNÜ MAHFETMEMEYE ÇALIŞIYORUM AMA HADDİNİ AŞIYORSUN!" Dedi sinirle konuşurken.
Gözlerim doluyordu biri bana bağırınca hep gözlerim dolardı.
"Anne neden böyle davranıyorsun bende senin kızınım eladan bir farkım yok.." dedim gözlerimden bir yaş düşerken.
"Aranızdaki fark ne biliyor musun?" dedi alayla.
Bilmiyorum anlamında başımı salladım.
"SEN BAŞKALARININ ALTINDA YATAN SÜRTÜK ABLAMIN ÇOCUĞUSUN! BAŞIMIZA KALMIŞ-" Derken sözlerini böldüm.
Daha doğru düzgün Sürtük kelimesinin anlamını bilmiyordum ama kötü bir şey olduğu belliydi.
"ANNEM BİR SÜRTÜK DEĞİL! ONA BÖYLE DİYEMEZ-" Derken yüzümde bir sıcaklık hissettim.
Başım yana eğilmişti. Babamın nereden geldiğini bile anlayamamıştım bana tokat atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen bizimsin ~(BxBxgxBxB)~
General FictionDoğru düzgün aile sevgisi görmeyen kızımız Hazal evlenme haberiyle artık dayanamaz ve evden kaçar koşarak giderken bir araba kazası geçirir. Belkide hayatı buraya kadarmış diye düşündü ama onun kader iplikleri ince ince yazılmış ve başlangıç olarak...