Yn'den
Yine sıkıcı bir güne uyandım. Ama dün düşündüğüm şeylerden sonra bugün rutinimi değiştirmeye karar verdim. Böylece belki böyle düşünmeyi bırakabilirdim ve azda olsa eğlenirdim. Kalktığım gibi hazırlandım ve dışarı çıktım. Bir kafeye girip kahvemi aldım. Oradan da yürüyerek bir müzeye uğramayı düşünüyordum. Yol uzun olsa da yürümek istemiştim değişiklik olsun diye. Müzeye vardım ve yarım saat civarı gezdikten sonra eve dönmeye karar verdim. Yolda gelirken biri bana çarptı.
?: Çok özür dilerim iyi misiniz?
Yn: Sorun değil iyiyim.
?: Tanışmak ister misin?
Yn: Ben Yn.
Emre: Ben Emre tanıştığıma memnun oldum.
Yn: Bende memnun oldum.
Biraz sohbet ettik. Kötü birine benzemiyordu ve çok hızlı tanışmıştık. Sonra ben eve gitmem gerektiğini söyledim ve ayrıldık. Normalde yolda gördüğüm kişilerle çok konuşamam ama onunla çok rahat bir şekilde konuşmuştum. Sanki yıllardır arkadaşımdı. Onunla bir daha karşılaşırım umarım. Düşünürken eve varmıştım bile. Üst kata odama çıktım. Girdiğim gibi kapımı kapatıp yatağa atladım. Kulaklığımı taktım ve müzik açtım. Normalde zorunlu olmadıkça çok dışarı çıkmazdım ama bugün kendimi kalkar kalkmaz dışarı attım. Aslında iyide gelmişti. Şarkıyı kapatmak için telefonumu aldığımda saat akşam 7 olmuştu bile. Abimi kalktığımdan beri görmediğim için aşağı inmeye karar verdim.
Aşağı kata indiğimde eve misafir geldiğini anlamam uzun sürmedi sesten dolayı. Salona geçmeden mutfağa girip su içtim. Mutfaktan çıkmadan acaba yemek yesem mi diye düşündüm ama vazgeçtim ve salona yürüdüm. İçeri girdiğimde duraksadım çünkü sabah çarpışıp keşke tekrar karşılaşsak dediğim Emre şuan salonda oturuyordu. Oda beni gördüğü için şaşırmıştı. Abim tanıştığımızı anlamıştı. Beni gördükten sonra herkes kendini tanıttı ardından bende kendimi tanıttım.
(Herkes kendini tanıtır)
Hürkan, Umut, Kaan, Ali: Tanıştığımıza memnun olduk.
Yn: Bende.
Abim Emre'ye döndü ve konuşmaya başladı.
Ömer: Yn ile tanışıyorsunuz sanırım.
Emre: Evet bugün yolda tanışmıştık.
Tanıştıktan sonra hepimiz kendimiz hakkında birkaç şey daha anlattık birbirimizi daha iyi tanımak için. Sonra film açtık ve hepimiz filme dalmıştık. O sırada Emre'nin beni izlediğini fark ettim ama çok önemsemedim yani bence önemli değildi zaten yanlışta görmüş olabilirim. Bende herkese içecek isteyip istemediklerini sordum herkes okeyledi. Mutfağa içecekleri hazırlamaya gittiğimde yanıma Emre yardıma gelmişti. İkimiz beraber hazırlayıp herkese içeceğini verdik. Sonra ben odama çıktım ve telefonumu aldım. Saate baktığımda saat daha yeni 8 oluyordu. Normalde çok hızlı geçen saat bu seferde geçmek bilmiyordu. Ekip ile çok iyi anlaşmıştık. Kızlarla yine konuşmayı kesmiştim onlar grupta konuşsalar bile ben gruba arada giriyordum. Telefonum elimdeyken instagram'a girdim ve Emre'nin ismini yazdım. Hesabı direkt çıkmıştı. Biraz hesabına baktıktan sonra takip ettim. Ben sanki Emre'ye karşı bir şeyler hissediyordum...
Neyse böyle düşünmemeliyim o benim arkadaşım sonuçta deyip aşağı indim. Ekiple oyun oynadık ve çoğu turda ben kazandım. Beraber çıkıp basketbol oynamaya karar verdik. Kısa sürede gittik ve maç yaptık. 1. takımda ben, Emre, Hürkan ve abim 2. takımda Ali ,Umut ve Kaan vardı. Maç güzeldi ve biz kazandık. Eve geçmeden kahve almaya sürekli açık olan bir kafeye girdik. Tam içeri girecekken Senaları gördüm. Kahveleri alıp kızların yanına gittim. Beni gören ekip yanıma geldi ve onları kızlarla tanıştırdım. Kızlarla biraz konuştuktan sonra eve geçtik.
(2 saat sonra)
Ekip tam gidecekti ki Hürkan kalmakta ısrar etti. Bütün ekip tamam deyince burada kalma kararı aldılar. Benim için iyi bir şeydi çünkü sıkılmayacaktım. Ekiple tanışalı birkaç saat geçse bile ekip bana , bende onlara çok ısınmıştım. Ben düşünürken ekip oyun oynuyorlardı. Onlar oynarken bende üst kattan battaniye ve yastık getirip yatacakları yerleri hazırlamaya başladım.
Emre'den
Ekip oyun oynuyordu ama ben oynamak istemediğim için koltukta oturuyordum. Telefonuma bakmaya karar verdim. Çok fazla bildirim gelmişti. Beğeniler ,yorumlar, takip istekleri birbirine karışmıştı. Hepsine bakarken gözüme bir bildirim çarptı. 'ynn_yss sizi takip etmeye başladı.' Bende onu takip ettim ve hesabında biraz dolaştım. Acaba fark etmeden ona karşı bir şeyler mi hissetmeye başlamıştım?..
Ama o benim arkadaşım zaten o bana karşı böyle düşünmez deyip ekibin yanına gittim. Bir süre onların yanında durdum ve Yn bize saatin geç olduğunu söyledi. Herkes kendi yatağına gitti ve uyudu. Ben dışında tabii. Çünkü Yn'yi düşünmeden duramıyordum. Bence normal değildi bu hisler. Bunları sonra düşünürüm deyip kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Selamm <3
2. bölüm bence iyi oldu gibi özellikle ilk kitabım olduğunu düşünürsek idare eder. 3. bölüm belki 2 veya 3 gün sonra gelir çünkü aklıma hiçbir şey gelmiyor. Bu kitap için çok güzel fikirlerim var. Büyük ihtimalle sonda dram olacak. Eğer finalde dram olursa kitabın 2.'sini çıkartmayı düşünüyorum (tabi okunursa) . Okullarda kapanacağı için daha rahat yazarım. See you later <3
-691 Kelime-