* Aradan 2 Yıl Geçer *
Yn 2 yıl içerisinde bir şirkette şarkıcı olmuştur. Aynı zamanda da youtube' a video yüklüyordur. Kısa bir sürede çok fazla fanı olmuştur. İş sebebiyle artık kendi evinde yaşamaktadır ve yabancı bir ülkededir. Ayrıca uzun süredir ekibi ve kızları görmemiştir.
Yn'den
Bugün çok yoğun olacağım için çok erken kalktım. İlk önce kahvaltı yaptım. Daha sonra şirkete gidip yeni şarkım için çalışmaya başladım. Kısa sürede çalıştım ve ses kayıtları aldık. Birazdan yeni şarkımın m/v çekimleri olacağı için heyecanlıydım.
Böyle düşünürken birden aklıma ekip ve onları ne kadar çok özlediğim geldi. Onların yanına gitmek istiyordum ama çok yoğundum. Ayrıca telefonum kırılmıştı. Yeni telefon aldığım için de numaraları yoktu. Ama bir yolunu bulup yanlarına gidecektim çünkü evin yolunu az da olsa hatırlıyorum. Ama tek sorun izin alamamamdı. Patronum çok sert biri değil ama zor bir işim olduğu için benim daha sıkı çalışmamı ve iyi bir sonuç çıkarmamı ister.
Ben hayallere dalmışken çalışan odaya girdi ve m/v çekimleri için hazırlanmamı söyledi. Kısa sürede hazırlandım. Çoğu yer kolaydı. Ama bir sahnede baya yüksekte olan bir salıncağa binip sallanmam gerekiyordu. Yükseklik korkum olduğu için biraz zorlandım ama iyi bir sonuç çıktı. Beni etkileyen bir sahne de uzun bir yolda ağlarken koşmamdı. Bu sahne çok gerçekçi durmuştu. Bu arada şarkı aşk acısıyla ilgili. Şarkının bütün sözleri bana ait. Şarkıyı yazarken aklıma sürekli Emre gelmişti. Bu yüzden biraz zor yazdım.
M/v çekimleri çok hızlı geçmişti. Akşam olduğu için eve dönmüştüm. Hızlıca uyudum çünkü yarın m/v yayınlanacaktı ve ardından imza günüm vardı. Onu düşünmekten gözüme uyku girmese de uyumak zorundaydım...
Emre'den
Sabah her zamanki gibi kalktım ve yapmam gerekenleri yaptım. Bugün kendimi iyi hissetmiyordum. Ama ekiple çekimim vardı. Biraz toparlandım ve ekibin yanına gittim. Biraz oturduk. Sohbet falan ettik ve konu döndü dolaştı Yn'ye geldi.
Ömer: Keşke Yn'de burada olsaydı
Emre: Keşke
Kaan: Ya tamam üzülmeyin buluruz bir yolunu gideriz yanına
Ali: Olm 2 senedir aynısını diyoruz ama hiçbir işe yaramıyor
Sonra daha fazla bu konu hakkında konuşmama kararı aldık ve çekimi yaptık. Ben de videoyu editlemeye başladım. Kısa sürede bitirip yayınladım. Bugün ekipte kalacaktım. Biraz film izleyip sohbet ettik. Sonra herkes çekimden dolayı yorgun olduğunu söyleyince yatmaya gittik. Benim dışımda uyumayan yoktu. Sürekli onu düşünüyordum ve uyuyamıyordum. Bazen şarkılarından veya fotoğraflarından onu görsem de 2 yıldır birbirimizi canlı canlı görmemiştik.. Yanına gitmem de çok zordu. Onu ekipte en az benim kadar özlemişti. Keşke şuan kapıyı çalsa ve sürpriz diye bağırıp gelse...
Yn'den
Kalktığımda hemen rutinimi tamamladım. İmza günüm için hazırlanmaya başladım. Ben hazırlanırken m/v yayınlanmıştı bile. Haberleri açtığımda pek şaşırmadım. Haberlerin %99'u benim yeni şarkım ile ilgiliydi. Youtube'a girdiğimde şarkıma tıkladım ve yorumları okudum. Hepsi çok tatlı yorumlardı. Ayrıca 1 saatte 80 milyon izlenmeyi geçmişti.
Gitmek için arabam geldi ve bindim. Kısa süreli bir yolculuktan sonra imza gününün olacağı yere gelmiştim. Daha imza gününe bir kaç saat olmasına rağmen çok kalabalıktı. Fanların arasında neredeyse eziliyordum. Sonunda içeri girdik ve hazırlanıp beklemeye başladık. Dakikalar kalınca ben sırayla herkesi almaya başladım. Çok kalabalıktı. Ve buda bir sürü imza demekti. Anlaşılan günün sonunda elim kopacaktı.
Aradan baya bir süre geçmiş olacak ki imzalar bitmişti ve hava kararmaya başlamıştı. Şoför beni evime bıraktı. Yeni şarkıyı yayınladığımız ve ben bu süreçte çok yorulduğum için patronum bana 2 günlük izin verdi. Bir ara acaba 2 güne ekibin yanına gidebilir miyim diye düşündüm ama biraz zor olduğunu fark edince vazgeçtim. Sıkılınca kendi m/v'mi izlemeye karar verdim. Benim içime aşırı sinmişti. Yorum sayısı sabaha göre 5 katına çıkmıştı. Çoğu nefret yorumuydu ama artık alıştığım için önemsemiyordum. Sonra video izlemeye karar verdim. Sayfada gezinirken Emre'nin attığı videoyu gördüm ve direkt ona tıkladım. Videoyu izlerken fark etmeden yüzümde gülümseme oluşmuştu. Video ortalarında daha komikleşmişti. Ali ve Emre vs atıyordu , Hürkan'da onları çekiyordu. Kısa süre sonra video bitti ve benimde uykum gelmişti. Yatağa girdim ve direkt uykuya daldım...
Selamm <3
2 gündür bölüm atmamıştım ve sıkıldığım için yazma kararı verdim. Birde zaten bu gün okulun son günüydü. Artık evde olduğum sürece sürekli hikaye okuyup yazmayı planlıyorum. Bir sonraki bölüm çok iyi olacak hissediyorum. Ayrıca yorumla fikirlerinizi belirtirseniz ve oy atarsanız çok sevinirim ( Gerçek olmayacak bir şey ama olsun :') ) See you later <3
- 666 Kelime -