-6-

223 7 2
                                    

Yn'den

 Sabah uyandım ve son 2 haftadır yaptıklarımı bazılarını yaptım. Takvime baktığımda bugünün cumartesi olduğunu gördüm. Konser pazartesi olacaktı. Zaten yarın uçuş ve hazırlıkla geçecekti. Diğer günde konser vardı. Daha Türkiye'ye gitmeden bile kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Evde kalıp valizlerimi hazırlamaya başladım. Normalde fazla kıyafet götürmeyecektim ama 1 ay izinliydim ve Türkiye'de gezecektim. Birde size söylemeyi unuttuğum bir şey var. 3 ay sonra sözleşmem sona eriyor ve imzalamak ve imzalamamak arasında kaldım. Neyse bunu sonra düşünürüm. Valizlerimi hazırladım ve salona geçip oturdum. Uzun süre telefona baktım ve geri odama geçtim tam bilgisayarımı açacaktım ki gözüm saate çarptı ve saatin 22:00 olduğunu gördüm. Bilgisayarı açmaktan vazgeçtim ve uyumak için yatağa girdim. Bu gün inanılmaz hızlı geçmişti. Yarın uzun bir yolculuk beni bekliyordu. Aklıma ekip geldi ve onları düşünürken uyudum.

Sabah menajerimin aramasıyla kalktım. Bana hazır olmamı arabayla beni almaya geleceğini söyledi ve telefonu kapattı. Ben hazırlanırken birden Türkiye'ye gideceğim aklıma geldi ve sevinçten dans edip küçük bir kriz geçirdim. Aşırı mutluydum hem fanlarımı hem de ekibi görecektim. Acaba ekip konsere gelecek miydi, nerde olacaklardı, konserimi biliyorlar mı diye düşünürken hazırlanmıştım bile. Menajerim ile valizleri arabaya taşıdık ve yola çıktık. Yarım saat sonra havalimanına geldik. Ben uçak gelmeden kahve aldım ve oturdum. Her şeyi menajerim halletmişti o yüzden rahatım. Uçakta gelince menajerim, korumalarım ve ben bindik. Bizim olduğumuz kısım vip bölümdü bu yüzden kalabalık değildi. Bir süre sonra uçak kalktı ve uzun bir yolculuk bizi bekliyordu. Fanlarıma haber vermek için story paylaştım. Anlaşılan benim gibi fanlarımda heyecanlıydı. yolculuk uzun olacağı için uyumaya karar verdim. Geri uyandığımda 2 saat kalmıştı. Bende telefonda vakit geçirdim, kitap okudum ve bir şeyler atıştırdım. Uçağın inmesine son 5 dakika kalmıştı ve en sonunda iniş yaptı. Uçaktan indiğimde beklemediğim bir kalabalık gördüm. Burada devreye korumam girdi. Yürürken bir taraftan herkese el sallıyordum bir taraftan da fanların bana getirdiği hediyelerden alabildiklerimi alıyordum. yol bitince arabaya bindik ve otele geldik. Ben odaya yerleşince hazırlanıp konser hazırlıkları için alana gittik. Alan çok büyüktü. Ağzım açık bir şekilde bakmıştım. Sonrasında kulaklığımı taktım ve hazırlıkları yapmaya başladık. Dansları ve şarkıları tekrar ediyordum. Akşama kadar çalıştıktan sonra otele döndüm ve yorgun olduğum için yatağa girer girmez uyuyakaldım.

Emre'den

Yarın Yn'nin konseri vardı. Acaba bizi görecek miydi ya da Sena'nın dediği gibi adresi veya numaramızı hatırlıyor muydu. Çok heyecanlıydım ekipte öyleydi. Sürekli konser konusu açılıp duruyordu. Salonda ekiple otururken benim telefonum çaldı.

(Emre'nin arkadaşı olduğu için ama ekipten olmadığı için 'emre ark' diyeceğim)

Emre ark: Emre yarın önemli bir çekim var ya geleceksiniz değil mi?

Emre: Hass- onu unutmuşum gelirim merak etme

Telefonu kapattım ve yarın hem konser hem de çekimin olduğunu düşündüm. Ayrıca sadece benim gideceğim bir çekim değildi. Ekipte kızlar dışında herkesin geleceği bir çekimdi. Bunu söylemek için ekibin yanına gittim ve hepsini anlattım. Onlarda benim gibi tepki vermişti. Sanırım yarın konsere sadece Sena, Merve ve Elif gidecekti. Biletlerde yanmıştı ama şuan biletleri değil Yn'yi düşünüyorum. Umarım Sena'nın dediği gibi adresi veya numaramızı hatırlar.

Yn'den

Sabah kalktım ve konser alanına 3 saat sonra gitmem gerektiğini fark ettim. Kahvaltımı yapıp hazırlandım ve dışarı çıktım. Rastgele bir kafeye girip kahve alacaktım. Normalde korumasız girmemem gerekirdi ama önemsemedim. Orada olanların çoğu beni tanımıştı zaten. Fotoğraf çekildik ve ben kahvemi alıp direkt çıktım. Arabayla konser alanına gittim. Konsere kalan zamanda kıyafet, saç ve makyaj gibi şeyleri yaptık. Uzun sürmüştü ve konsere çok az kalmıştı. Sanırım kalbim yerinden çıkacaktı. İçeriden bile konser alanının dolmaya başladığını anlamıştım. Konsere son 5 dakika kala çığlıklar yükseldi ve bende sahneye çıktım. İlk şarkı daha yayınlanmayan ve ilk bu konserde söyleyeceğim şarkıydı. (medyadaki şarkı) 

Şarkıyı söylemeye başladığımda herkes çığlık atıyordu. Her yer fanların tuttuğu ışıklar sayesinde pespembe olmuştu. İlk şarkı bitince diğer şarkılara geçtim. Bu şarkıda konser alanını turlayıp fanların yanından gezecektim. Gezmeye başladığımda 3 kişi gözüme çarptı. En öndelerdi. O tarafa biraz daha yaklaştım ve yüzlerini gördüm...

Bunlar kızlardı. O an ağlayacak gibi oldum ve el salladım. Onlarda baktığımı fark edip el salladılar. Onları konsere gelseler bile görmeyi beklemiyordum. Erkeklerin nerede olduğunu anlamadım ama konserden sonra sorarım deyip şarkıya devam ettim. Konser bitince kısa bir konuşma yaptım ve bütün fanlara teşekkür ettim. ben yavaşça kulise dönerken fanlar yine çığlık attı. Herkes yavaşça dağılmaya başlamıştı. Bende geri konser alanına dönüp kızları yanıma aldım ve kulise döndüm. Kızlarla sohbet ettik hepimiz ağlayacak gibi olduk ama sohbet ederken onu bile unuttuk. Kızlara diğerlerini sorduğumda acil işleri çıktığını ve gelemediklerini söylediler. Bizde onlara bir sürpriz yapmaya karar verdi sonuçta 1 ay tatilim vardı bende ekiple geçirmeyi planlamıştım. Kızlar onları aradılar ve eve gittiklerini öğrendiler. Hemen arabaya bindik ve ben otele gidip eşyalarımı topladım ve geri yola çıktık. Kızlar bana yolu tarif ettim ve bende eve vardım. Arabadan inip eve döndüğümde aynı olduğunu gördüm. Ağlayacaktım ama vazgeçtim ve kapıya vurmak için elimi kaldırdığımda elim havada kaldı. Bir an vuramadım heyecandan. Sonra Merve fark edip hızlıca kapıyı çaldı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki ölecek gibiydim.

Kapıyı Ali açtı ve beni görünce şok geçirdi. Şoku atlatınca Yn diye bağırıp bana sarıldı. Diğerleri de duyup gelince hepsi birden bana sarıldı. Gün boyu gözyaşımı tutmaya ve ağlamamaya çalışmıştım. Ama sanırım başaramadım ve ağlamaya başladım.

Emre'den

Ses duyunca kapıya gittim ve Yn'yi gördüm. O da beni görünce sürpriz diye bağırarak üzerime atladı.

*Flashback*

Herkes çekimden dolayı yorgun olduğunu söyleyince yatmaya gittik. Benim dışımda uyumayan yoktu. Sürekli onu düşünüyordum ve uyuyamıyordum. Bazen şarkılarından veya fotoğraflarından onu görsem de 2 yıldır birbirimizi canlı canlı görmemiştik.. Yanına gitmem de çok zordu. Onu ekipte en az benim kadar özlemişti. Keşke şuan kapıyı çalsa ve sürpriz diye bağırıp gelse...

*Flashback End*

İkimizde ağlamaya başladık. Bir süre sonra birbirimizden ayrıldık. Hepimiz içeri geçtik ve sohbet ettik. Ben Yn'ye ne zaman gideceğini sordum. O sorudan sonra herkes Yn'ye baktı. O da bize 1 ay izinli olduğumu söyledim ve herkes mutlu oldu. Saat geç olunca herkes uyumaya gitti. Bugün kesinlikle en iyi gündü iye düşünürken uykuya daldım... 


Selammm <3

Bu bölümü yazarken çok mutlu oldum yaşamışım gibi. Bu bölüm diğer bölümlere göre baya uzun oldu umarım hep böyle yazarım. Belki birkaç gün yazmam çünkü aklıma hiçbirşey gelmiyor :') . Eğer sevilirse bu kitabın 2. yaparım. Ayrıca oy verip yorum yapanlara çok teşekkürler :)

See you later <3

-990 Kelime-

Ekip & YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin