0

116 6 2
                                    

Нᴇиɜʙᴇᴄᴛнᴀя дᴇʙуɯᴋᴀ бᴇжᴀᴧᴀ ᴨᴏ ᴨуᴄᴛᴏᴛᴇ. Онᴀ нᴇ ɜнᴀᴧᴀ ᴦдᴇ ᴏнᴀ, нᴏ ᴄᴛᴀᴩᴀᴧᴀᴄь ϶ᴛᴏ ᴨᴏняᴛь.

Вᴄᴋᴏᴩᴇ, ᴏнᴀ ᴏчнуᴧᴀᴄь ʙ ᴄᴀду. В нᴇʍ ᴩᴏᴄᴧи ᴩᴀɜныᴇ цʙᴇᴛы ɸиᴏᴧᴇᴛᴏʙᴏᴦᴏ цʙᴇᴛᴀ. Дᴀжᴇ у дᴇᴩᴇʙьᴇʙ быᴧᴀ ᴛᴀᴋᴀя жᴇ ᴧиᴄᴛʙᴀ.

В ᴦᴏᴧᴏʙᴇ у дᴇʙуɯᴋи ᴨᴩᴏɜʙучᴀᴧ ᴦᴏᴧᴏᴄ: "Нᴇ ᴨуᴦᴀйᴄя, ᴄᴇйчᴀᴄ я ʙᴄᴇ ᴛᴇбᴇ ᴏбъяᴄню..."

"Чᴛᴏ жᴇ," - ᴦᴏᴧᴏᴄ ᴨᴩᴏдᴏᴧжиᴧ - "Ты ɜдᴇᴄь чᴛᴏбы ᴏцᴇняᴛь ᴩᴀɜныᴇ ᴋниᴦи ᴨᴏ бᴀᴧᴧᴀʍ ᴋᴀнᴏничнᴏᴄᴛи!"

"Кᴀнᴏничнᴏᴄᴛи?" - дᴇʙуɯᴋᴀ, яʙнᴏ, ужᴇ уᴄᴨᴇᴧᴀ нᴀᴨᴩидуʍыʙᴀᴛь ʙᴄяᴋᴏᴇ, ᴏᴛ убийᴄᴛʙᴀ дᴏ ᴨыᴛᴏᴋ.

"Дᴀ, иʍᴇннᴏ ᴛᴀᴋ!" - ϶ᴛᴏ быᴧᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇᴇ чᴛᴏ ᴦᴏᴧᴏᴄ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ.

Дᴇʙуɯᴋᴀ ᴩᴇɯиᴧᴀ ᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛьᴄя. Кᴩᴀᴄᴏᴛᴀ ᴄᴀдᴀ ɜᴀʙᴏᴩᴀжиʙᴀᴧᴀ нᴀᴄᴛᴏᴧьᴋᴏ, чᴛᴏ дᴇʙуɯᴋᴀ чуᴛь ᴧи нᴇ ᴨᴩᴏɯᴧᴀ ᴄᴛᴩᴀнный ᴨᴏᴩᴛᴀᴧ.

Зᴀйдя ʙ ᴨᴏᴩᴛᴀᴧ, ᴨᴇᴩʙᴏᴇ чᴛᴏ дᴇʙуɯᴋᴀ уʙидᴇᴧᴀ, быᴧᴀ бᴇᴧᴀя ᴨуᴄᴛᴏᴛᴀ. Эᴛᴏ ʍᴇᴄᴛᴏ ɜᴀᴨᴏᴧняᴧи ᴩᴀɜныᴇ "ᴏᴋнᴀ".

Дᴇʙуɯᴋᴀ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ ʙ ᴨᴇᴩʙᴏᴇ ᴏᴋнᴏ, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ ʙиднᴇᴧᴄя ᴏᴛчᴇᴛᴧиʙый ᴄиᴧу϶ᴛ. Пᴇйᴛᴏн, ᴄᴏбᴄᴛʙᴇннᴏй ᴨᴇᴩᴄᴏнᴏй.

В дᴩуᴦᴏʍ ᴏᴋнᴇ, ᴏнᴀ уʙидᴇᴧᴀ ᴏᴦᴩᴏʍный ᴏᴄᴏбняᴋ. Фᴀнᴏн Кᴩиᴨиᴨᴀᴄᴛы, ᴋᴏᴛᴏᴩый нᴀчᴀᴧ ᴄчиᴛᴀᴛьᴄя ᴋᴀнᴏнᴏʍ.

Дᴇʙуɯᴋᴀ ᴏбᴩᴀᴛиᴧᴀ ʙниʍᴀниᴇ нᴀ ᴨиᴄьʍᴏ, ᴧᴇжᴀщᴇᴇ нᴀ ᴨᴏᴧу "ʍᴇᴄᴛᴀ".

Онᴏ ᴦᴧᴀᴄиᴧᴏ:

"Пᴩиʙᴇᴛᴄᴛʙую, Ляᴦуɯᴋᴀ, иᴧи жᴇ, ᴧучɯᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь ###. Эᴛᴏ ʍᴇᴄᴛᴏ, ᴛʙᴏй нᴏʙый дᴏʍ. Мᴏжᴇɯь нᴇ иᴄᴋᴀᴛь ᴏᴛᴄюдᴀ ʙыхᴏд, ʙᴇдь ʙыбᴩᴀᴛьᴄя ᴏᴛᴄюдᴀ нᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ...

Кᴀᴋ я и ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴩᴀньɯᴇ, ᴛʙᴏиʍ ᴦᴧᴀʙныʍ "дᴇᴧᴏʍ" ɜдᴇᴄь, будᴇᴛ ᴨᴩᴏчᴛᴇниᴇ и ᴨᴏиᴄᴋ ᴋᴀнᴏнᴀ ʙ ᴩᴀɜных ᴋниᴦᴀх.

Гᴧᴀʙнᴏᴇ, ᴨᴏᴄᴛᴀᴩᴀйᴄя нᴇ ᴄᴨуᴛᴀᴛь ᴋᴀнᴏн ᴄ ɸᴀнᴏнᴏʍ и нᴀᴏбᴏᴩᴏᴛ...

Вᴄᴇᴦдᴀ ᴄ ᴛᴏбᴏй, Л. К"

Единᴄᴛʙᴇнный ʙᴏᴨᴩᴏᴄ, ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴋᴏᴛᴏᴩый ʍучᴀᴧ "Ляᴦуɯᴋу", быᴧ "Чᴛᴏ я буду ᴇᴄᴛь?"

Нᴏ ᴏб ϶ᴛᴏʍ ᴏнᴀ нᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ ɜᴀдуʍыʙᴀᴛьᴄя, ʙᴇдь ᴨᴏᴩᴀ... Пᴏᴩᴀ иᴄᴋᴀᴛь ᴋᴀнᴏн и ɸᴀнᴏн...

223 ᴄᴧᴏʙᴀ. Нᴀʙᴇᴩнᴏᴇ ϶ᴛᴏᴦᴏ ʍᴀᴧᴏ, нᴏ я дуʍᴀю дᴧя ᴨᴇᴩʙᴏй ᴋниᴦи ᴄᴏйдᴇᴛ. Пиɯиᴛᴇ ɜᴀᴋᴀɜы!

 Пᴩᴏʙᴇᴩᴋᴀ ᴋᴀнᴏнᴀ и ᴏбɜᴏᴩыМесто, где живут истории. Откройте их для себя