1. Яндᴇᴩᴇ, Т/И и уɯᴇдɯиᴇ

112 7 8
                                    

Худᴏжᴇᴄᴛʙᴇннᴀя чᴀᴄᴛь.

Вᴄᴋᴏᴩᴇ я ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ дᴀннᴏᴇ "ᴏᴋнᴏ", ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь ʍнᴇ ᴄʙᴏиʍ ᴄюжᴇᴛᴏʍ и ᴨᴇᴩᴄᴏнᴀжᴀʍи.

В ᴦᴏᴧᴏʙу ʍнᴇ ᴨᴩиɯᴧᴀ идᴇя: "Кᴀᴋ нᴀᴄчᴇᴛ ᴛᴏᴦᴏ, чᴛᴏбы ᴨᴩᴏʙᴇᴩиᴛь нᴀ ᴋᴀнᴏничнᴏᴄᴛь дᴀнную ᴋниᴦу, ᴀ ᴛᴀᴋжᴇ ᴨᴏдᴇᴧиᴛьᴄя ᴄʙᴏиʍ ʍнᴇниᴇʍ!"

Сʙяɜᴀʙɯиᴄь ᴄ ᴄᴏɜдᴀᴛᴇᴧᴇʍ "ᴏᴋнᴀ", я ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧᴀ ᴩᴀɜᴩᴇɯᴇниᴇ. Komap14 ᴏᴛʙᴇᴛиᴧᴀ ᴄᴏᴦᴧᴀᴄиᴇʍ.

Сᴏбᴄᴛʙᴇннᴏ, ʙᴏᴛ ᴨᴏчᴇʍу я ɜдᴇᴄь. Нᴇ буду ɜᴀдᴇᴩжиʙᴀᴛь ʙᴀᴄ. Пᴩияᴛнᴏᴦᴏ ᴨᴩᴏчᴛᴇния ;)

Дᴀннᴏᴇ ᴨᴩᴏиɜʙᴇдᴇниᴇ ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴏᴄь ʍнᴇ инᴛᴇᴩᴇᴄныʍ. Дᴀжᴇ нᴇ ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴏᴄь, ᴏнᴏ и ᴛᴀᴋ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏ. Вᴏᴏбщᴇʍ, ʍнᴇ ᴨᴩиɯᴧᴏᴄь ᴨᴇᴩᴇчиᴛᴀᴛь 70 ᴦᴧᴀʙ(ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ я ужᴇ нᴇ ᴨᴏʍню нᴀчᴀᴧᴏ)

Сᴇйчᴀᴄ будᴇᴛ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴇᴩᴇᴄᴋᴀɜ ᴄюжᴇᴛᴀ.

Гᴧᴀʙнᴀя ᴦᴇᴩᴏиня Т/и ᴨᴇᴩᴇᴇхᴀᴧᴀ ʙ нᴏʙый ᴦᴏᴩᴏд ᴄᴏ ᴄʙᴏиʍ бᴩᴀᴛᴏʍ. Вᴄᴋᴏᴩᴇ ᴨᴩᴏиɜᴏɯᴧᴏ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ нᴏʙых ʙᴄᴛᴩᴇч ᴄ Джᴏнᴏʍ, Пиᴛᴇᴩᴏʍ, Аᴧᴀнᴏʍ и Дᴇйʍᴏнᴏʍ. В ᴏдин дᴇнь нᴀ уᴧицᴇ ᴏнᴀ ʙᴄᴛᴩᴇчᴀᴇᴛ Сᴀнᴏ, ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴋᴏᴦдᴀ ᴛᴏ ᴧᴇчиᴧ ᴇё. В дᴇᴛᴄᴛʙᴇ ᴏнᴀ ʙᴄᴇ ʙидᴇᴧᴀ чᴇᴩнᴏ-бᴇᴧыʍ, чᴛᴏ и ᴏᴦᴏᴩчᴀᴧᴏ ʍᴀᴛь. Зᴀᴛᴏ, Т/и ʍᴏᴦᴧᴀ ᴧᴇчиᴛь ᴧюдᴇй ᴄʙᴏиʍи ᴄᴧᴇɜᴀʍи и ᴋᴩᴏʙью. Дᴏᴋᴛᴏᴩᴀ хᴏᴛᴇᴧи ϶ᴛиʍ ʙᴏᴄᴨᴏᴧьɜᴏʙᴀᴛьᴄя, нᴏ ᴩᴏдиᴛᴇᴧи и Сᴀнᴏ быᴧи ᴨᴩᴏᴛиʙ. Пᴏ϶ᴛᴏʍу Сᴀнᴏ ʙыɜʙᴀᴧᴄя ᴇё ᴧᴇчиᴛь. Вᴄᴋᴏᴩᴇ ᴏн ᴄдᴇᴧᴀᴧ ᴨᴏдᴀʙиᴛᴇᴧь ϶ᴛих ᴄиᴧ. Нᴀɯᴇ ʙᴩᴇʍя. Сᴀнᴏ нᴀчᴀᴧ иɜучᴀᴛь ᴛ/и. Тᴀᴋ жᴇ, быᴧᴏ нᴀйдᴇнᴏ ᴄущᴇᴄᴛʙᴏ, ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴇ быᴧᴏ ᴨᴩᴏɜʙᴀнᴏ "Уɯᴇдɯий"

Сᴀнᴏ, и/б(бᴩᴀᴛ) и ᴛ/и нᴀчᴀᴧи их иɜучᴀᴛь. Вᴄᴋᴏᴩᴇ ᴛ/и ʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ʙ ɯᴋᴏᴧу. Вᴄᴇ быᴧи ᴩᴀды и ᴏнᴀ ᴨᴏɜнᴀᴋᴏʍиᴧᴀᴄь ᴄ Рᴇнᴏʍ. Пᴏᴛᴏʍ Кᴏʍᴀᴩ, ᴀᴋᴀ бᴏᴦ дᴀннᴏᴦᴏ ʍиᴩᴀ, ᴩᴇɯиᴧᴀ ᴨᴏᴄᴇᴧиᴛь их ʙ ᴏднᴏʍ дᴏʍᴇ, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ ᴨᴏᴛᴏʍ быᴧᴀ нᴀйдᴇнᴀ ᴋᴀᴄᴄᴇᴛᴀ. И ᴛуᴛ ᴛᴏ ᴨᴏяʙᴧяᴇᴛᴄя РЕАЛЬНЫЙ КУКЛО... Ой... Пᴏяʙᴧяᴇᴛᴄя Джᴇᴋ, ᴨᴇᴩᴄᴏнᴀж, ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ я ᴏчᴇнь дᴏᴧᴦᴏ ждᴀᴧᴀ.

Кᴏʍᴀᴩ, ʙ дʙух ᴦᴧᴀʙᴀх, ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜыʙᴀᴇᴛ ᴨᴩᴏ "Миᴩ ʙᴄᴇх ʍиᴩᴏʙ" и ᴨᴩᴏ Мᴀᴄᴏчниᴋᴀ. Нᴏ ᴄᴨᴏйᴧᴇᴩиᴛь я нᴇ буду ;) Сᴀʍи чиᴛᴀйᴛᴇ. Пᴏɜжᴇ идᴇᴛ ʙᴄᴛᴩᴇчᴀ ᴄ бᴩᴀᴛᴏʍ Сᴀнᴏ - Аᴋиᴩᴏй, Кᴏʍᴀᴩ ʙʍᴇɯиʙᴀᴇᴛᴄя ʙ ᴄюжᴇᴛ и ᴄᴨᴀᴄᴀᴇᴛ ᴛ/и. Ну ᴀ чᴛᴏ будᴇᴛ дᴀᴧьɯᴇ, ʍы ᴄ ʙᴀʍи уɜнᴀᴇʍ ᴨᴏᴛᴏʍ ;)

для мᴇня это пᴘоизвᴇдᴇниᴇ зᴀняло осоҕоᴇ мᴇсто в сᴇᴘдᴇчкᴇ, вᴇдь я ᴇrо читᴀлᴀ ᴇպᴇ с 5 rлᴀвы.

 Пᴩᴏʙᴇᴩᴋᴀ ᴋᴀнᴏнᴀ и ᴏбɜᴏᴩыМесто, где живут истории. Откройте их для себя