Jung keun suk
Not: Aşağıdaki hikaye 3 yıldır Kore'de yaşamakta olan birine aittir.Bu o kişinin benim kendi çevirmiş olduğum gçmişidir ve bu hikayenin gerçek ya da kurgu olayları içermesi bizim sorumluluğumuzda değildir.Bu okuyucunun yargısına bağlıdır. Sadece şunu eklemek istiyorum yazarın hesabında yazılanlara inanıyorum çünkü o bir JKS fanı değil ve yazılanları başkalarının hesaplarından da daha önce okumumş bulunmaktayım ve yazılanlar birebir eşleşiyor.2006'dan 2009'a kadar 3 yıl Kore'de kaldım.2006'da ona taparcasına aşık olduktan bir süre sonra ondan sürekli kalbimi sürekli meşgul etmsi sebebiyle nefret ettim.
Ancak bu yüzden ona dikkat etmeye balşadım.O zamanlar Kore'deydim ve JKS tüm Koreliler tarafınfan eleştiriliyordu.Daha sonra onun olağanüstü başarısını gördüm.,hayrete düştüm.Ondan hoşlanmamama rağmen,ondan nefret etmeme rağmen hala onun uzun boylu,zengin,yakışıklı,takdire layık ve birrşeyler öğrenilebilecek biri olduğunu söylemeliyim.
JKS'nin karakteri onun yaşlarındaki birçok erkeğe örnekti ve o birçok erkek tarafından karakterine hayran olunan biriydi.(çoğu erkeğin ondan hoşlanmamasına rağmen)Burada birşeyi aydınlatmalıyım.Her erkeğin(uzun,zengin,yakışıklı veya değil)kendisine saygısı,itibarı ve kendisine ait hayalleri vardır.Şunu inkar etmeyin ki eğer siz de bir erkeseniz siz de her erkek gibi kendi hayalinizde birer kahramansınız.Bizler fakirliğe tahammül edebiliriz,kısa boylu oluşumuza gülebiliriz,çirkin ve fakir..Utanma duygumuz olmadan da yapabiliriz fakat hepimizin kendisine saygısı ve kendine ait hayalleri vardır-buna çok fazla eğer veriyoruz çünkü bu bizim sahip olduğumuz her şey demek-(biraz edebi fakat hakikat bizim kalbimizde)Fakat JKS-onun saygınlığı ve hayalleri ayaklar altına alındı ve bütün Koreliler ona güldü.
JKS'nin birkaç deneyimini anlatacağım ki bunlara her erkeğin saygı duyması gerekir çünkü Kore'de 3 yıl yaşadım ve anlatacağım şeyi şahsen gördüm.
2006 yılında JKS neredeyse tüm Koreli bayanları sadece bir diziyle cezbetti ve o zaman 18 yaşındaydı.Bu dizinin oyuncu kadrosu belli başlı oyunculardan oluşuyordu ve JKS ana rolde değildi.Fakat o,sadece 18 yaşındaki bir çocuk diğer tüm oyuncuların üzerindeki sahne ışıklarını kendine çekti.Masum bir çocuk yüzüne sahip olan JKS,dizide zengin bir adamın kibar ve uysal oğlunu canlandırdı.Karakterin dizide öldüğü gece internette şu tarz yorumlar ortaya çıktı:Koreli bayanların hepsi ağlıyor.(Ben diziyi izlemiyordum fakat bu yorumlar o gece ortaya çıktı.)
3 yıldır Kore'de yaşamaktayım ve Kore'nin aslında Çin'den daha fazla geleneklere bağlı bir ülke olduğunu söyleyebilirim.Çok eski zamanlardaki Joseon(Kore'nin o zamanlardaki adı) ve bugünkü Kore'de kimi gelenekler hala değiştirilemedi.
Kore geleneklerine göre çocuklar itaatkar,duyarlı olmalı ve büyüklerini dinlemelidirler.JKS dizide oynamış olduğu karakteri,yaşı ve görünüşü yüzünden Koreli bayanların gözünde uysal,itaaatkar biri hatta evcil bir sevgili oldu.Tüm Koreliler onu övmeye,methetmeye başladı;onlar JKS'yi uysal bir çocuk olarak görüyordu,onun uysallığını,masumgülüşünü,yakışıklılığını,gençliğini,oyunculuğunu,profesyonelliğini,insanlara karşı samimi oluşunu vs. övmeye başladılar.Koreliler JKS'ye cömertçe Mükemmel Adam(tamamiyle kıymetli anlamında) ismini verdiler.JKS'nin geleceği hakkında güzel şeyler düşünüyorlardı,onun uysal bir aktör olarak devam edeceğinin sanıyorlardı.
Doğruydu,Koreliler neredeyse herşeyi doğru tahmin etmişti.Gülüşü masumdu,yakışıklıydı,gençti,profesyoneldi ve insanlara karşı içtendi.Fakat Koreliler en önemli şeyi yanlış tahmin ettiler.JKS uysal bir çocuk değildi.
JKS uysal bir çocuk değildi hatta biraz haylazdı.ama ben JKS'nin bizimle aynı olduğunu düşünüyorum.JKS kendisiyle övünen,kendine güvenen,gökyüzünden daha yüksek bir gurura sahip,açık sözlü,dobra biri ve ne söylüyorsa onu yapmaya kalkışıyor,hiçbirşeyden korkmuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerimin ülkesi KORE-1-
FanficKore'yi hepimiz ne kadar iyi biliriz... hepimizin bir hayali vardır mesela Kore'ye gitmek gibi ama oraya gitmeden bilgiler Öğrenelim dedik ve bende sizler için kore ile bilgiler topladım ve bunları sizin için sundum sizden beğeni ve yorum bekliyorum