Öncelikle neden bilmiyorum ama duyuru yapacağım:
Bu kitapta semejen ve ukelisa vardır ondan sonra küfür içericektir birde smut bölümler kesinlikle olucak bunlardan hoşlanmayan şimdiden siktirsin.
______________________________________________________________🥃
"a-ah" lisa aldığı zevkle inlerken başını sürekli dik tutamayıp bir yerlere yaslıyordu, iki avucunu da duvara bastırıp alnını duvara yasladı.
"siktir" arkasındaki kadın üstündeki kadının vücuduna bakarak küfürler yağdırmaya başladı"harikasın bebeğim devam et" dedi kumral saçlı kadın.
"Ahhh-ımm daha derine in, daha hızlı!"
Kıkırdadı kumral saçlı kadın"ımm peki"diyip lisayı altına aldı.
"ismin ne?" dedi kumral saçlı hiç durmadan.
"l-lisa"dedi inleyerek.
"bende jennie,ismin güzelmiş lisa"dedi lisa'nın suratına bakarak jennie.
"konuşmayı kes de işine dön" dedi mızmızlanarak lisa.
"sende sikilmeye ne kadar meraklıymışsın."
Lisa barda çalışıyordu ve buraya gelen kadını gördü etkilendi ve etkilendi evet işte bu kadındı lisa şu anda bu kadının altında zevkten kıvranıyordu.
"daha hızlı!!"dedi lisa bayılıcakmış gibi.
"yeter velet şimdi bayılıcaksın."diyerek içinden çıktı lisanın.
"h-hayır"hıçkıra hıçkıra konuşuyordu Lisa.
Jennie lisanın baygın bakan yüzüne bakarak onu incelemeye başladı.
Minicikti.
Kaç yaşındaydı ki, burada ne işi vardı?
Hala lisanın üstündeyken konuştu" kaç yaşındasın velet?"
Tekrar bir hıçkırıkla" 19"dedi.
Bir anda lisa jennie'ye pozisyon değiştirerek onu altına aldı.
"ne yapmaya çalışıyorsun velet."
Lisa dizlerinin üstüne kalkarak"dilini içime gönderebilir misin?"
Jennie hiçbir şey demeden lisanın dizlerinden tutup yüzüne doğru götürdü, jennie'nin nefesi lisanın kızlığına değip onu tahrik ederken lisa kasılmaya başlamıştı.
Lisa kendini jennie'nin ağzına ittirdiğinde jennie'nin dudakları lisanın kızlıığına yapışmıştı jennie geri çekilip dilini lisanın içine gönderdi.
"marifetlerini göster bana küçük."
Lisa jennie'nin yüzünün üstünde zıplama başlamıştı. Jennie bütün dilini lisa'nın içine gönderdiğinde resmen lisa büyük bir çığlık elde etmişti.
Lisa zevkten dört köşe olmuş ama bu yetmemiş daha da hızlı zıplamaya başlamıştı.
Jennie bundan pek hazm alamayıp lisa'yı altına almıştı. Lisa'nın inlemeleri odayı süslerken jennie diliyle gel gitler yapmaya devam etti.
"ımm" jennie artık lisa'nın içinden çıkmıştı lisa ise içindeki boşlukla ağlamak istemişti.
Lisa mızmızlanmaya başlamıştı"yeter artık bayılacaksınız şimdi."
Lisa gözlerindeki yaşlara rağmen güldü ve yatağı başındaki takma penisi alıp ucunu kendine taktı jennie'ye doğru minik adımlarla yürüyüp takma penisi kasıklarına bağladı.