Lisa
"Gidicek misin gerçekten."
Jisoo'ya döndüm.
-evet unnie ne bekliyorsun.
Kolumu tuttu.
"Gidemezsin Lisa."
-bal gibi de giderim unnie.
Kolumu bırakıp karnımı işaret etti.
"Jennie'nin çocuğunu taşırken gitmene izin vermem."
Yüzüne baktım.
-noldu sana unnie ben sana jennie'den hamileyim dediğimden beri jennie'nin avukatlığını yapmaya başladın.
"Jennie benim arkadaşım hem avukatlığını yapmıyorum ama o Rina denilen kadın hiç hoşuma gitmiyor."
-jennie ile aramız böyleyken ona senden hamileyim diyemem hem Rina gayet iyi bir kız en azından çocuğunu annesinden kaçırmıyor değil mi unnie.
Sözüme karşılık gözlerini devirdi.
"Jennie isteyerek-"
Sinirle suratına baktım.
İşaret parmağımı ona doğru uzattım.
-bana sakın jennie'yi koruma unnie beni aldatıp evlenmemize engel oldu sonra da kızımı benden kaçırdı.
Gözlerim dolarken işaret parmağımla göğsünden ittirdim.
-sende gelmiş bana burda jennie'nin korumasını yapıyorsun.
Dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim.
-jennie benden nini'yi hep saklarken Rina bana hep destek oldu bana göre Rina jennie'den daha iyi bir anne olucak.
Dolan gözlerime rağmen gülümsedim.
-hem Rina hep bir çocuğumuz olsun isterdi merak etme ona yalan söylemedim jennie'den hamile olduğumu biliyor çocuk jennie'den olabilir ama hiç bir zaman jennie'ye anne demiyecek çünkü onun yanında hep Rina olucak.
Parmağını göğsüme bastırdı.
"Jennie hiç bir zaman nini senden nefret etsin istemedi nini 5 yaşından beri kendi senden nefret ediyor."
Kahkaha attım.
-bil bakalım neden beni hiç yanında görmediği için olabilir jennie'nin onu bana göstermediği için olabilir mi?!
Parmağını geriye doğru çektim.
-aç gözlerini jisoo ve bana jennie'yi savunmayı bırak artık yoksa aramız kötü olur haberin olsun.
Tam gidecekken sözleri beni durdurdu.
"Jennie seni her zaman sevdi Lisa şimdi bunu ona yapmaya hakkın yok."
Arkamı döndüm.
-jennie beni sevseydi beni aldatmazdı hem de 2 defa.
"Eminim bir sebebi vardır."
-aldatmanın da sebebi mi varmış.
Yanına doğru yürüdüm.
-eğer rose sana aynı şeyi yapsaydı jisoo seni aldatıp Ria ve chaeyeon'u alıp gitseydi ve sana 10 yıl boyunca hiç gostermeseydi sen ne yapardın.
"Rose öyle bir şey yapmazdı."
-iyi o zaman bana bir daha jennie'yi savunma.
Onu arkamda bırakıp gittim.
--
Biraz geç geldi üzgünüm