DENİZ
Azra ile burun buruna gelince kafamdaki tüm düşüncelerden sıyrılıp sadece ona odaklandım. Yakından çok çok daha güzeldi, özellikle kokusu bambaşkaydı. O da benim gibi diğer her şeyden soyutlanıp sadece bana odaklanmisti. Sonra odada başkalarının da olduğunu anlayıp kafamı başka yöne çevirdim o da aynı şeyi düşünmüş olacak ki benden biraz uzaklaştı. Şimdiden özlemiştim bebek gibi olan kokusunu. Ardından Azra konuşmaya başladı.
"Şimdi boncuk sana bir şey soylicem daha doğrusu bi görev vericem ve bunu yapmak zorundasın."
"Ne ne görevi? Ayrıca Ne saçmalıyorsun ben hiç bir şeyi yapmak zorunda değilim." Diye bağırdım.
"Sesini yükseltme Deniz. Burada benim sözüm geçer. Ben ne diyorsam yapacaksın."
"Sen bence beni çok yanlış tanımışsın. Sence ben ordan bakilinca her denileni yapacak bi kıza mı benziyorum?"
"Sen herkesin dediği şeyi yapmiyo olabilirsin ama ben herkes değilim yapacaksın dedim bitti."
"Ben ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Başta seni çok iyi biri sanmıştım. Ama işte hata bende önce bi tanı öyle karar ver değil mi? Sen hiç iyi biri değilsin Azra,kendi çıkarların icin yeni gelen insanları kullanacak kadar zavallısın. Ama ben onlar gibi değilim ne yaparsan yap beni oyununa dahil edemeyeceksin."
"Öyle mi? O zaman sonuçlarına da katlanacaksın."
"Söylediğin şeylerin beni korkutacagini falan düşünüyorsan yanılıyorsun. Bittiyse çıkar mısın odamdan?"
"Bu burada bitmedi boncuk elbet yola geleceksin."
Azra'nın dediği şeye gerçekten çok sinirlenmistim o kim oluyordu da bana emir veriyordu. Dediğim şeylerde çok haklıydım mutlu olmam gerekiyordu ama bende tam tersi bi etki yaratmıştı, hayal kırıklığı...
Evet Azra çok farklı biri Kudret gibi değil ailesini çok çok seviyor koruyup kolluyor bu bi gercekti ama yeni gelenlere karşı böyle değildi eğer benden istediği şeyi rica ederek kibar bi şekilde isteseydi hiç düşünmeden sonucu ne olursa olsun yapardım. Ama o mısın kelimesini bile çok gördü. Doğal olarak ben de sinirlendim. Şu ana kadar kimse bana emir vermemişti bundan sonra da öyle olacaktı. Azra ve yanındaki kızlar gittikten sonra ben de biraz düşüncelerimle bas basa kaldım. Sonra aklıma Ecem geldi. Tabi ya nasıl unuturum Ecem'le konuşmam gerekiyordu. Saate baktığımda telefonla konuşma zamanının dolmasına daha vardı ben de hiç vakit kaybetmemek için odadan çıktım. Azra karşı masada oturuyordu göz göze geldik ama ben gözlerimi devirerek kaçırdım. Onun gözlerinin ise hala bende olduğuna emindim.
"Alo Ecem nasılsın ablacım napıyosun?"
"Abla seni çok özledim ben iyiyim asıl sen napıyosun, orada sana kötü davranmiyorlar değil mi?"
"Ben de seni çok özledim. Hayır hiç kötü davranmiyorlar sen beni düşünme tamam mı? Sadece derslerine odaklan."
"Ablamm seni düşünmediğim bi saniye bile yok. Ben artık dayanamıyorum benim yüzümden ordasın sen. Benim yüzümden mesleğin de gitti. Ne güzel cerrah olmuştun ama ben her şeyi mahvettim çok çok özür dilerim."
"Ecem hiç bisey senin yüzünden değil sakın böyle düşünme ablacım. Asıl sen benim yüzümden hapse girseydin o zaman ben kendimi affetmezdim hiç. Şimdi bana bi söz ver. Sen sadece geleceğine odaklanacaksin artık. Babam için benim için."
"T-tamam söz."
"Aferin ablasının güzeli. Şimdi benim kapatmam lazım. Yine arayacağım tamam mı? Üzme kendini seni çok seviyorum."
"Seni çok seviyorum abla çok iyi bak kendine."
"Sende."
Ecemle konuştuktan sonra içim biraz da olsa rahatlamıştı. Onun benim yüzümden böyle bi yere düşüp kendini yakmasına izin vermezdim. Koridorda yürürken tanımadığım biri yanıma gelip
"Deniz çamaşırhaneye gider misin Özlem yeni görev yerinin orası olduğunu söyledi de."
"Tamam giderim. Teşekkür ederim Söylediğin için."AZRA
Deniz bana göz devirdiginde gülmeden edemedim. Bana karşı çıkmasına karşılık sinirlenmem, bağırıp çağırmam hatta Deniz'e zarar vermem gerekiyordu değil mi? Peki bendeki bu rahatlık, mutluluk neyin nesiydi? Öyle çok sevinmiştim ki bana karşı çıkmasına, sinirlenmesine. Çünkü ben de tam olarak aynı tepkiyi verirdim. Bu zamana kadar hiç yeni gelen biri bana kafa tutmamisti, hep korkup dediklerimi harfiyen yerine getirmişti. Ben Deniz'in böyle biri olmadığını Kudret olayında az çok tahmin etmiştim tabi ama bu kadarını beklemiyordum. Kızı resmen tehdit ettim bana mısın demedi. Deniz çok dişli bi kızdı ve bu benim asiri hoşuma gidiyordu. Hadi bakalım Azra Kaya aldın başına bi aşk belasını.
"Azra az önce noldu ya Deniz sana karşı çıktı değil mi? Ben yanlış gormedim."
"Hayır Heves dogru gördün"
"Azo normalde başka birisi sana karşı gelse onu kimse senin elinden alamazdı noluyo?"
"Napim Hasret silah mı dayiyim kızın kafasına işkence falan mı edim onu mu istiyosun?"
"Azra Haso noluyo derken bence ondan bahsetmedi"
"Neyden bahsetti bayan çok bilmiş Heves?"
"Sen birazcık Deniz'e tolerans geçiyor olabilir misin?"
"N-ne ne toleransı yuh artık saçmalama Heves. Zorla kimseye bisey yaptıramam."
"İstediğin zaman zorla neler yaptığını kendi gözlerimizle gördük biz Azra. Hem sen neden bu kadar tepki verdin ki hayır niye yani?"
Tam kendimi savunmaya gececektim ki Öykü son anda yetişip hayatımı kurtardı. Yoksa sıçıp sivamadigim kalmıştı öyle zor durumdaydim yani.
"Azra Azra bak ne çizdim"
"Ay benim minik farem mi gelmiş gel yanıma gel ne çizdin bakalım beraber"
Öykü beni süperkahraman gibi cizmisti. Çok seviniyodum o böyle şeyler cizince, gururum okşanıyordu.
"Oy ben seni yerim yer ne güzel çizmişsin öyle odamın en guzel köşesine asicam ben bunu"
"Azra yeni gelen kız nerde ben onunla tanışmak için geldim buraya ama o yok"
Öykü dogru söylüyordu Deniz 1 saattir gelmemişti aklıma yemekhanedeki olay gelince endiselenmem kat be kat arttı ama kızlara bisey söyleyip ortalığı alevlendirmek istemedim.
"Buralardadir canım gelir birazdan tanışırsın. Hadi sen geç odana çizimlerine devam et olur mu"
Öykü kafasını sallayıp odasına dogru giderken benim aklımdaki tek şey Deniz'in nerde olduğuydu.
Koridorda Deniz'i ararken bi kız yanıma geldi ve Özlem'in beni camasirhaneye çağırdığını görev vereceğini söyledi. Ben de camasirhaneye dogru yol aldım.
UZUN ARADAN SONRA YENİ BÖLÜM.
OKUYANLAR TAKİP EDİP BEĞENEBİLİR Mİ? ÇÜNKÜ BENİM AZ TAKİPÇİ GORUNCE ATASIM GELMİYO SKXKSBSKBZMZBZKBZ
BİDE ÖZÜR DİLERİM SINAV HAFTASI FALAN DERKEN BAYA AKSADI. AMA TELAFİ ETMEYE ÇALIŞICAM. SEVİYORUM SİZİ ÖPÜLDÜNÜZ 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI MAVİ 🧿❤️
Random"Tüm zorluklara rağmen vazgeçmemek, hep sevmek, aşkla bakmaktır AzDen..."