kapitola tretia

9 3 0
                                    

Decko dôjde za tatkom Gustíkom a spolu splodia ďalšieho mimozemštíka.

Tchýne Želmirka dostane mozgový kolabs.

Sestrička sa zblázni a začne napádať ľudí na ulici.

Ten ďalší mimozemštík je však zmutovaný - má štyri ruky a prasačiu hlavu.

A ešte jedna vec je to hermafrodit a má problém s močením. Áno lebo sa narodil žiaľ Bohu bez uUu 😄 <3

Gustovi rozštvrtia uUu a zomrie... lebo vykrváca.

Gusto, otec dvoch úbohých deti je teraz mŕtvy, aspoň že mal krásny pohreb.

Marlenku to naozaj dostalo a od smútku umrel tiež ☹️

Katy Pierie bola pohoršená a smutná.
Chvála Bohu ona neumrela.

Práve naopak porodila Trumpa.

Krpatého smradľavého blonďáčika, ktorého pri voľbách prezidenta Ameriky picne.

Katy Pierie pri pôrode zahynie, bol to naozaj silný pôrod a Katy to neprežije.

Ale mimozemštík č.2 bol taký hladný, že Trumpa zjedol - bol naozaj chutný.

Srdenkorvúca správa je to všade v správach.

Plné správy o Tom že na svete nikto neostal.
(kontrolná otázka: ako môžu byť plné správy o tom, že už na svete nikto neostal, keď na svete nie je nikto, kto by tie správy napísal?)

Správy tvrdia jedno, avšak našich päť hlavných hrdiniek sú stále živé a zdravé a pripravujú plán ako zachrániť ľudstvo!

Ale skôr ako ho zachránia si išli objednať pizzu 😄

Napadlo ich, že keby naklonujú nejakého mŕtveho človeka ľudstvo by bolo zachránené.

Olala keď chceme mať na svete zombíkov pome na to 😔!

Päť idiotiek sa otočí o 134°12′ a objaví sa pred nimi Olaf.

Olaf povie: „Pomôžte mi! Elsu zožrala Anna!“

5 idiotiekWhere stories live. Discover now