Changbin 'NOLMUSKİ'
grubunu oluşturduChangbin sizi ekledi.
Changbin 'Seungmin' kişisini ekledi
Changbin 'Hyunjin' kişisini ekledi
Changbin;
Minho nerdesin?Seungmin;
Özelden de mesaj atabilirdin?Changbin;
YoEfendim?
Changbin;
İki saattir kapıyı çalıyorum
niye açmıyorsunEvde değilim
Changbin;
NerdesinHatay dürümcüdeyim
Hyunjin;
NeChangbin;
Orada ne yapıyosun amkJisung'la dürüm yiyoruz
Changbin;
Yalnız bugün bahçe
temizliğinin sende olduğunu
biliyorsun değil mi?Siktir
Lan ben onu tamamen
unuttum_________
Gözlerimi telefonumdan ayırdığımdakarşımda kolyesinin ucuyla oynayan Jisung'a baktım. O da yavaşça bakışlarını bana çevirdiğinde
'ne oldu?' anlamında kafasını sallamıştı.
bende 'birşey yok' anlamında omuzlarımı silkerken hala benden cevap bekler gibi yüzüme bakıyordu ki gelen siparişle odağını benden kaybederek önündeki dürüme yönelmişti.
Onun iştahla dürüme bakan gözlerini
görünce istemsizce dudaklarımdan
bir kıkırtı çıkmıştı.
Sanki birazcık şeye benziyordu..
Sincaba..Kıkırtının ardından bakışlarını bana çevirdiğinde ağzı dolu bir şekilde konuştu ;
"Noyo goloyoson"Onun bu haline bir kez daha kıkırdarken omuzlarımı silkerek önümdeki dürüme yöneldim.
Jisung'un neden burayı yol boyunca
öve öve anlattığını ilk ısırığımda anlamıştım. Tadı gerçekten de güzeldi.Bakışlarım birkez daha Jisung'u bulduğunda şuan kendimi affettirmenin tam zamanı olduğunu düşünerekten
konuştum;"Jisung , ben geçen gün yanlışlıklaa poponu elle-"
sözümü bitiremeden karşımda öksürmeye başlayan Jisung'u görünce hızla bir bardak su katarak ayaklandım.
Suyu eline tutuştururken tek elimle perçemlerini geriye itmiş, tek elimle de sırtını sıvazlayarak rahatlamasını sağlamıştım.Bir süre sonra rahatlamış olacakki eliyle boğazını tuttuğunda derin bir nefes vermişti.
Hala soluk soluğayken "gerçekten öleceğimi sandım" diyerek derin bir nefes daha almıştı.Gözlerini bir süre sonra bana çevirdiğinde göz göze gelmiştik.
Hafif kızarmış yanakları tatlılığına tatlılık katarken ellerimin hala saçlarında olduğunu hatırlayarak ellerimi yavaşça perçemlerinden ayırmıştım.Yeniden yerime otururken bu konuyu dönüşte konuşmanın daha iyi olacağına karar vererek yeniden dürümüme odaklandım. Tabi telefonuma ardı ardına gelen mesajlarla ne kadar odaklanabilirsem.
___________
'NOLMUSKİ'
Hyunjin;
Sürekli işten kayataramazsın
biz enayi miyiz bizde yapmayalım
o zamanKess
Changbin;
Hyunjin hakkı Minho
her ne kadar sizinle yakın
olsamda bu sana ve diğerlerine
ayrımcılık yapacağım anlamına
gelmezHyunjin;
Konuş be reisChangbin;
Hatırladığım kadarıyla geçen
seferde yapmamıştın değil mi?Kirana zam yapmamı
istemiyorsan o bahçeyi
bugün bitirÇok acımasızsın
Changbin;
Tabi tabi hep öyle
derler___________
Alnımın ortasında hissettiğim baskıyla bakışlarımı telefonumdan çektiğimde,
Jisung'un işaret parmağıyla alnımın ortasına bastırdığını farketmiştim.Ufak bir gülümsemeyle alnımdaki ellerini çekerken " böyle kaşlarını çatarsan erkenden yaşlanırsın,bide senin bunak hallerinle uğraşamayız!" diyerek gülümsemeye devam etmişti.
Gözlerim bir süre gülüşünde oyalandıktan sonra bakışlarımı yeniden
gözlerine çıkardığımda" Bugün bahçe sırası bendeydi ve ben tamamen unutmuşum. Changbin mesaj attığında fark ettim. Erken çıksam iyi olacak" diyerek ayaklanmıştım.
saatin 17.56 olduğunu görüp derin bir nefes alırken kendi kendime söylendim.
8 gibi biterdi .. yani.. umarım .Kasaya doğru giderek ödemeyi yaptığım sırada yeniden masaya dönmüştüm. Jisung'un da ayaklandığını gördüğümde kaşlarımın yeniden çatılmasına engel olamamıştım.
" Sen istersen biraz daha kalabilirsin,
aniden işim çıktığı için üzgünüm. Bunu başka zaman telafi edeceğim"" Hmm , sorun değil. Bende seninle gelip
sana yardım etmek istiyorum. Hem yediklerimi eritmiş olurum. Ahhh! güzelim fiziğim bozulursa ne yaparımmm "derken suratına üzgün bir ifade eklemişti . Bu hallerine gülerken bende ona katılmaya karar vererek suratıma üzgün bir ifade ekledim.
"Çok haklısınız Leydim~ söylediklerim için lütfen canımı bağışlay-"
"Beyefendi! artık çekilin."
Cümlemin bölünmesiyle sesin geldiği tarafa doğru dönerken
arkamda olan garsonun kollarını bağdaştırmış bir şekilde bana baktığını görmüştüm. Ufak bir özür mırıldandığımda"İyi günler!" diyerek masaya yönelen garsona göz devirmiştim.
Pekala yemekler güzel olabilirdi fakat
müşteri memnuniyeti? 0.Masanın önünden 1 adım daha çekilirken Jisung koluma girerek beni çıkışa doğru çekiştirmeye başlamıştı.
Bir an Jisung'un garsona olan bakışlarından kavga çıkacağını sansam da hiçbirşey demeden ayrılması beni rahatlatmıştı.Fakat çabuk ümitlenmiş olacağım ki Jisung,kapıdan çıkmadan önce hafif aralıklı bıraktığı kapıdan kafasını içeri soktuğunda yüksek sesle bağırmaya başladı.
"GARSON BEY! ACABA SEVGİLİNİZ SİZİN ONU YAN TARAFTAKİ DONDURMACIDA ÇALIŞAN KADINLA ALDATTIĞINIZI BİLİYOR MUDUR?
AMA BEN BİLİYORUM, İYİ GÜNLER!"dediği şeyle ağzım beş karış açılırken aniden koşmaya başlamıştık.
Gördüğüm en son şey şaşkınlıkla kapıda dikilerek arkamızdan bakan garson ve
tabi birde önümde ellerimizi birbirine kilitlemiş, koşan bir adet sincap..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜNGER BOOB / MinSung
General Fiction-merhaba Jisung Bey sarı süngerli çorabınız balkonuma düşmüşte zahmet olmazsa alır mısınız?