Vyhonit ďábla

165 6 0
                                    


LOS ANGELES 2012 A.D.

Dnes téměř celý den pršelo, takže Lucifer zůstal ve svém bytě, hrál na klavír vše, co mu přišlo na mysl, utřel prach ve své velkolepé knihovně, doplnil do oblíbené skleněné lahve jeho nejmilovanější whiskey a znovu hrál na klavír. Den mu utekl rychle, a tak večer, když na město začala padat tma sjel výtahem do svého nočního klubu LUX, zastavil se u zábradlí a pozoroval lidi, kteří sem dnes večer přišli zapomenou na své problémy. Sledoval, jak tančí, baví se s přáteli a snaží se flirtovat s jeho barmany. Nevěděl jak dlouho tam tak stojí, když jeho pozornost přitáhl světlovlasý muž v bílé košili s úzkou karmínovou kravatou, který seděl na stoličce za barem popíjel whiskey. Moc dobře věděl kdo ten muž je.

Lucifer sešel po schodech dolů k baru, sedl si na prázdné místo vedle něho.

„Takový fešák a sedí tady tak sám?" zeptal se laškovným tónem Lucifer.

„Přišel jsem se napít, měl jsem fakt strašnej den." odpověděl muž a věnoval Luciferovi smutný úsměv.

„Chceš to rozebírat?" nabídl Lucifer.

„Radši bych se do tohoto tématu nehrnul. Jsem John Constantine." představil se muž a natáhl k němu ruku.

„Já jsem Luci-" stiskl Johnovi ruku a zarazil se, nevěděl, proč to udělal ale na poslední chvíli se rozmyslel. „-an. Lucian Gift, moc mě těší Johne." potřásl mu rukou.

Jak Lucifer předpokládal John si vyložil jeho příjmení jako anglické a né německé, jinak by jeho právě vymyšlený pseudonym s jeho znalostmi křesťanství snadno prokoukl. Byl to přeci jen nejlepší exorcista, o kterém Lucifer věděl.

„I mě těší Luciane... Bydlíš ve městě? Ptám se, protože jsem doufal, že mi doporučíš, kde přespat?"

„Co takhle u mě v bytě?" nadhodil flirtovně Lucifer.

„Snažíš se mi dostat do trenek? Nic o mně nevíš, klidně bych mohl být psychopat co tě v noci zabije."

„Ále..." protáhl Lucifer pobaveně. „Jaká je asi šance, že se sejdou dva vražední psychopati za stejným barem."

John se uchechtl.

„Jsem majitelem tohoto klubu, můj otec je hajzl a ty se mi líbíš. Teď už nemůžeš říct, že o mně nic nevíš."

„Můj otec je taky hajzl, a ty taky nejsi úplně k zahození." přiznal John.

„Mám to brát tak že zůstaneš na přespávačku? Byl bych moc rád, pokračovat v pití můžeme i tam." škádlil Lucifer dál.

„A objednáš nám jídlo?"

„Cokoliv si budeš přát... rozhodně nenechám svého hosta hladovět."

_______

Když spolu vyjeli výtahem do Luciferova bytu, posadili se s Johnem vedle sebe na jednu z jeho kožených pohovek, oba skleničku whiskey v ruce a před sebou na stole velkou sýrovou pizzu a pořádnou porci hranolek.

„Takže ty jsi knihomol?" John se právě díval na Luciferovu rozsáhlou knihovnu a snažil se překousnout sýr, který se mu táhl z pusy k trojúhelníčku pizzy v jeho ruce.

„Spíš jsem býval. Ale poslední dobou už to není to, co bývalo." vysvětlil Lucifer a kousal u toho hranolku.

Lucifera těšila Johnova společnost, byla mezi nimi uvolněná atmosféra. Jediné co to kazilo bylo to, že musel předstírat, že o Johnově životě nic neví.

„Co vlastně děláš?" zeptal se proto ikdyž odpověď moc dobře znal.

„Exorcismus... ale nejčastěji si mě volají matky, co věří že duch jejich dětí je stále u nich v domě. Nesuď mě prosím." řekl John.

„Nejsem na světě od toho abych soudil ostatní." uklidnil ho Lucifer a dal si doušek whiskey ze sklenice.

John dožvýkal poslední kousek pizzy a střetl se s Luciferovým pohledem. Dívali se jeden na druhého, byli si dobře vědomi toho co dělají. Lucifer natáhl ruku, omotal si Johnovu kravatu okolo ukazováčku a přitáhl si ho k sobě. Zavřel oči a políbil ho tak něžně jako nikoho už dlouho ne. John mu polibek opětoval, pomalu si sedl obkročmo na Luciferův klín a ruce mu položil na ramena okolo krku. Lucifer pustil kravatu a rukou na Johnových zádech ho teď jistil, aby na něm neztratil stabilitu.

Aniž by museli přerušit polibky Lucifer i s Johnem na sobě vstal a přešel k jeho posteli kam ho pomalu položil. Proč by to dělali na gauči, když jeho postel je mnohem pohodlnější a prostornější, pomyslel si Lucifer. Oba si sundali boty a John odhodil svou kravatu.

Znovu se něžně políbili a John stáhl Lucifera s sebou dolů na postel. Lucifer ležel na Johnovi, levou rukou se zapíral, aby na něm neležel celou vahou a pravou rukou mu pomalu přejížděl nahoru pod košilí. Oba už byli tvrdí a třeli se o sebe navzájem přes kalhoty. John začínal být frustrovaný, svlékl z Lucifera i ze sebe v rychlosti košili a teď zápasil s opaskem na jeho kalhotách. Lucifer se usmál, rozepnul si opasek sám, sundal si kalhoty a ponožky, hodil je na podlahu vedle postele a když se zase podíval na Johna zjistil, že tam leží taky už jen v boxerkách. Lucifer se sehnul nad něj, políbil ho na krk, rukou mu zajel pod boxerky a zkušenými pohyby ho začal jemně masírovat. John pod ním teď potichu sténal a sám svojí rukou nahmatal Lucifera a začal napodobovat jeho pohyby.

„Dej ho do mě dřív, než se udělám jenom z tvé ruky." řekl John přidušeně po chvilce.

„Mohl bych snad odmítnout takové pozvání." pošeptal mu Lucifer do ucha.

Sundali si boxerky, které už teď měli oblečené stejně jenom napůl. John si lehl na břicho a trochu pokrčil nohy, aby měl Lucifer lepší přístup. Lucifer z šuplíku nočního stolku vytáhl lubrikant a jedním prstem Johna promasíroval, než do něj pomalu po částech pronikl. Krátce políbil Johna do vlasů na temeno hlavy a pohladil mi rukou rameno, než začal nejdřív pomalu pak rychleji hýbat boky v pravidelném tempu. John potichu sténal do rytmu. Když se po pár minutách Lucifer udělal, dal ‚dětskou pusu' snad na každé místo Johnových zad a přiměl ho se otočit a lehnout si zpátky na záda. Vzal Johna, který byl ještě pořád tvrdý do ruky, párkrát líně přejel nahoru a dolů než si ho dal do úst.

John sykl slastí, položil lehce ruku na Luciferovu hlavu a zabořil prsty do jeho tmavých vlasů. Lucifer byl v tomhle až moc dobrý, ani né do půl minuty John cítil, že už moc dlouho nevydrží.

„Luci." dostal se sebe John přidušeně aby dal najevo, že už bude. Očekával, že Lucifer přestane a nechá Johna ať se udělá sobě na břicho, ale Lucifer nepřestal.

Lucifer v tom viděl jistou ironii, která ho vzrušovala. Všichni exorcisté a samozvaní vymítači ďábla, které za celou dobu své existence potkal ho polévali svěcenou vodu a nutili ho polykat jedy a látky o kterých věřili, že zahubí Ďábla. Teď pod ním sténal jeden z mála exorcistů, co mají skutečnou moc a to co mu leží na jazyku Lucifer spolkne rád a dobrovolně.

Vyhonit ďábla 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat