(Lisa'nın anlatımıyla)
Kapıdan yavaşça ayrıldım ve yerimden kalktım. Villamızın bahçeye giriş/çıkış kapısından da çıktım. Sonra biraz ilerledim tam ayağım takılıyordu ki birisi beni tuttu. Koluma baktığımda Rosé'yi gördüm."Selam Lisa, iyi görünmüyorsun doktora veya okuldaki revire gidelim mi?"
Elimi kalbimden çektim. Ve konuşmaya başladım.
"Hayır iyi gibiyim sağol."
"Peki o zaman. Okula birlikte gidelim mi?"
"Olur."
Birlikte yürümeye başladık. Sonrasında bir market gördük.
"Lisa! Bir şeyler yiyelim mi?"
"Olur Rosé."
Cebimden Bir miktar para çıktı ve elimde tuttum. Markete geçtik ve ben bir cips,su, bir de çikolata aldım parayı ödedim ve çıktım. Rosé'de su,çikolata ve bonibon almıştı.
"Bonibon sever misin Rosé?"
"Hmm evet!"
Gülümsedim.
"Acaba gerçekten iyi bir arkadaş olacak mıyız..?"
"Zorbalığı bırakırsan evet."
Mahçup bir şekilde yüzüne bakıp gülümsedim.
"Neyse Lisa takmayalım boşver. Bunları okulda yeriz."
"Tamam Rosé"
Yürümeye devam ettik ara sıra sohbet ediyorduk.
Sonunda okula vardık. Camın dibinde olan sırama geçtim. Kollarımı yastık gibi yapıp sıraya koydum sonrada kafamı koydum ve uyumaya başladım.
Sıramın yanından tıkırtı sesleri duyuyordum.
Kafamı kaldırıp yanıma baktım ve Rosé'yi gördüm. Yer değiştirmiş ve buraya oturmuştu. Kafamı yan tutup ona doğru (sola doğru) çevirdim. Rosé beni pek rahatsız etmek istemiyordu sanırım. Bana bir şey demeden tabletini açtı (Bu tabletin kendine ait kalemi var ve herkes bunu alıp okulda kullanmak zorunda -özel okul olduğu için böyle- defter yerine tablet var) ve ders notları almaya başladı. Dersin başlamasına daha çok vardı ama sanırım o biraz erken başlamak istedi. Uyumaya devam ettim.
Uyandığımda 1. dersin sonlarındaydık. O kadar uyumuşum ve hoca beni fark etmemiş. Bende Tabletimi çıkarıp notlar kısmından not almaya başladım. Hoca dersi anlatıyordu ve onu dinliyorduk. Ders biraz sıkıcıydı.
••••••
Rosé'nin beni izlediğini fark ettim.
Biraz şaşırdım ve yüzünü inceleyip önüme dönüp dersi dinlemeye devam ettim. Notları alırken aşırı sıkılmıştım.İnsanlara göz attım.
Sonrasında zil çaldı.Rosé tam çıkacakken bileğinden tuttum.
"Rosé birlikte yürüyelim mi?"
"Olur"
Dışarı çıktık ikimizden de çıt çıkmıyordu.
Rosé dudaklarını araladı.
"Lisa çok garip gelecek ama arkadaşımsın diye söylüyorum. Ben yönelimimi bilmiyorum."
Rosé gözlerini benden kaçırdı.
"Buna kendi hislerin karar verecek. Ve hazır söyleyim benimle konuşurken istediğini söyleyebilirsin."
Rosé gülümsedi.
Rosé: Lisa! Bak aklıma ne geldi! Sen annene hâla taşınma fikrini sormadın mı?
Lisa: Biraz düşünmüştüm bu konu hakkında da... Evimiz varken neden yurtta kalalım?
Rosé: Bak şimdi senin büyük ihtimalle haberin yoktur ama genede söyleyim. Bu yurt isteğinden sonra Suny Korea'nın yeni projesi dahilinde başka şehirlerde de okullar olacakmış, ve okullar yakın zamanda bitmiş! Bu bir dedikodu ama müdür eğer bu hafta bunu açıklamassa bir yalandan ibaret.
Lisa: Ee tamam da... Başka şehirlere niye açmışlar ki?
Rosé: Çünkü resmen özel bölüm,dil,sanat,spor,bilim şeklinde ayarlamışlar inanabiliyormusunnn!!
Gülümsedim.
Lisa: Özel bölüm dediğin şu istediğimiz şekilde ders görebildiğimiz bölümdü değil mi?
Rosé: EVETT.
Lisa: O zaman gitmek istiyorum seninle.
Rosé: Bende isterimm.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam yine ben!! NASILSINIZZ?? Bildiğim kadarıyla sınav ve eğitim sistemi ciddi şekilde değişmiş umarım herkes bu sene sınavlardan,yazılılardan iyi not alır. Sağlıkla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chaelisa ~<3 //You And Me
Romance{kurgudur,bana aittir.} Lisa hayatı boyunca acı çekmiş bir insandır. Ancak Rosé bu yolda ona destek olur mu? olacak mı?