6. Mid Ként?

16 5 0
                                    

-Kitől tudod? - kérdezi és végig az arcát figyeli.
-Hm.. Érzem a véred illatát, a karod irányából. Vedd le, akarom látni. - a hangja.. Még mindig olyan kellemes, nem is az az erős férfi hang.. Hanem olyan lágy..
Misty be adja a derekát, nem nehéz egy ilyen személynek hinni. Le veszi a kötött bluzzát és a kabátjával együtt az ágy szélére dobja. Egy fekete izoming van rajta, ami szépen ki emeli a karcsú derekát, és hamar észre lehet venni, hogy nincs rajta melltartó. A mellbimbói jól kivehetőek a szűk anyag miatt.
Zavartan a férfira pillant, aki nem az említett dolgot nézi hanem a karját. Mind két karja.. Telis teli.. Alkar, felkar. A vér elmosdova már megalvadt.
-Telis, tele vagy vérrel. Miért? - közelebb lép és leveszi a bőr kesztyűt, ami még a csuklójáig se ért fel. Megfogja finoman a karját és vizsgálja. Hideg, jég hideg a keze. Ki ő? Vagy mi? Lehet nagyon beteges.. De kizárt. A sápadt, hideg bőrén, fehér hajan és a furcsa pupilláján kívül jól tartsa magát. És az, hogy érezte meg a vér szagját? Le esett neki. Remegve felnéz rá, rémült tekintettel. - Tudom mi vagy. - Misty nem is kételkedik benne, ez már száz százalék. És a legtöbb ilyen helyzetbe lévő személlyel ellentétben ő nem hülye, tudja. Hátra lép. És egy kérdés jár az eszébe. Léteznek?
A férfi elengedi a kezét és le néz.
-Nagyon okos kis ember lány vagy. - felnéz rá. - Miből jöttél rá?
-Amikor megérintetted a kezem. Jéghideg. - suttogja szemkontaktus tartva. A férfi sohajt és le ül az ágyba majd int, hogy üljön mellé. A lány megteszi a kérését.
-Ha arra gondoltál, hogy vámpír vagyok. Igazad van. Lehet nehéz elhinni, mindeddig biztos csak egy mitológia baromságnak láttad a fajom. - sohajt. - De sajnos létezünk, és az emberek vérével táplálkozunk.
-Hát persze... - sohajt és pár másodperc csend után meg szólal. - Nem láttam baromságként. Ellenkezőleg, rajongók a fajodért. - valja be és felnéz várva a reakcióra amit megkap. Egy megkönnyebbült mosoly. Misty láthatólag elpirul, gyönyörű ez a férfi. És most egy ágyba ül vele, egy kastélyba és plusz még egy vámpír is. Szóhoz se jut. - De lehet egy kérdésem? - a vámpír bólint. - Miért hoztál ide? - halk kuncogást kap, amitől egy kissé megijed.
-Ez most egy kicsit furcsán hangzik.. De-
-Tudtam! Vérzsákként! Láttam egy animet, ahol pont ehez hasonlít a sztori! - csattan fel. A férfi kissé meglepődik de az arca egyből vissza vált a gondos, megértővé, kissé szórakozottá. Kacag. - Soha nem használnék ily alantos dolgokra egy fiatal hölgyet. - sohajt. - Azért hoztalak ide, hogy a feleségem légy.

Vérrel áztatvaМесто, где живут истории. Откройте их для себя