16.

5 2 0
                                    

Megérkeztek Mav otthonához, Misty kiszáll az autóból és körbe néz.
-Szinte egyáltalán nem emlékszek erre a helyre, hm.
-Ez érthető, K.O-ba voltál. -szól közbe miután ő is kiszállt. - Remélem azért nem félsz a családomtól.
-Hogy őszinte legyek, kicsit parázok.
-Lehet nem fognak kedvelni, de biztos, hogy nem bántanak. -nyugtassa.
Be mennek az épületbe, Misty még mindig elképedve csodálja, gyönyörű. Lélegzete eláll, nem emlékezni egy ilyen helyre? Hülyét kap.
Mav átkiséri egy szobába ahol Eliott várja őket.
-Bourn kisasszony, örvendek hogy újra láthatom. -megfogja a kezét és egy csókot ad rá.
-Eliott! Nos én is. -mosolyog, kissé zavarba van. Ez a srác még mindig olyan mint egy viktoriánus gyerek..
Körbe nézve a szobába egy nőt pillant meg egy fotelon ülve. Vörös ruhája oldalt vágott, így kilátszik keresztbe tett lábának fényes bőre. Egy szoros fűző van a dereka köré kötve. Ruhájának nagy dekoltázsa szinte teljes belátást nyújt csupasz melleire. Nem a legnagyobbak de annál formásabbak. Haja szintúgy fehér, válla alá ér, hátra nyalva.
Misty kissé megszeppen, szemébe néz, a tekintete a nőnek olyan mintha azonnal felfalná.
-Ő ott Willette, a nővérem. -mutatja be a nőt lenézően, amire egyből fény derül, hogy miért mivela nő feláll és oda sétál a lány elé. Ilyen vonzó személyt Misty még nem látott, ahogy a csípője kecsesen mozog, olyan érzése támad mintha felállna a farka.
-Sokat hallottam már rólad, Misty Bourn. -a lány mögé sétál és a nyakához bújik. Hátulról át öleli, simogatja a mellét, a keze meg lefelé halad.
-M-Mav? -dadogja a lány, olyan szorosan megfogta, hogy ha akarna se tudna szabadulni.
A férfi megfogja Will karját.
-Megmondtam, hozzá nem érsz!
-Drága testvérem... -elengedi a lányt -Nem akartam bántani, jol tudod.
-A "Nem érhetsz hozzá!" parancs azt is magába foglalja, hogy nem erőszakolod meg! Te tisztába vagy a személyes tulajdon fogalmával? -Misty vállára teszi a kezét.
-Persze!
-Akkor tartsd magad ahoz! - kissé felemelt hangon véget vetett a beszélgetésnek. Wilette abba a pillanatba el is hagyta a termet.
-Nagyon sajnálom, szerelmem. Kissé nehéz vele. -megöleli a lányt.
-Semmi gond, csak ne legyek vele kettesbe.
-Nem kell aggódj, vigyázunk önre, kisasszony. -szól közbe Eli. Misty köszönetül rá mosolyog.
-Mellékesen, Isaac hol van? -tér el a témáról Mav.
-Ötletem sincs, napok óta nem láttam.
A lány kezét fogva, Maverick egy fotelhoz sétál, le ül és öt az ölébe ülteti. -Addig jó, de kérlek, most távozz. -nem kell neki kétszer mondani, elhagyva a szobát a zár kattan egyet.
-Eliott nem néz ki vérszívó szörnyetegnek. -jelenti ki a lány.
-Ne ismerd meg amikor szomjas, de akkor inkább egyikünket sem.. De ezt hagyjuk.. Látom már egy ideje, hogy valamit nagyon szeretnél tőlem.. -kuncog s a nyakához bújik. Kis sohaj kíséretével fennébb ül, pont arra.
-Szeretnél felmenni a szobámba vagy inkább itt? -viszatartott lélegzetvételekkel karöltve kérdezi, a lány nyakába lihegve.
-Inkább menjünk fel, majd csinálhassuk az egész házba. -kuncog.
Mav felkapja a kis testét mintha csak egy pihe lenne számára és az emelet felé indul. -Nagyon vártam már erre.. -a hangját hallva Misty el nem tudta képzelni, hogy a férfi tényleg ennyire kivánja törékeny kis testét.. már érzi, hogy szét fogja törni őt.
Maverick be nyit egy szobába, a lánynak ideje sincs körbe nézni, selymes anyag közt érzi magát, a férfi fölötte és a nyakát csokolgassa. Elhajol tőle és a szemébe néz, az izomingé nyúl és leveszi róla. Csupasz kis kerekded mellei lengve tárulnak a férfi szeme elé.
-Még sose láttam ilyen tökéletes kebleket -dicséri és óvatosan rá markol, érzéki érintése Misty testére benzinként hat, már várni se tud, hogy magába érezze. Mellére hajolva ad pár lágy csókot és lassan halad lefelé. Hasát csókolva a nadrág gombját gombolja ki, a lány repes az örömtől, tudja mi lesz ebből.

Vérrel áztatvaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن