Mosolyogva ül be Maverick kocsiába, kissé izgatott, hogy újra elmegy hozzá. Nagy ölelés kíséretével köszön majd köti be magát.
-Van valami óhaja a hölgynek.? -kérdezi és kihajt a parkolóból.
-Konkrétan semmi, de remélem ma melletted alszok. -rá kacsint, egyértelmű utalás.
Maverick kuncog, és önelégült de vonzó mosollyal válaszol. - Persze drágám, az ágyam csak rád vár.
Misty le pillant az ölére, azokat a tipikus pillangokat érzi a hasába. Mindjárt egy éve, hogy nem feküdt le senkivel. Konkrétan csak a saját és párszor Maverick ujjai értek oda, sovárog már egy együttlétre. Johnnal aktív szexuális életete volt, de sajnos nem tudták folytatni.
Kinéz az ablakon, egyáltalán nem emlékszik, hogy merre is kell menni az úr otthonához. Nem tudna eltalálni oda.
-Direkt húztad ilyen sokáig az időt? - szólal meg hirtelen a férfi.
-Igen, több ismerősömnek a kapcsolata ezért ment hamar szét, nem akartam így járni.
-Nem kellett volna ez miatt aggódj, a szerelmem irántad örök. A tested csak a hab a tortán a kapcsolatunkba. -a lány combjára rakja a kezét és simogatni kezdi. Mistynek a szőr is feláll a hátán annyira jó érzést tölt el benne az érintése. Reménykedik, hogy fennébb nyul de csalódnia kellett, levette a kezét és váltott.
-Mi a gond édesem? Kellene valami? -mintha megérezte volna úgy teszi fel ezt a kérdést.
A lány szívesen kimondaná de nem akarja kimutatni, hogy mennyire forr a vére.
-Nem, semmi. -kinéz az ablakon és a távolodó várost figyeli. Benne van a pakliban, hogy többet soha nem lássa, lehet jobb is lenne.
-Tényleg azt akarod, hogy a feleséged legyek? -a választ egyértelműnek tartsa de mégis rá kérdez.
-Persze drágám, ez sose fog változni. -mondja vidáman, és félszemmel nézi a hölgyet.
-Még mindig nem értem, miért akarsz egy sokkal fiatalabb lányt és még halandót is?
-Igazábol ki akarok lépni a családunk hagyományaiból, de amikor először megláttalak..
-Nem lehettem elég vonzó ott a földön fekve, ájultan. -szól közbe.
-Te kis butus, vonzó voltál akkor is de egyszer a hozzátok közeli bárba láttalak. Tisztán emlékszem; vörös rúzs volt a puha ajkadon, farmer miniszoknya feszített rajtad, bakancs, fekete harisnya. A croptoppod is fekete és Guns N' roses-os volt, piros csipkés melltartód kilátszott a fekete cérna tangáddal együtt. Sörrel a kezedbe a barátnőddel, teljesen részegen üldögéltél a pultnál. Kacagtatok, nagyon felszabadult voltál, egyből megdobbant a szívem.
Misty szeme kitágult. -Amikor kint voltunk nem láttál ugye?
-Mármint amikor a barátnőd fogta hajad és hánytál az épület sarkánál? Félszemmel. -mondja szórakozottan.
A lány szégyenébe az arcához rakja a kezét.
-A sör után lehuztam két deci vodkát üresen, szinte egyből jött is vissza. -meséli szégyenkezve.
Maverick kacag. -Kell tudni hol a határ.
-Nem igazán érdekelnek a határak, főleg akkor nem érdekelt. Padlón voltam, szoszerint.
-Miért?
-Az első barátom, John, elköltözött Írországba. Szét voltam törve, nagyon nehezen tettem magam túl rajta. -sohajtja. Nem akart Maverickel erről beszélni, de ha már fel hozodott.
-Milyen pasi volt ez a John? -a férfi hangja kissé halkabb lett az eddiginél.
-Alkoholista szülők mellett nőtt fel, metalhead volt. Igazi metalhead. Felnéztem rá, úgy pengette a húrokat mint a kurvák a csiklójukat. Engem is ő tanított meg, úgy volt, hogy együtt alapítunk egy black metal együttest.. Amúgy jó fej volt, imádta a sört és a motrokat meg kurvára rasszista volt. -a véget elkacagva meséli.
-Sátánista volt? -kérdezi Mav halk sóhaj kíséretében.
-Igen.
Pár perc csend. A pasi mintha-mintha féltékeny lenne. Misty úgy érzi kissé nehéz lett a levegő az autóba. Így témát változtat: -Még mennyire vagyunk messze? Már vagy egy félórája jövünk.
-Féluton vagyunk, de rakok zenét, jobb lesz. -bekapcsolja a rádiót majd tűrhető hangon engedi.
-Én is szeretem a motrokat. -jelenti ki pár másodperc múlva Mav. -Van is egy Harley Davidsonom, chooper és fekete.
Misty lesokkol. -Erről eddig nekem miért nem szóltál?! -emeli fel a hangját de persze mosolyogva.
-Nem volt róla szó, de ha már itt tartunk van egy '967-es Mustangom is.
Misty úgy érzi mindjárt elájul, kedvenc járművei.
-Mind kettővel szeretnék utazni!
-Előttünk a hétvége édes, kipróbálhatod.
-Már alig várom!! -a szemei csillognak az örömtől, mintha egy álma válna valóra.
-Olyan érzésem van, mintha mostmár a járműveim miatt jönnél hozzánk. -kacag és megrendezi a fehér hosszú haját.
Sokkal jobb lett a hangulat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vérrel áztatva
Fantasi2022. 12. 31 - Írói hozzászolás: Mindenki akinek beszéltem az irományaimról, arra buzdított, hogy probáljak meg egy saját alapon épülő történetet írni. Így született meg ez. Hamar rá lehet jönni, hogy még nem vagyok elég érett egy elfogadható tört...