-5-

11 3 0
                                    

Selqwmlar yinee!! Bu sefer ficte biraz degisiklikler yapacagim. Aglayarak yazacagimi dusunuyorum ama neyse iyi okumalar bebeklerim !!

--

*3 gun sonra*

Felix okul bahçesindeydi. Zorbaları karışısından geliyordu her zamanki gibi. Ama bu sefer Felix daha da güçsüzdü nedeni kolunca çok kötü bir ağrı vardı.

"Iy ezikte burdaymış"

"Birdey demiyorum oldur beni sadece Nayeon."

Nayeon bunu soyleyecegini beklemiyordu. Hemen yanındaki 2liyi Felix'in kolunu kırmasını emretti.

"İyi oldu haydi gidelim kızlar"

Felix scı içerisinde yerde yatıyordu. Birşeyde diyemiyordu. Arkadan okula Changbin geldi. Felixi görünce hemen koştu.

"FELİX İYİ MİSİN?!"

"Changbin hyung.."

Sonra arkalarından gelen kişilerle 7 kişi artık başında bekliyordu.

Lee felix

Okulun en sessizi ve ineğidir. Okulda yaklaşık 15 zorbası var ve hergün bir dedikodusu çıkıyor. Ne kadar zorbalığa uğrasada sesi çıkmaz. Onun sesini çıkartacak 1 kişi var ama onunda kim olduğu daha belirli değil.

"FELİX İYİMİS REVİRE GÖTÜRÜN HEMEN!!"

Chan'ın sesi korkmuş gibiydi diğer üyelerde öyle. Hyunjin hemen Felix'i kucağına aldı ve revire götürdü. Revirden sonra ambulans çağırıldı ve Felix hastaneye kaldırıldı.

*2 gün sonra "

"Bıktım şu klasik hastane yemeklerinden!"

"Felix dayan, yarın taburcu olcan ama 4 ay boyunca kolunda alçıyla gezeceksin"

"Hyung ama ben istemiyorum!"

Felixin ilk kez sesi böyle sert çıkıyordu. Sanırım bu ilkti. Felixde kendi sesini böyle kalın ve yüksek duyunca, şaşırdı.

"Sen az önce bana mı bağırdın?"

"Özür dilerim Hyun cidden bağırmak istememiştim.."

"Hayır sıkıntı yok da ilk defa seni bağırırken gördüm."

"Tamam geç oldu ben yatacağım yemekde bitti zaten"

"Tamam Lix iyi geceler"

"İyi geceler Hyun!"

*Ertesi gün*

"Lee Yongbok Felix Taburcu olabilir"

"Tamam doktor bey teşekkür ederiz"

"Rica ederim geçmiş olsun"

"Yongbok hadi gidelim"

"Tamam Chan Hyung"

Felix hastanede yatarken dün akşam Chan'ın onun için endişelendiği görüldü ve bu okulun magazin sayfasında paylaşılmış.

?: Çıkan haberleri gördün mü? Lee Felix ve Chris sevgili mi? Beklemezdim.
?: Ben beklerdim.

Chan: Ne oluyor?

?: seungmin i aldatıyormuşsun?

Chan: Ne alaka anlamadım?

*Kız postu gösterir*

Chan bunun böyle anlaşılacağını bilmiyordu. O yüzden hemen felixe söyleme kararı almıştı ki.. Felixin yanına gittiğinde Felix bunu çoktan görmüştü bile.

"Gördün sanırım"

"EVET GÖRDÜM NEDEM BANA BUNU YAŞATIYORLAR Kİ?!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

basketbol çocukları {Skz}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin