-4-

13 0 0
                                    

Selam
Burda sadece konusmalar olcak arada normal ne yaptiklarini yazcamm vazgectim nedeni su yapamiyprum
_-------

"Seung kiskanma kiskanma gerek tok canim benim"

"Kiskanmiyorum Lix."

"Tamam benim bebegim uzulmusmuu???? Ay yeirm o bebegimi"

"CHAN!!"

Cok guzel iliskileri var diye dusunuyorum. Eskidende Chan sanırım seung a asikti. Sadece onla beraber olmak icin benle sevgili olmustu.

Arkadan hyunjin elma almaya gelmisti. Bizim chanminle olan arkadasligimizi kiskaniyor sanirim. Tam o bana bakarken telefonum caldi. Aha sictim. En sevdigim arkadasimi birisi(tanimazdiniz siz) kiskansin diye "Canim Sevgilim🌸" diye kaydetmistim ve degistirmeye usendigimden oyle kalmisti. Cok maldim.

Bir an sasirarak chanmin e ve hyunjine baktim ve odaya gittim.

"Alo, ne yapiyorsun bebegimm??"

"Anladimmm, iyiim sevgilim sen napiyorsunnn??"

"İyiyim bende birazdan basketbol sahasina gitmeyi dusunuyorum. Sende gelecek msiin??"

"Olur canim. Sen bayadir aramayınca merak ettim seni"

"Ay sapsikk, yerim seni"

(Eflal ile olan konusmamiz olur gibi LDÖSJSLMSN)

COK UTANDİM YAA. CHANMİN MİNSUNG HYUN VE CHANGİN KAPİDA DİNLİYORDU AYAKLARİ GOXUKUYORDU. VE GULUYOLARFI. Ama hic hyunun sesi cikmadi neden bilmiyoeum.

Sonra ustume siyah bisiler giydim ve pembe-mavi rengi olan 2 kalem aldim. Sonra kapiyi actigimda koltukta oturan ve gulusen chanmin minsung changin ciftlerini gordum. Baktim bi, hyuna bakiyolardi. Hyunda odasina gidiyordu. Kapiyi actim ve ciktim.

Basketbol sahasına geldigimde SEVGİLİM dedigim CANİM ARKADASİM Eunchae. 7 yillik arkadasim olur kendisi. Cpk seviyorum kizi cok tatlis.

"Geliyor mu birisi ona göre davrancam"

"Geliyor, hyun geliyor."

"O KİM SEN BENİ ALDATIYOR MUSUN!!!"

"(yalanina sicim lixxie) askm gay degilim-"

"Hyun degince hyuna geldi aklima.."

"NE ONUN SEVGİLİSİ YOKMUYDU AYRİLMİSLWRMİ TEKRAR"

"YOK CANİM SAKİN"

"Kalemleri getirdin mi bare"

"Sari ve pembe getirdim sen?"

"Mavi pembe"

"Güzel ilk basketbol oynayalım"

"TAMAM ASKİMM"

Sonra dudagindan opuyomus gibi yaptim... COK UTANIYORIM SUAN OZUR DİLERİM EUNCHAE.

Basketbol pynadıktan sonea 1 saatligine star boy sarkisini actim ve yaralarimiza yildiz cizmeye basladik. Benim en sevdigim renk sari pembe, eunchaemin mavi pembe.

Arkadan kapı acilma sesi geldi ve hyun gelmisti.

"Selam Hyun!"

"Merhaba Felix"

"Hyun dedigin bu mu? Yakisikliymiss"

"EUNCHAE UNUTTUN MU BENLE SEVGİLİSİN"

"A BUNU SENİN YANINDA SOYLEMCİEKYİM DUR OXUR DİLERİM BEBEGİMM"

"Küstüm cizmiyorum yildiz falan"

"Bebegimmm!!"

Sonra donup boynunu opuyo-Mus Gibi yaptim tabikide. Oda opuyomusum gibi yapti tabi.

"Yongboookkkk~"

"HAHAHAHHAHA"

AY ASİK OLDUM BRN SANİRİM HYUNA. of cok ciddiyim ben ya. Onu kiskandirmaya calisiyorum ben malmyiçm ammmkkkkkkkk

"Bebegim oranin tam yanina ciz oraya cizince cok acitiyor"

"Tamam beebgim kalp iceridine aliyim bare"

"Yerim senii"

Hyunjin bize arkasini donmustu. İcini cekiyor gibiydi. Sonra cekip gitti. Sonra bende gittigini sanip aglamaya baslamistim.

"Lixxie iyi misin?"

"Onu üzdüm! Hyunu üzdüm!!"

Ama onun bana baktiginin farkinda bile degildim. Bana bakip gulumduyormjs...

"Tamam bebegim uzmus olabilirsin ama asik misin ki?"

"Evet.."

"OA GAY MİSİN YANİİ!! WOOOOO"

"TUM MAHALLEYİ İNLET EUNCHAE"

"Olue"

"Aha sictim chaewon unnie ariyor.."

"O sevgilin degil miydi senin ya?"

"SUS SUS NEYSE BEN GİDİYORUM BAU BAY LİXXİE"

"Bay bay eunchae"

Telefonumu alip internette dolasmaya basladim. Youtubeden aglamamak icin ne yapmaliyim diye aratirken arkamda hyun belirdi.

"Neye bakıyorsun?"

Bende korkup yerimden fırladım.

"Hiçbirşey?"

Sonra telefonumdaki sayfaları temizledim. Mal mıyom bennn

-

WOAAAA 493 kelime WOOOOOOAHHHH

basketbol çocukları {Skz}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin