*felixten*
Merhaba. Kendimi tanıtmayın. Zaten tanıyorsunuzdur. Bir sürü ünlü ile yan yana yürüdüğüm için itiraf sayfalarına veya magazin sayfalarına çıktım. Bundan dolayı anksiyete hastası oldum. Bunu söylemek istemiyorum aslında. Şerefsiz yazar beni böyle söylettşriyor.
(Ula serefsiz niye diyon oyle)Sabahın 7siydi. Brnim basketbol sevdam tutmuştu. Köpeğim yani Kkeonki yi kucağıma aldım ve dışarı çıktım.
Köpeğim ben atışı kaçırdığımda morel olmaya çalışıyordu. Onu çok seviyorum.
Bir kaç saat sonra ben yere oturmuş su içiyordum. Arkadan gelen gürültü ile başımı çevirdim. Kırmızı saçlı, uzun boylu bir çocuk ve arkasında olan 6 arkadaşı. Bir an gülme tutmuştu. Hepsinin boyu uzundu. Ama aralarından kaslı çocuk..şey.. LÖDJFLSMFJD KISAYDI.
"Hyunjin sende kendine birini bulamadın he"
"Ne birini bulması Minho. Bir insan brnim yüzüme bakar mı ki."
"Abi kızlardan hoşlanmıyorsun biliyorum ama yani"
"Abartıyor Chan"Ne dediklerine kulak misafiri oldum. Aralarından 2 tanesini tanıyordum. Yan yana denk glemiştim ve magazin sayfalarına yazılmıştım. Çok utanç verici. Bunu takmayıp sadece kafama şapkamı geçirip oynamaya devam ettim.
"Of suyumu unutmuşum"
"HYUNJIN KENDİNİDE UNUTSAYDIN?!"
"Hoca tavırlarının sırası değil minho biraz para ver"
"Git çeşmeden iç var çeşme"
Adını bilmediğim 2 çocuk cilveleşiyorlardı. Sanırım sevgililerdi. Benimde erkeklerden hoşlandığımı öğrenmem çok zaman almamıştı."Şey, çeşme nerede biliyor musun?"
Bu soru kırmızı saçlı çocuktandı.
"Evet, düz yürü sağ git solunda kalacak"
"Teşekkürler, ben Hwang Hyunjin"
"Lee Felix"
Çocuk çekiciydi. Benden büyük duruyordu. Yani şey. Boy olarak. Aynı yaşta olduğumuza emindim. 3 saat sonra çok yorulmuştum. Ellerim titriyordu. Eski anılarım geliyordu aklıma. Zorbalık gördüğüm zamanlar..
*yazar pov*
Hyunjin, nefes nefese kalmış ve zor durumda olan Felix'i fark etti fakat gözlerini ondan ayırmadı. Tabikide diğerleri fesat anladılar.
"Ooo huncin, bulmuşsun"
"Bulmadım arkadaşım fakat zor bir durumda gibi"
"E yanına gitsene mal"
"Doğru chaniyung"Hyunjin, Felix'in yanına gider.
"Hey, iyi misin? Uhm..Sanırım Felixti."
"Evet Felix iyiyim"
Felix Hyunjini gördüğü an ellerini arkaya attı yani sakladı.
"İyi olduğuna emin misin?"
"İyiyim dedim sıkmasan?"
"Peki.."
Felix hyunjin arkadını döner dönmez ellerini çizdi. Ancak öyle duruyorlardı. Biraz su içti. Arkadan okul zorbası Nayeon ve diğer 2 arkadaşı geliyordu.
"Hah! Ezik te burda basketbol oy-na-ma-ya mı gelmiş?! HAHA! Iyğ nasıl oynayabiliyorsun?"
"Sana nasıl oynayacağımı sormadım Nayeon. Eğer bilmiyorsan aç youtube u git basketbol nasıl oynanır öğren"
"SUS! UMRUMDA DEĞİLSİN"
Arkadan Mina Felixi iter ve Felix yere düşer. Sonra ayağı ile felixin ağzına bastırır ve vurur.
"Daha fazlasını hak ediyorsun ama, neyse!"
"Diğer bize özel yaptırılan sahaya gidelim, burası fakirler için"
"Haklısın Naye"
Arkadan Felixe doğru koşan Hyunjin ve arkadaşları, felixi kaldırır.
"Hey iyi misin?"
Felix baygın haldeydi. Hiçbirşey anlamıyordu. Ölüm ile kalım arası gibi. Ama durumu bu sefer ciddiydi.
"Felix iyi misin brni duyuyor musun?"
"H-hyunjin i-iyiyim" (k-klavyem k-kekeliyo i-imdat)
"İyi değilsin hadi eve götürelim seni"
"Felix evin ve ailen nerede?"
"A-ailem yok b-benim"
Hyunjin şok olmuştu. (Birazdan bim olur) ilk defa böyle birini görüyordu. İlgiye ihtiyacı olan biri
"Evin neresi peki?"
"Yol uzun y-yo-"
Felixin eline bastırmıştı elini. Ama orda kendisinin attığı yarası vardı.
"AH! Hyunjin bırak elimi! a-acıyor!"
"Özür dilerim"
Arkadan Minho ve Jisung gülüyorlardı. Birbirleri için yaratılmış gibi hissediyorlardı çünkü. Arkadan ise chanmin öpüşüyorlardı.
"Chan vr Seungmin ayıp çocuklsr var burda"
"Ne ayıbı be"
"Onlarda bakmasın demi Chanımm"
"Evet Seung"
*2 saat sonra*
Hyunjin, changin, chanmin ve minsung felixi evlerine götürmüşlerdi. Aynı evde yaşıyorlardı.
Felix uyurken minsung;"Sonunda bir ship daha tamamlsndı. Artık ship derdimiz yok"
"Cidden ama ship ismi ney"
"Hyunlix huncin seme felix uke"
Arkadan hyunjin buny duydu ama mutluydu. Oda felixe asik olmustu cunku. (Aşk geçince benim klavye duzgun yazamiyor)
"Ne diyorsunuz siz? Ne semesi? Ne ukeu? Ya çocuk gay değilse napcaz?"
"GAY hyunjin. Gay olduğu anlaşılıyor."
Arkadan Felix uyandı. Nedense rahat uyumuştu.ilk defa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketbol çocukları {Skz}
Fiksi Penggemaranksiyete hastası olan Felix, basketbol sahasında arkasında 6 arkadaşı(kardeşi) olan bir çocuk ile hayatı değişir.