Hoseok'dan
Alarmın sesine uyanmıştım. Birçok kişi gibi beni sabahları uyandıracak bir annem yoktu.
Bir yıl önce annem ve babam trafik kazasında hayatını kaybetti.
Ablamla yaşıyorum ama o da her zaman işte hatta çoğunlulukla eve bile gelmiyor..
Yavaşça yataktan çıktım ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım.
Odama geri döndüm ve hızlıca okul formamı giydim. Telefonumu ve kulaklığımı alıp evden seri adımlarla çıktım. Sabah kahvaltı etmeyi sevmiyorum.
Şu an durakta servisi bekliyordum.
Sonunda servis geldiğinde bindim ve kulaklıklarımı takıp yolu izlemeye başladım.
Yaklaşık on dakika sonra okula varmıştık herkes hızlıca servisten iniyordu ne bu acele?
En arkada oturduğum için en son ben indim. İner inmez Taehyung'u gördüm arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Hasta olsam bile Taehyung'u görmek için okula geliyordum. Ben ona cidden aşıktım sadece yanımdan geçse bile kalbim çok hızlı atıyordu.
Şu an korkuluk gibi dikilmiş Taehyung'a bakıyordum. Taehyung farketimiş olacak ki o da bana baktı ve sinirli bir şekilde kaşlarını çattı.
Ama o kimseye öyle bakmazdı ki? Neden bana öyle bakıyordu peki?
Daha fazla ona bakmadan okula girdim. Yavaş adımlarla sınıfa gidiyordum. Orayı hiç sevmiyorum zaten kim seviyor ki?
Sınıfa girdim ve sıra arkadaşım Jimin'in yanına oturdum. Kafamı hemen sıraya koyup gözlerimi kapattım ve öğretmenin gelmesini beklemeye başladım.
İlk ders biyolojiydi ve ben o dersi hiç sevmezdim. Aslında ders güzel ama öğretmen bok gibi.
Jimin beni dürtmeye başladı ve böylelikle öğretmenin geldiğini anladım.
Hepimiz ayağa kalktık hoca yapmacık bir şekilde gülümsedi "Günaydın gençler oturun bakalım" dedi ve yoklamayı alıp derse başladı.
O dersi anlatırken ben dışarıyı boş boş izliyordum bu ders ilgimi çekmiyordu eh haliyle de canım sıkılıyordu.
Sonunda zil çalmıştı utanmasan ayağa kalkıp göbek atacaktım.
Hoca sınıftan çıktığında bende kantine gitmek için sınıftan çıktım. Koridorda yavaşça ilerlerken biri omzuma çarptı çarpan kişiye baktığımda Taehyung olduğunun gördüm.
Ama bana iğrenç bir şeye bakıyor gibi bakıyordu. O bakışı gördüğümde kalbimde kelimelerle anlatamayacağım bir ağrı hüküm sürmeye başladı.
"Dikkat etsene kör müsün yere bakacağına önüne bak" dedi ve beni itip yoluna devam etti.
Neden bana bir anda böyle davrandı ki şimdi? Acaba ona aşık olduğumu mu öğrendi yoksa!
Ama bu imkansız bunu kimse bilmiyordu ki? O zaman neden böyle yapmıştı?
Daha fazla düşünmedim görünüşe göre sadece sinirliyidi.
Kantine girdiğimde hereke bana bakmaya başladı. Herkes bana bakarak fısıltıyla konuşmaya başladılar birinin sesini net olarak duydum.
"Duyudun mu bu çocuk Taehyung'a aşıkmış sanki Taehyung ona bakar da" demişti kıkırdayarak.
Gözlerim kocaman açıldı demekki Taehyung bana bu yüzden öyle davranmıştı...
Ama bunu kim okula yaymıştı? Beni sevmeyen biri olduğu kesindi de.
Artık herkesin bana aptal muamelesi yapacağına o kadar emindim ki..
Gerçi bende aptal olduğumu düşünüyorum. Kim Taehyung'u sevmek tam bir aptallık o kim ben kim...
O benim gibi birini sevmezdi zaten. O güzel kişileri severdi. Ama ben güzel değildim tam tersine çirkindim.
Küçükken hep güzel olmak isterdim annem de bana "Sen her haline güzelsin minik meleğim öyle düşünme" derdi.
Liseye başladığımdan beri aynalardan nefret etmeye başlamıştım kendime bakmak istemiyordum çirkin yüzümü görmek istemiyordum.
Bu halimle kimsenin beni sevmeyeceğini de biliyordum ama ben bile bile beni asla sevmeyecek birine aşık oldum...
Eğer elimde olsa kimseye aşık olmak istemezdim.
Zilin çalması ile koşa koşa sınıfa gidecektim ki biri benim ağzımı tutup beni tuvalete sürüklemeye başladı ellerini ağzımdan çekmeye çalışıyordum ama o benden daha güçlüydü.
Elini ısırdım ama fayda etmedi sadece küçük bir inilti çıktı ağzından.
Tuvalete geldiğimizde beni yere itmişti arkamı dönüp ona baktığımda kim olduğunu bilmediğim biri bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
●
Yeni bir fic yazdımmm
Umarım beğenirsiniz ve can sıkıntınızı biraz olsa bile azaltmış olurum.
Yazım hatası varsa üzgünüm~ 🌺
Neyse bir daha bölümde görüşmek dileğiyle minik meleklerim 💗🌸💫
586 Kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Just Wanted You To Love Me
FanfictionTaehyung Hoseok'dan nefret ediyordu ama bilmiyordu ki onu gerçekten seven tek kişinin Hoseok olduğunu..